Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Bandi18
tag
válasz GeneraL_XTX #24419 üzenetére
Mi az hogy ki se jött a rendőr....
Basszus kötelessége kijönni. Ha szarnak rá mondják meg inkább... -
veterán
válasz GeneraL_XTX #24419 üzenetére
Csodálkozva olvastam a hsz-ed, aztán eszembe jutott valami, és amikor ez igazolódni látszott, akkor már nem csodálkoztam.
Ez Pest.
Van egy főnyomozó cimbim pesten, múlt nap beszéltem vele, 2 óra alatt a hatodik betörésükhöz mentek.
Nincs elég ember, mennek el a népek onnan (is).
Ha van fényképed a bicajról, szerintem küld el nekik, lehet szerencséd lesz, és ha fognak egy "kereskedőt", akkor visszakapod.
Próbát megér szerintem.
Bicajt meg a szobában tartsad, onnan nehezebben viszik el.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz GeneraL_XTX #24421 üzenetére
Részvétünk, de azért ne add fel!
Tedd fel a képét néhány -ezzel foglalkozó -oldalra, ill. figyeld a hirdetéseket!
(volt aki így talált már meg bringát)Ennyi pénzekért használtban legalább egy deore váltórendszernek illenék rajta lenni.
Ennyi pénzért ezek nem túl jó vételek szvsz.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz GeneraL_XTX #24424 üzenetére
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz GeneraL_XTX #24424 üzenetére
De még ez is elég jónak tűnik.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
veterán
válasz GeneraL_XTX #24427 üzenetére
van egy jó merida cromo vázam ha érdekel, és van kedved bicajjá barkácsolni.
garantálom, hogy nem fog eltörni alattadどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #24433 üzenetére
Ha el tudod vinni a kikiáltási áron, akkor főnyeremény. A teleszkóp az egyetlen gyengének tűnő láncszem, de mivel csak városban használod, ezért az sem problémás.
18"-as méret, azaz elvileg 175-180 cm-es magassághoz jó.
Tamoo hol vagy, a Magellan Polaris ajánlása a te reszortod
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
salieri.
őstag
válasz GeneraL_XTX #24436 üzenetére
az nagyon kicsi, 20 colos váz kellene neked magellanba
-
salieri.
őstag
válasz GeneraL_XTX #24443 üzenetére
én inkább sramot vennék. a tárcsafék ebben a kategóriában nem nagy cucc!
-
salieri.
őstag
válasz GeneraL_XTX #24445 üzenetére
ha neked a kinézet a lényeg
neked kell eldönteni
na meg a polarx geometriája más nem? mivel az egy dirt bringa?
a polaris meg CC ,szóval vigyázz a mérettel,18" kicsi 190 cm hez! -
salieri.
őstag
válasz GeneraL_XTX #24447 üzenetére
ha neked jó a 18" akkor nekem is , én 178 cm vagyok és 18" vázat használok,de ha 190 lennék tuti nem vennék ilyen méretű vázat
[ Szerkesztve ]
-
tzimash
őstag
válasz GeneraL_XTX #24450 üzenetére
Két különbőző méretű váznál nem csak a nyeregvázcső mérete különbözik, hanem kb mindené, felsőcső, tengelytáv stb.
-
rétisün
veterán
válasz GeneraL_XTX #24450 üzenetére
igen. gondolj bele, egy, a szükségesnél jóval kisebb váz esetén esetleg ki tudod húzni eléggé a nyerget, de pl. lehet, hogy minden kanyarodásnál belevered a térded a kormányba....
vagy még szélsőségesebb példával, elindulnál a ~190 centiddel bicajozni egy gyerekbringával?war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #24466 üzenetére
Az éves teleszkópszervizt nem említettem meg az előbb, mert eddig is volt teleszkópod A tárcsafék jó dolog, bitang jól fog bármilyen időben és nagyon jól adagolható (egy jó V-fék is hozza közel ugyanazt a fékhatást, de annál esőben a fékerő nagyon leesik, és az adagolhatósága közel sem olyan jó), de egyáltalán nem olcsó mulatság fenntartani egy jó teleszkóphoz hasonlóan.
szki: Én meg egy gyomorrontásos, kiszáradós nap után nem erőltettem ma a hosszú távot.
Ez akár a másnap eufemisztikus megfogalmazása is lehettAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #24470 üzenetére
Gondolom a magasabb súlyom miatt (120kg) érdemesebb lenne a duplafalút választanom, az erősebb. Nem?
De. 60 kg esetén is azt mondanám, hogy dupla falú. Kis túlzással egy szimpla falú felniben már attól nyolcas keletkezik, ha csúnyán nézel rá. Bár ha profi centrírozó szeretnél lenni, akkor itt az alkalom élesben megtanulni a szakma fortélyait[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz GeneraL_XTX #24744 üzenetére
Jó vásárt csináltál vele
-
Vasinger!
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #24746 üzenetére
22"-os váz? Az igen. Hány centi vagy? Biztos 190 körül vagy.
-
venember83
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #24824 üzenetére
A dobozból kiszedve bizony néha kell ezt-azt állítani. Valamint az első 1-2-3 hét után is.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #24824 üzenetére
Ülésbeállítást biztosan kell.
Ha arra gondolsz, hogy váltó, fék meg ilyenek, akkor elvileg nem kell, gyakorlatilag gyártója válogatja mennyire igényesek.
Ha pedig használod az elején pár dolog el fog állítódni, akár a kerékbe is lehet 8-as a küllők nyúlása miatt.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz GeneraL_XTX #24828 üzenetére
Új biciklik amiket a nagykerből meghoznak a dobozban, nincsenek "össze szerelve", és menetkész állapotba hozva. Csak össze vannak dobáltatva az alkatrészek betanított szakmunkásokkal.
Magyarországon nem kötelezi a kereskedőket a törvény arra, hogy garanciát vállaljanak a forgó részekre. Tehát a trehány kereskedő csak annyit tesz, hogy egyenesbe állítja a kormányt, meghúzza a csavart, megnézi hogy a fék működik-e. És ennyi.
Gyakorlatilag egyik csapágyban sincs elegendő, vagy egyáltalán nincs zsír, csak annyi hogy ne rozsdásodjon be a raktárban, vagy a sós levegőben amikor hozzák a hajón. Néha még a csapágy golyók sincsenek meg számra.
Egyik csapágy hézag sincs megfelelően beállítva.
A kerekeket géppel elő fűzik, de nincsenek szabálynak megfelelően kicentrírozva.
A csavar meneteken, alkatrész illesztések nincsenek kenő, és összerohadás elleni köztes anyaggal bekenve.
És egyéb apróságokkal sem foglalkoznak, pl hogy a külső gumiba szórjanak mondjuk hintőport hogy később a belső gumival ne egyesüljön, és ne úgy kelljen kitépni belőle egy defekt javításnál.
Valamint nincsenek megfelelő nyomatékkal meghúzva a hajtást rögzítő csavarok, amik egyes esetekben kritikus hibákat idézhetek elő, pl hogy totálisan tönkre megy a hajtómű.
Szóval ha egy ilyen bringát használni kezdesz, előfordulhat hogy 10 szer hamarabb teljesen tönkre fognak menni a forgó alkatrészek, ha pedig az időjárás viszontagságait is megkapja, vagy megmosod, akkor a be nem zsírozott kapcsolatok össze rohadhatnak, főleg amelyik acél és alumínium kapcsolat, és részben tönkre mennek az alkatrészek, vagy nagyon nehézkessé válhatnak a későbbi szerelésük.Ezek a dolgok abban az esetben nem igazak, ha becsületes szerviznél vásároltál, aki ezeket a munkákat az eladás előtt elvégezte. De a többség sajnos nem ilyen! Mondjuk annyira nem sajnos, mert mi az általuk el nem végezett munka elvégzéséből élünk, többnyire.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz GeneraL_XTX #24834 üzenetére
Nincs valaki ismerősöd, aki ért hozzá és megcsinálná olcsón, vagy esetleg köszönömér?
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz GeneraL_XTX #24834 üzenetére
Úgy tudom, a garit is elveszíti a tulaj, ha nem végezteti el ezeket a beállíttatásokat a szakszervizzel.
5-7 k szokott lenni kb. a szerviz."A szórakozottság a zsenik erénye"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz GeneraL_XTX #24834 üzenetére
Eleve pl ott kezdődik, ha megveszel mondjuk egy shimano deore agyas biciklit, az úgy néz ki, hogy megrendelik a shimano tól konténerszámra a Malajziában összedobott agyakat, mondjuk a magellán. Berakja a gépbe, befűzi a felnivel. És ennyi. Az agy úgy marad, ahol a shimanotól kapták.
És ha megtekergetsz egy gyári zsír új shimano agyat, kivétel nélkül, lehet az akár XTR agy is, darabosan fog forogni, túl szorosra vannak állítva. És most nem fogom leírni, hogy kéne beállítani, de nem 1 perces meló tökéletesen beállítani.
Amúgy ez egy jó teszt, csak annyi kell hogy kiveszed az első kereket, megtekergeted, hogy darál-e az agy, ha darál, akkor garantáltan semmivel sem foglalkoztak a biciklin, minden úgy van ahogy a dobozból kivették. -
Doki-HUN1978
senior tag
válasz GeneraL_XTX #24980 üzenetére
Ne add fel!
Jó kis bringa lesz az, érdemes rá várni!"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
venember83
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #25002 üzenetére
Újabb boldog Magellan tulaj. Nem is tudom, hányadik a témán belül.
-
D.Orion
veterán
válasz GeneraL_XTX #25006 üzenetére
A többiek nem fogják érteni, mert közben szerkesztettem, de ja... 16 éves korom óta ez a 188cm-es magasságom van... Ezt dobta a dns.
-
csabi94
őstag
válasz GeneraL_XTX #25012 üzenetére
Be kell kopnia.
-
TaaT
veterán
válasz GeneraL_XTX #25012 üzenetére
Havernak új Juicy5 volt, sehogy sem fogott eleinte, bekopás után viszont harapott rendesen
Give them hell Ukraine!
-
venember83
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #25045 üzenetére
A tárcsaféknek azért kell egy kevés idő, hogy bekopjon. A nyeregcsőbilincset meghúzhatod jobban, de azért ne nagyon, mert akkor a csavar menete bánhatja. A váznak az apró kövek nemigen ártanak, attól nem kell félned. Ha mégis óvni akarod ezektől a bringát, van átlátszó védőfólia, amit felragaszthatsz az alsócső aljára.
-
raczger
őstag
válasz GeneraL_XTX #25045 üzenetére
Nyeregcsőnél gyorskioldó helyett vegyél ilyet: [link]
Sokkal jobban tart, nem fog lecsúszkálni a nyereg, ha rendesen meghúzod.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
bubi92
őstag
-
Djuree
félisten
válasz GeneraL_XTX #25110 üzenetére
10 percre sztem kint lehet. múltkor mit láttam? villamos megállóban 2 terepszínű ruhás indián fűrészel egy lakatot egy bicóról. biztos csak elveszett a kulcsuk persze hozzájuk sem szólt senki én kocsiból láttam csak, de azért ez durva.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #25110 üzenetére
Inkább úgy kérdezem hogy egy ilyen lánc szerintetek mennyire biztonságos?
Semennyire, bár vastagabbnak tűnik, de védelemre rosszabb, mint a sodronyzárak.Egy Citadel U-lakat a minimum, ha nem kívánsz Abusra, Kryptonite-ra többet kiadni (a legjobb megoldás ilyen helyekre 2 gyártó 2 terméke egyszerre, és persze nem a gyorszáras első keréknél kikötve ). Másik fontos védelmi tényező, hogy a bringa lepusztultnak nézzen ki, koszold össze hamar, és kerüld el a külső a takarítását (persze a hajtást tartsd tisztán, de a váz-felni-külső bírja a koszt).
Az Árkádnál két tároló van, a Fehér út oldalit nem ajánlom, nagyon kieső helyen van.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
bubi92
őstag
válasz GeneraL_XTX #25121 üzenetére
utube-on van egy videó, hogy utángyártott bordot, kézzel szétfeszít a tag a csapoknál...
a krypto mini lakatom pont akkora, hogy a vázat hozzá tudom zárni egy szabvány közlekedési táblához. optimális tároló esetén pedig váz+kerék is belefér(persze oúti).
-
bubi92
őstag
válasz GeneraL_XTX #25121 üzenetére
amúgy meg ha olcsón akarsz kijönni, akkor lánc+lakat kombó!
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #25121 üzenetére
Kezdők hibája szerintem a túl nagy U-lakat A felső- és alsócső lehet széles egy hidroformingon átesett vázon (az enyémen is az), de a támvilla-láncvilla páros egyiken sem egy vastag valami. Nem kell hatalmas lakat a városi lezáráshoz, sőt, egy éppen megfelelő méretű előnyösebb is tud lenni, mert nem férnek hozzá fűrésszel. Én egy Kryptonite Evolution Mini-t (méretek itt) és egy Abus minilakatot (méretek itt) használok főleg, a 6500-as Bordót csak nagyon ritkán veszem elő (méretek itt), és azzal megy a legnehezebben a lezárás. Hiába hajtogatható, a mozgása csak kétdimenziós, és olyan helyeken, ahol például 45 fokban átfordulva kell átfűzni a lakatot valamin, eléggé nehézkes és hosszadalmas tud lenni a folyamat.
Ha Bordóban gondolkozol, akkor szerintem a 6500 alá ne menjél (a magyar árát meg ne nézd, kész sokk), de inkább kisebb Bordót vegyél, mint egy kétes minőségű másolatot. Egy U-lakatnál az alapanyag és a zár számít, egy hajtogatható zárnál az alapanyag, a zár és a csapágyak minősége. Ha az utóbbit nem sikerül jól lemásolni, akkor jön az, amit bubi92 emlegetett (sajnos a videót eltávolították azóta).
Amúgy a legjobb zár az, amikor nincsen zárad, így nem hagyod ott sehol sem a bringádat.
bubi92: a lánc baja az, hogy nehéz, és megfelelő textilborítás nélkül hajlamos összekarcolni a vázat. Amúgy egy jó lakat és egy jó lánc párosa sem jön ki olcsóbbra, sőt, inkább drágábbra, mint egy hasonló biztonsági szintet nyújtó U-lakaté.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #25127 üzenetére
A vázra való tartója szerintem katasztrofálisan rossz az Abusokhoz adotthoz képest (konkrétan én nem tudtam belerakni, csak kíváncsiságból akartam megnézni, a felszerelése meg sem fordult a fejemben). Amúgy ez már olyan kisméretű lakat, hogy a hátizsák palacktartó oldalzsebébe simán befér (mármint ha hátizsákot használsz és van olyan rajta palacktartó zseb ), és ekkor még zörögni sem zörög, ami a vázra rögzítve előfordul.
ludsimon: így könnyű Ugyanezt mutassa be egy sötétebb előszobában egyetlen vödörrel és állvány nélkül Az azért jól látható, hogy nem óvatoskodnak az alkatrészekkel, hanem hatékonyan és gyorsan takarítanak.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Teasüti
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #25121 üzenetére
Na akkor elmondom hogy kell használni az U lakatot, mert ezt senkitől nem láttam a válaszok közt:
a kerék hátsó háromszögbe eső részén kell átdugni az U-lakatot. Vázat nem kell lekötni, csak kereket és szigorúan fenti módon. Ez érvényes minden olyan bringára, ahol nem éred át a kereket és a vázat egyszerre az U lakattal. De valójában ezzel a technikával a vázat teljesen felesleges, max azért lehet érdemes, h még kevésbé lehessen hozzáférni.
Ha így teszel, a váz is ugyanúgy le lesz zárva.
Opcionálisan zárhatod az első kereket+vázat még pluszban. És ha akad egy sodronyzárad még elfekvőben, akkor az ülést is odazárhatod a hátsó kerékhez (ide fel lehet fűzni még a bukót is).
Amúgy egy kicsi sodronyt érdemes a biciklin is tartani, ha be kell ugranod út közben a boltba, vagy ilyesmi, akkor kár vesződni a rendes zárakkal. Főleg, hogy tovább tart kitalálni, hogy hova és hogyan zárd le; de ha csak 2 percre ugrasz be a boltba, az kellemetlen.[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #25217 üzenetére
Szerintem szerviz. De hívd fel a számot, amit felhívtál, miután megérkezett a bringa s amin érdeklődtél, hogy be van-e állítva.
-
Eagl3
veterán
válasz GeneraL_XTX #25217 üzenetére
Van féktárcsa egyengető szerszám, először gurulj el valami helyi szervizbe vele, hátha csak egy kicsit meg kell igazítani.
-
hoffman_
veterán
válasz GeneraL_XTX #25857 üzenetére
Igazából nem is a "teherbírásra" vagyok kíváncsi. Van akinek 2 sör is bőven jó(szűkösebb időkben volt, hogy becsíptem ennyitől ), van hogy 4-5 után is sima liba. Viszont 2 sörért már menne a csekk, ha megfújod a varázs-masinát. Szóval inkább az érdekel, hogy előfordul-e egyáltalán, hogy sörike/borocska/akármi után felültök, vagy zéró-tolerancia van?
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz GeneraL_XTX #25985 üzenetére
Jobban megnézve mégis volt küllőállító kulcs itthon, most legalább már tudom h mire való
-
venember83
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #27010 üzenetére
Valószínűleg rossz szögben fogod a kormányt. Fontos, hogy a csuklód ne legyen megtörve, ahogy fogod a kormányt, tehát az alkarod és a kézfejed egy vonalban legyen. Ez ügyben fékkarok és váltókarok helyzetén változtass, valószínűleg ez okozza a nem megfelelő fogást.
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #27010 üzenetére
Először is, ha nem használsz most kesztyűt, mindenképpen szerezzél be, terepen nem árt a plusz védelem, valamint a stabil kormányfogásban is segít (egyrészt tapad a kormányhoz, másrészt a kényes területeken párnázottak általában, hogy ne szorítsd el az ereket).
A legelső és legolcsóbb lépés a megoldás felé az, amit venember83 írt, állítsd be jól a fékkarokat, és úgy fogd a kormányt, hogy a csuklód ne törjön meg.
Ha ez nem segít, vagy képtelen vagy betartani, akkor a következő szint az ergonomikus markolat. Ha nem tetszik a speciális alakú külső (szerintem riser kormányon eléggé bután mutat a szarvhoz hasonlóan, de ez csak személyes vélemény), akkor tudomásom szerint csak az Ergon gyárt, és ő is csak sok pénzért olyan ergonomikus markolatot, ami ugyan nem annak néz ki, de saját tapasztalat alapján is tökéletesen működik (GA1-L és GE1).
Ha ez sem segít, akkor a kormányhoz (vagy a kormányszárhoz) kell nyúlni, de ehhez már neked kell érezned a problémát: túl széles, túl keskeny, túlságosan nyújtózni kell hozzá. Nekem például hiába volt egyik vázon tökéletes az 580 mm széles kormány, a másik vázon cserélni kellett 640 mm szélesre és egyben emeltre, mert keskenynek bizonyult.
szki: a kormányszarv erre a problémára pont nem megoldás. Ha mászásnál kell segítség, akkor jó. Ha hosszútávon zsibbad el a kéz, akkor jó lehet fogásváltásra (feltéve ha a terep lehetővé teszi ezt), de rövidtávú zsibbadás ellen nem jó, mert az már városban előjöhet, ott pedig a szarv markolászása és ezzel a fékezési reakcióidő növelése nem egy életbiztosítás.
Egy pocsék minőségű aszfaltos út maximum egy jobb minőségű földút szintjét hozza, ahol szintén lehet 30+ km/h környékén tekerni, és amire én nem mondanám, hogy túlságosan rázna még lockolt teleszkóp mellett is. Ennél csak rosszabb tereppel találkozik az ember, szóval országútból nem igazán tudsz terepes következtetést levonni. Még a macskaköves út sincsen a közelében egy tempósabb és köves lejtőnek rázás terén, és itt most XC lejtőzésre gondolok, nem DH-ra. Amúgy ilyenkor terepen nem a tenyered zsibbad el, hanem edzettségtől függően az alkar fogy el, és egyszerűen nem bírod tartani magad egy idő után.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #27021 üzenetére
Az ülés szintje XC esetén kissé magasabban szokott lenni, mint a kormány. Ennél magasabbra már nem tudod állítani, mert minden hézagoló a kormányszár alatt van. Vagy nagyobb emelkedésű kormányszár kell (ez a legelterjedtebb 6 fokosnak tűnik, az állítható borzalmat kerüld el), vagy riser kormány.
Nehéz összehozni az ideális geometriát, de nem lehetetlen. Maximum drága
deicide: az új avatarodról hirtelenjében ez a videó ugrott be
sanzi89: trekkingre jó (oda maximum a súlya miatt nem ajánlanám), de XC-nél nem túl egészséges, ha egy lejtőn nem bírja a terhelést egy olyan forgáspont, amire nincsen szükség.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #27027 üzenetére
Alkatrész vásárlása nélkül nem. Csak csökkenteni lehet a magasságát úgy, hogy pár hézagolót a kormányszár fölé raksz át, vagy negatívba fordítod a kormányszárat.
De biztosan nem törik meg a csuklód? Ugyanis ha nem törik meg, akkor pontosan azt a részt nem nyomja a kormány, ahol könnyű az ereket elszorítani a zsibbadás kialakulásához. Menjél 2-3 km-t anélkül, hogy foglalkoznál a kezeddel, aztán nézzél le rá. Ha nem így áll, akkor szerintem először markolatot vegyél.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #27201 üzenetére
Én a legolcsóbb CST Traveller City Classic gumit használom, egyetlen érv szól mellette, bitang olcsó volt. Viszonylag vastag a gumifala mindenhol, ezért defektet se kap túl könnyen. De nem is tapad túlságosan, egyszer döntöttem meg egy tempósabb kanyarban, többet se fogom.
-
bimbilla09
tag
válasz GeneraL_XTX #27260 üzenetére
ez konkretan olyan, mintha az a gari papir nem is ahhoz a bringahoz tartozna, ami a tied.
-
Genji
őstag
válasz GeneraL_XTX #27664 üzenetére
Nekem is ugyanilyen váltóm van és érezhető akadást (kattogást) tapasztaltam első pár használat után. Nálam a féktárcsa volt a ludas, nem volt síkban és súrolta picit a pofákat. Tárcsacsere megoldotta.
tjokai: Ehhez mit szólnál? Jó a színe és minőségi alkatrészek. Csak a villa 30K...
[ Szerkesztve ]
a splinter in your mind had called the dark wanting it all to fall apart
-
Xantomas
őstag
válasz GeneraL_XTX #28375 üzenetére
Kopott betét, csavarodó villa miatt a betét éle ér először a tárcsához, és a lyukaknál rezonál be, vagy csak szimplán műgyantás a betét, és mikor fékezel, akkor hozzáér, lepattan, hozzáér, lepatan, ergo cuppog rajta. Ez esetben, meg kell várni, míg bekopik, akkor abbahagyja.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Philips LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Eredeti játékok OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Elden Ring
- E-roller topik
- Objektívek topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- További aktív témák...
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space black Vodafone függő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen