- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Freiherr #6790 üzenetére
Mint írtam, van ilyen tapasztalatom. Vezettem pofozóst, két kapcsolóst (alsó/felső sor + felező. A videóban is ilyen van), félautomatát. Ha nem sík autópályán megy az ember, akkor állandóan kapcsolgatni kell rajta valamit. Plusz kuplungolni. Erősen kétlem, hogy valakinek fel sem tűnik, hogy a jobb kezével állandóan tekeri a habverőt, "közben a lábával hozza a négyeket". Az egy dolog, hogy a jobb keze soha nincs a kormányon, de hogy veszi elő a hűtőből a kaját? Ez a hiányosság nekem tutira feltűnne.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Szokom a Dafot. 1900Km van benne. Hááát... Szerelem biztos nem lesz, de barátok még lehetünk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
Szóval, akkor DAF vs MAN. Vezetés:
A legfájóbb, hogy nincs balos könyöklő az ülésen. Hely sincs neki. Az ajtó van úgy kialakítva, hogy lehet rajta könyökölni. De, ha felemelem az ülést, az ajtó nem emelkedik vele.
A váltó szokható, nincs vele baj. A retarder kapcsolója nem bökdösős, hanem fix három állású. Tehát gázadásnál nem old, hanem figyelmeztet, hogy aktív a lassítófék és manuálisan kell kikapcsolni. Cserébe nem csökkenti a fékerőt túlmelegedés miatt, mint a Mancié.
Lakhatás:
Ez magas fülkés. A két külső rekesze sokkal kisebb, mint a Mancié. Belül arra hajtottak, hogy nagy legyen a középső tér. A Mancis szőnyegem körül körben 10 centi hely van. A műszerfal középen hátranyúlik, emiatt nehéz belépni a vezető állásból. A kormányt sem lehet eléggé felcsukni. Az ülés mögött sincs annyi hely. Épphogy a papucsomat be tudom tuszkolni. Elöl, felül ennek is három rekesze van, de csak a középső mély és csak az alatt van polc. Cserébe van egy nagy, kihúzható rekesz az ágy alatt. Emiatt viszont a hűtő keskeny és mély. De, a nyiló fedele kicsi, úgyhogy amit hátra raksz benne, azt utána nehezen éred el. A másfél literes palack sem fér el benne állítva. Az ágy középen kiszélesedik, de sztem vállnál nem szélesebb, mint a Manciban. Nagyon hiányzik elöl a két, kihúzható fiók. Nincs hova tenni a fuvarleveleket. Alul van egy nyitott tálca, de ott bármi ráfolyhat. Annak a két szélén van a 12V, 24V csatlakozó. Az utóbbi adapteres, mint a Mancié. Fölfelé, nyitottan. A 12V -os null kulcsállásnál kikapcsol. Át kellett dugjam a GPS -t a 24V -osba, mert az állandó. A műszerfalon kiskutyafülét is meg lehet jeleníteni, de az akkufeszültséget nem. Vicc 1. A hátsó falon is van szivargyujtó aljzat, ami meg lefelé áll. Van kapcsolópanel is. Fűtés, ajtózár, világítás. Ablak nuku. Ahhoz előre kell mászni, és még készenléti állásba is kell fordítani a gyújtáskulcsot. Vicc 2. A belső világítás viszont jobb, ami nem nagy kunszt, mert a Manci vallatólámpája katasztrófa. A jobbos ajtónyitást nem értem. Nincs kívül zár, csak belülről nyitható. De, a nyitója nem a jobbos ajtón van, mint a Mancinál, hanem középen, a műszerfalon. Emiatt a jobbos, külső rekeszbe bejutni komoly torna. Kb. ennyi. Két személynek lakni sztem jobb, mint a közepes fülkés Man, de ha a Man magasfülkés, akkor azt választanám. Meg amúgy is inkább visszaülnék Mancira.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Közben megfejtettem a hangrendszer rejtelmeit. Sztem nem gyári fejegység van benne. A főnök vmi kicioccó Pioneer -t vett bele. Van dedikált autós telefon, de az nem müxik. Sztem külön kártya kéne bele. Viszont, az autónak külön kékfoga van és az egyik hangszóró direktben hozzá van rendelve. Okos megoldás, mert így a telefonálás független a fejegységtől. A fejegységen is találtam érdekességet. Ismeri az Android USB audiót. Rádugtam a telómat. Tölti és közben rögtön átirányított a Play -re egy segédalkalmazásért. Azzal a fejegység USB -jén is tud a telóról audiójelet fogadni. Ez digitális jel, tehát nincs a jack zajossága. Meg, manapság nem divat a telókon a jack kimenet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nekünk a nyomtató miatt külön 220 -as inverterünk van. De, az alsó, nyitott tálcán elfér a szivargyújtós is. Sztem kétszemélyes alvásnál nem mindegy, hogy vállnál 70, vagy 80cm széles az ágy. Bár, nekem a 80 is kevés. Dugtam már szűkebb helyen is, viszont pihenni ....
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Freiherr #6828 üzenetére
Ahha. Van egy kis odaragasztott biszbaszka a CB rádió fölött. Akkor valószínűleg az lesz a mikrofon. Igen, az adaptív követő jópofa dolog. Azért nem írtam róla, mert az sztem rendelhető extra, úgyhogy vagy van, vagy nincs. Az ülés hűtés/fűtés is ilyen lehet, mert én nem találok hozzá kapcsolókat. A felső lámpám se működik. A lámpatest benne van a spoilerben, kapcsolója is van, de hiába kapcsolom, nem történik semmi. A szervíz menüpontban van vmi "teljes üzemanyag" infó. Nem tudom, hogy ez mit jelent, mert nálam 1133 litert ír, viszont összesen 1db. 600 literes tankom van.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Freiherr #6830 üzenetére
Ennyire még nem merültem bele. Még csak két és fél napot dolgoztam vele. Eddig a legnagyobb katasztrófa az, hogy ha kioldom a kéziféket, akkor lekapcsol a Schubboden szivattyúja. Ez nagy szívás lerakodáskor, mert ha nem aknába, hanem placcra ürítünk, akkor ahogy a mozgópadló nyomja ki a motyót, úgy kéne előrébb guruljon az autó. Most viszont szivattyú leold, sebesség, kicsit előre, üres, szivattyú be. Nagyon nyögvenyelős így. A Volvo űrhajókban volt egy trükk. A jobbos bajúszkapcsolóval lehetett fékezni csak a pótot és úgy működött a szivattyú. A Mancinál semmilyen trükk sem kellett. Enmél nem tudom, hogy van-e vmi megoldás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Freiherr #6832 üzenetére
Egyik sem játszik. Az üres + bekapcsolt világítás minden subinál alap. Ezek nélkül el sem indul a szivattyú. A fordulatot meg egyébként is 1000-1500 -ra emeljük ürítéskor.
Más. Most beszéltem a Palival. A waldshuti határon hétvégéznek és az egyik kollega arra ébredt reggel fél hatkor, hogy lángol alatta a Volvo. Totál kiégett az eleje. Mázlija volt a srácnak, hogy minden ablak nyitva volt, így nem kapott füstmérgezést.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Pénteken vett át a srác egy zsír új DAF -ot. 120 Km -t ment vele a telephelyig, amikor már üvöltött a hibajelző, hogy pót ABS. Este beszéltem a sráccal, mondta, hogy reggel szervíz. De, már a telephelyről sem tudott elindulni vmi levegő probléma miatt. Akkor kitalálták, hogy hagyja ott a DAF -ot, akassza át a pótot egy ott heverő Volvora és induljon neki a határnak. Na, ez a Volvo lett oda. Sanszos, hogy a póttal van vmi gebasz. Tipikus német cég. Meg se kérdezte a főnök, hogy mi lett a sráccal. A cuccainak a fele odalett. Hétfőn jön a szervíz, elviszik a fost és hoznak egy másik Volvo -t, amivel mehet tovább dolgozni. Hát én rákötném azt az ABS kábelt, vennék egy kiló rablóhúst, és amikor ez a verda is kigyullad, akkor a svájci tűzoltók arra érkeznének ki, hogy sütöm a husimat a parázsló Volvo -n.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Kehl, Francia határváros a döntő után. Srácok! Leírhatatlan a buli. Megállt a közlekedés, a tömegek az autók tetején táncolnak. Csináltam videókat, csak nincs elég sávszélességem, hogy feltöltsem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
A srác helyében én is benyögtem volna, hogy a tűzben a kártyám is odalett. Aztán otthon törne ki rajtam a stressz, amit csak hosszas kezeléssel tudnának gyógyítani. Elég komoly bizonyítékaim lennének arra, hogy munkahelyi baleset történt. Az első hónapot pedig a cég fizeti. Én sem érdeklődnék a főnök hogylétéről, amikor zsebből utalja a lét a betegállományomra. Havi 700-1000 Erzsiért szívesen ápoltatnám otthon a lelkemet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Tényleg ilyen az átlag kamionos meló? Reggel leraktam Mannheim -ben. Átálltam Mainz -ba a felrakóra. Vmi raklapos motyó Lyon mellé. Fél 10 -kor érkeztem. Közölték, hogy 14.00 -ás időkapum van. Most meg azt, hogy még 30-40 perc. Ma még lóf..t se csináltam, viszont már bucira aludtam a fejem. Mire innen elindulok, alig pár órám lesz. Holnap már négy óra vezetővel fogok a lerakóra érni. Ebből legkorábban csütörtök délután lehet német lerakó. Huss, elment a hét. Na, ilyen még nem volt ennél a cégnél a három év alatt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #6845 üzenetére
Egy barátomtól vásárolt, a felesége által egészségesen körbehorpasztott, 1,2 -es Daewoo Kalosom van. Centrálzár, szervokormány, klíma működik, és ennyi nekem elég. Nem nagyon érdekel, hogy milyen autóm van. A motorom árából cirka 10 ilyen Kalos -t vehetnék.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Szemetek ezek a franciák. Telepakolják a közértjeiket fínomságokkal, hogy az ember egy vagyont hagyjon náluk. Már a fülemen jön ki a minden, de nem bírom abbahagyni az ízorgiát.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Kaptam 250 grammos, fokhagymás Boursin sajtot. Vettem 10 -et, mert azt otthon mindenki imádja. 2.50 volt darabja, otthon meg a 150 grammos 1800Ft. Ha már a sajtpultnál voltam, vettem Camembertet is. Odavagyok a tengeri herkentyűkért is, de a német közértekben nincs ilyesmi. Most rákot vettem és persze sushit. Találtam hozzá igazi, japán Wasabit is. Aztán almás, meg málnás süti, mert azok is nagyon fincsik. Lehet, hogy ma is elbringázok vásárolni, mert 9 -kor kezd a cég és 3 órás lesz a rakodásom.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz berek21 #6862 üzenetére
Az igen. Méretes fogpiszkálók.
Én meg épp egy szervízben dekkolok. Tegnap bejöttem egy gyors nyeregzsírzásra. Négy szerelőnek sikerült pajszerekkel leakasztani a pótot. Aztán mondták, hogy szerencsém volt, hogy eddig eljutottam, de ezzel a póttal egy métert sem mehetek tovább. A nyerget is hazavágta. Tegnap még gyors nyeregcsere volt, majd szólóban vissza a telephelyre. Ott akasztottam egy másik pótot, azzal vissza a szervízbe és most várom a humán erőforrást, hogy átrakjuk erre a pótra a 29 paletta sört. Aztán irány a waldshuti határ. Király hétvégét sikerült összehozni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Olyan tünetet produkált, de nem a zsír hiányzott, hanem abból a lemezből, ami felfekszik a nyeregre, a csavarok fele hiányzott, amik meg benne voltak, azok meglazultak. Az egyik annyira lógott, hogy beleakadt a nyeregbe és megakasztotta fordulás közben. Ezt éreztem a kormányon, miközben hallottam egy pattanó hangot. Akkor nyírta egymást a csavar, meg a nyereg. Másfél éves pót, friss TÜV -fel.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Írtam tegnap, hogy várok vmi melóst, aki áttargoncázza a raklapokat a másik pótra. Dél körül befordul egy új BMW a szervízbe. A nagyfőnök (az öreg Schedler) jött megnézni a pótot. Beszélt a szervízvezetővel, majd kért egy targoncát, és együtt raktuk át a 29 raklap sört. Targoncázot, békázott becsülettel. A végén meg adott 50 Errzsit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #77081088 #6882 üzenetére
Ez Dexaron kívül mindenkinek világos.
Biztos ismered a tehetségtelen, önjelölt mókamester szitut, aki az izzadtságszagú poénjaival próbál előtérbe kerülni egy társaságban és nem veszi észre, hogy a többiek nem vele, hanem rajta nevetnek. Na, ilyen nekünk Dexar.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #6899 üzenetére
Nálunk most három irányító terelgeti a Schubbodenes autókat, + egy Magyar csaj intézi a papírozást. Reggeltől estig pörögnek. Gondolj bele! Cirka 50 autó pörög, átlag négy rakodással naponta. Az 200 rakodás/nap. Bármelyik csúszik, át kell szervezniük a programot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Freiherr:
Van a DAF -ban ez az ECO -driver statisztika. Ennek egyik összetevője valami "előjelzés". Te tudod, hogy ez mi a túró? Mit kéne neki "előjeleznem"? Nem tudom az össz értéket 85% fölé tornázni, mert ez az "előjelzés" nálam csak 65% -os.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #6932 üzenetére
Nálunk ugyanazok csinálják a két feladatkört.
Kb. egy hete volt legutóbb a szokásos story. Beállok mérlegelni egy céghez (időben). Mondom a portán a rakodási számomat, de a portás azt mondja, hogy öt autó van előttem, aznap már nem fognak megrakni. Hívom az irányítót, a reakció a szokásos: az nem lehet, az nem úgy van, engem ma még meg kell rakjanak. Álljak félre, majd ő mindjárt intézkedik, mert ő szarta a spanyolviaszt. Eltelik fél óra, majd közli, hogy sajnos, ma már nem fognak megrakni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nálunk ugyanez a szitu. A legrosszabb az, hogy azt gondolják, hogy nekünk jó ez a baszakodás, mi direkt húzzuk az időt.
Hazamenés előtti napon utolsó rakodás. 14:20 -ban, 9:30 -as vezetővel álltam be rakodni. Általában ott gyorsan megy, de most mondták, hogy vmi baj van a rakodógéppel. Hívom a diszpót, hogy ki kell állnom, mert lejár a munkaidőm. Nem, várjak, biztos mindjárt megraknak. Odamegyek a hangárhoz. A Volvo rakodógép egész hátulja fehér, körülötte áll öt melós, három poroltóval. Kiálltam. Erre nekiáll vitatkozni. Biztos megraktak volna azzal a géppel még az este.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
1 felrakó, 1 lerakó, állandó egymástól jó távol levő, könnyen megközelíthető címeken. Könnyű, raklapos áru, kötözés nélkül, rampáról (pl.WC papír, pelus, műanyag alkatrészek, stb.).
Az én beosztásom sztem ideális. Előre tervezhető 2hét/2hét, ugyanazon az autón, ugyanazzal a váltóval, munkanövelési lehetőséggel.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
Nagyon különbözőek a melók, ezért én nem bonyolódnék bele abba, hogy mi a jó fizu. A bejelentés pedig attól függ, hogy mennyire vagy a nyugdíjtól. Én azt mondom, hogy lehetőleg valami nyugati cégnél érdemes próbálkozni. Mondjuk, én innen is lóf...sz nyugdíjat kapnék, mert a két hét miatt fityingeket adóznak utánam. Én itt csak arra hajtok, hogy meglegyen a folyamatos öt évem a nyugdíj jogalaphoz.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #6946 üzenetére
Én évente csinálok egy, vagy két hathetes etapot. Késő ősszel és/vagy kora tavasszal, mert sztem akkor a legelviselhetőbb az időjárás ehhez a melóhoz. Sztem az sem olyan gáz, csak fejben kell összerakni. Persze, állandóra nem csinálnám és azt is tudom, hogy az ilyen nem családos embernek való. Viszont, relatív jó pénz.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #6948 üzenetére
Tuti rákérdeztem volna, hogy az a "jó díj" számomra milyen bónuszt jelent így, hogy lejárt a három hetes mandátumom. Nálunk a ráhúzás nem kötelező. Ha én kérem, akkor a normál többletet kapom. De, ha a cég kér meg, mert szarban van, akkor plusz 100 Erzsi prémiumot símán fel szoktak dobni egy hétre.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Dacia topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Milyen NAS-t vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest