Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
Kezdőként nekem is volt egy egyhetes éhezős köröm. Új cég, angol fuvar, minimál kaja, egy karton Gitane egy srácnak, de egész héten nem futottam össze vele. 3. naptól azt szívtam kaja helyett. Pénteken bementem a főnökhöz, hogy szar a helyzet, kéne egy kis előleg, hogy kihúzzam a fizuig kajával. Nem adott. Akkor ki is léptem azon nyomban. Írhatta a csekket mégis.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
Most értem ide a Budaörsi postához, nekiestek jó páran, kapkodják lefelé.
Utána Csepel szabadkikötőből viszek játékokat a fóti postára. Remélem ott is ilyen hamar nekiesnek.
Voltam ott egyszer régebben és ezer évet kellett várni.Tüzi: ez is tele van hányva, de hűtős pót, nem püffed fel.
-
Somatom
veterán
Kötelező. Ha Konstanz/Kreutzlingen határt kapunk, az automatikusan kompot jelent. Holnapra ugyanezt a határt kaptam visszafelé, úgyhogy megint úszkálok. Nem nagy ügy. Állandóan jár oda/vissza és épp megvan a 15 perces pihi egy átkelés alatt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mint amikor a kedves női rokonom elment B kreszre.
Megelőzheti-e vasúti átjáróban a nyergesvontót?
Igen.
Ezen bukott el.
Azt hitte, hogy a nyergesvontó az a lovaskocsi.
Igazából ha kritikusan nézzük, és valaki nincs tisztában a szó jelentésével, akkor igaza volt, mert jól asszociáltどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Qtya123
őstag
Én most voltam másodszor, mindkétszer azonnal megraktak, pont ez volt a nyűg, hogy kb túl gyorsan is.
Csak több helyen rakodnak meg. Forogtam ott, mint a hülyegyerek a többi kamionnal együtt. Eleve az utcáról is szívás bemeni, ha épp kifelé áll a mérlegen egy kamion. Muszáj olyankor előrébb menni, hogy ki tudjon fordulni. Utána meg lehet visszatolatni a forgalomban.
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
Mivel áfát igényel vissza a munkáltatód, meg gondolom üzemanyag megtakarítást is elszámol, ezért van menetlevél, maximum nem te töltöd, hanem a flottakövető rendszer generálja le a gps adatok alapján. A lényeg, hogy OUT módba csak kártyával teheted az autót (ha csak egész nap nem mentes tevékenységet végzel), ha másképp teszel, az manipulációnak számít, ami pedig bűncselekmény. Eldöntheted, hogy a munkáltatód bűncselekmény gyanúja esetén kiadja-e az adataidat a hatóságnak...
Nálunk NKH-s ellenőr tartja az éves oktatást, mindig hangsúlyozza, hogy ha bármi van, nyomtass (nyomtass akkor, amikor elkezdessz tilosba járni, és nyomtass, amikor végeztél, tehát egy ilyen munkaidő túllépés két nyomtatást jelent), és sose OUT-al játsz.
-
Somatom
veterán
Nem. Én olyat használtam, aminél előtte SMS -ben, vagy hanghívásban ellenőrizték, hogy nálam van-e a kártya. De, úgy látszik, hogy van olyan VOIP szolgáltató, amelyik nem ellenőrzi vissza a beadott számot. Bármilyen számot megadhat, azt fogja kijelezni a hívottnak. Ez a mobilszolgáltatódtól függetlenül történik.
Viszont, ez személyes adattal való visszaélés.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ALgore2
tag
Pedig a legnagyobb üa szállító cég megcsinálta pár éve.
Néhány kocsiba rakták, teszt jelleggel,az elalvás ellen!
Napszemüveg, cigizés, tolatás és minden olyan riasztásra került, amikor a szolga nem az utat nézte!
Végül kiszedték, mert a túl sok naplózott eseményt képtelenek voltak kezelni...A munka közbeni megfigyelés az összes ilyen cégnél elsődleges!
Kiemelt prioritású a munka közbeni ellenőrzés, a munkafolyamat rögzítése!
A vezetést nem figyelik már.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Attól függ. Dolgoztam már olyan helyen, ahol tőlem egy méterre volt a kamera. Amúgy a vezetőt nem értem minek kellene figyelni. Ha balesetet okoz, mindegy mit csinált közben. A körülmények pedig a külső kamerából is visszakövethetőek.
Persze ha bevezetik amúgy sincs mit tenni.
Inkább megsürgethetnék a furgonok tachográfozását. Ez az emberke is 2400km-t tolt le itt 1,5 nap alatt, sokszor olyan mint egy élőhalott. Volt olyan videója, ahol azt magyarázta el, hogy lehet a lázlappal cselezni, hogy kvázi folyamatosan vezethess. Az ilyen zombikat ki kellene már tiltani az utakról. Persze ehhez olyan emberek is kellenek, akik ezt megcsinálják. Eleve azt a rendszert kellene megszüntetni, hogy ilyet egyáltalán fizikailag meg lehessen csinálni, "elvárhassa" a munkáltató. Amíg ezen nem változtatnak, addig találnak is rá embert.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Akkor majd azt is jelzi, ha a sofőr túl régóta nem fürdött.
Chop: nem régi, de nem is annyira új, 2013-as.
Hogy ne legyen unalmas a napom kellemetlen helyzet is volt. Nem a megszokott hűtős pótok egyikét kellett ma felvennem, hanem a dobozosat. Ennek hátul olyan a zár része, mint a ponyvás pótokon szokott, az a 4 vékony fogantyú és az a körmös zárszerkezet.
Az egyik szorult eléggé, alig tudtam kinyitni, mert ugye ujjal kell megnyomni és nem lehet így akkora erőt kifejteni. Látszik, hogy más is szívott vele, mert ütlegelés nyoma volt rajta.Na, vége a rakodásnak, becsukom, be is akad. Jön rá a plomba. Elmegyek a reptérre, jön az őr fényképezni a plombát, erre félig kinyitott állapotban a zár és a plomba sehol.... Ez a szar mivel szorul, nem akadt be tökéletesen, a kátyúk meg ahogy rázták, kiakadt és letépte a plombát.
Kicsit sem drága rakomány volt plombálva, csak cigaretta ami Kenyába megy.
Nem vergődött az őr, bár először meglepődött. Végül a lerakodás után annyit írtak a cmr-re, hogy az áru plomba nélkül érkezett. Remélem nem lesz ebből bajom, ha egyszer az áru hiánytalan, sértetlen.HoTaZo: most megnéztem, nincs is benne már elem.
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
addikt
Nálunk is van olyan alvállalkozó, akinek jól megy, azt mondja nincs oka panaszra. Mások úgy mondják, hogy "mert okosba csinálja".
Másik meg nem kezdene újra vállalkozóként. 2 autója van az öregebbiken, amelyik már nem a banknak termel, egy több mint haverja lett srác dolgozik. A GKI-n is még valami cégvezetési vizsga is volt.
Ha majd az ő autója is már neki termel, akkor még gondolnia kell a másik lecseréléséről. Egy örök mókuskerékbe lépett...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
Én kíváncsi vagyok, hogy miként élném meg a várakozást akkor, ha nem az lenne, hogy a nap végén hazamegyek. Így nyilván nem olyan finom, de ha a műszak végén ugyanúgy a kamionban maradok, akkor szerintem annyira nem húzna fel.
Persze ha a várakozás miatt az van, hogy nem érsz oda a tervezett pihenő helyedhez, ahol tudsz fürdeni, vásárolni, miegymás, akkor biztos az is idegesítő tud lenni.
Viszont azt biztosan tudom ilyen koca kamionosként is, hogy 4 hetes turnusban biztos nem tudnék dolgozni, de még a 3 hét is necces. A 2/2-t kérdés nélkül vinném. Kár, hogy ez azért annyira nem elterjedt dolog és gondolom mivel kevés a sofőr az még plusz gát, mert nincs ki 2 hét után az autóra üljön.
-
ÁVilágos, csak ez most nagyon drasztikus változás volt nekem.
Eddig lényegében semmi bajom nem volt az asfinagosokkal, tényleg évente talán egyszer volt valami.
Erre most kifelé is az egyik pénzt nyelt, a másikból meg víz nem jött, most visszafelé kettő szar, egy meg pénzt nyelt.
Úgy néz ki, akkor változtatni kell az eddigi szokáson nekem is...
Gondoltam, hogy begurulok Mosonig, csak ott meg este nyolckor már a parkoló lett volna cinkes, 15 órából meg nem akartam kicsúszni.Mondjuk ilyeneken elgondolkodva azért nem csodálom, hogy csak a németeknél vagy 70-80ezer kamionos hiányzik...
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Qtya123
őstag
Vittem hozzájuk alapanyagot párszor. Tetszett, mert mindig azonnal leszedtek.
Mondjuk a cuccot óvatosan kellett vinni. Fém talpakon voltak a kalodák és a pót fém alján állva csúszós kombinációt alkottak. Ráadásul középre voltak feltéve egy sorban. És lévén hűtős pót, kikötni nincs hova. Mondták, hogy nemrég egy karzol-transzos sofőr bele is dobta az árokba a körforgalomnál a szerelvényt.
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
addikt
Én is így csináltam.
Külső parkoló, munka- jegyvásárlás, utána ha még várni kell a beengedésre, akkor pihi, de műszak zárás nélkül, ha be lehet menni belső parkolóban műszak zárás, pihi (én mindig a felállás után adtam be a kompót). És igen, ha nincs meg a kellő pihi, első parkoló, pihi amennyi kell még. De, szerintem, már a lejövet előtt be kell adni a másik országot.
Pihi után meg normál műszak kezdés.
"Ha bemozdítanak, és várni kell 20 percet, legyen munkán a tacho, hogy ne legyen pihenő a parton állás, és a kompon történő pihenő között." - ez fontos, igen, nehogy 3 megszakításnak vegye egy túlbuzgó!Tüzi : Melyikkel mész, honnan, hová?
A jegyet én mindig betűztem a határidő naplómba.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
Múltkor Üllőn rakodtam a DHL-nél. Begurult egy kamion, benne kettő filippínó kinézetű ember. Leb@szta keresztbe a rámpáknál az autót.
Jött is azonnal a biztonsági őr, hogy emberek ezt így hogyan?
Mondjuk annyi, hogy legalább hamar megérették.Cikkhez meg: örökké ez a vonzóvá kell tenni, vonzóvá kell tenni. Bakker, akkor kezdjék azzal, hogy ne lehessen 3x15 óra munkaidő. Jaaaa, hogy azt már nem.
-
Köszi
Azért bele lehet keveredni ebbe a napok nincsenek, de naptári hetek igen, de azok sem úgy igazából mert vezetésre nem vonatkozik, viszont két naptári hét az valóban van, ellenben a harmadik hetéig pótolni kell agyfaszba, és akkor közben tartsd be a 6*24et, a napi vezetést és pihenést, de érj oda mindenhova, közben figyelj a 6 órás, és a heti 60 órás szabályokra. Is.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs