Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #12692 üzenetére
Megnéztem a youtube-on hogy kell visszaírni. Tényleg nem nagy dolog, igazából így felesleges is a tevékenység igazolóval szórakozni.
Mondjuk remélem innentől csak kártyáson leszek és nem kell mixelnem a korongos dolgot a kártyással, mert még nagyon sok az új infó és kiég az agyam. Ha meg elcseszek valamit, akkor a hatóság boldogan szétbírságol és 6 nap másodállással nagyon nem kellene belefutni 250-400e Ft-os bírságokba, mert igencsak mínuszos lenne ez az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #12714 üzenetére
Mondjuk nagyjából le fogom tudni nyelni az ilyeneket, emiatt nem dobom el a kulcsot, főleg ha hozzászokok valamennyire. (de én ugye könnyen beszélek, másnak akinek a fő munkája ez, annak a megélhetése múlhat az ilyen előzgetéseken, bírságokon)
Csak az ilyen tényleg zavarna, hogy miattam tilthatnak ki egy céget onnan. Nem tudom, hogy csak ijesztgetés-e az ilyen, vagy komolyan gondolják. Az azért szarul esne.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Somatom #12727 üzenetére
Én 6200-val nyomom, sima autóssal. Ez amióta megvan, azóta 3 havonta jönnek rá a térképek. Meg a trafi trissítés. Meg a live-traffic 2 vagy 3 percenként, és beépített sim-es.
Ezzel most már kihúzom addig amíg megjön a Tomi expert.
Az azért újítáas fronton [elég] jó dolgokat tartalmaz szerintem.
Kicsit még várni kell, mert a globális IC hiány miatt még nincs belőle beépített sim-es, bár most hollandoknál 400 euróért van a 7"os sim nélküli...
Év végére ígérik a sim-eset, szerintem az Öreg Fehérszakáll azt hoz nekem a cipőbe.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
dances
tag
válasz Somatom #12770 üzenetére
Azt szeretném megtudni, hogy a fent vázolt beosztásom ismeretében, a rövid hetemen Hétfőn, Kedden, Pénteken vagy Szombaton vezethetek-e, vagy ilyen alakalmi munkavállalásnál is kötelező-e a rendszeres heti pihenőidő megtartása?
És ezért csak mondjuk Pénteken mehetnék?Only the Good die young.
-
veterán
válasz Somatom #12795 üzenetére
Akkor én eddig qurvakényelmesen dolgoztam?! Sose szólt érte senki Igaz legtöbbször megvan a 13-14 óra simán...
Mondjuk az hozzá tartozik, hogy én még a 2000es évek elején mentem korogossal, aztán szereltem fel, aztán tíz éve kezdtem nemzetközizni, majd kb öt éve kezdtem belföldezni, ahol a tacho csak azért volt a gépben, hogy a villogása zavarjon miközben alszol vezetés közben, és legyen mihez illeszteni évente...
Na mindegy, akkor ennek utána kell olvasnom olybátűnik'...
Köszi!
napipoénos
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Somatom #12833 üzenetére
Érdekes lesz. Pont a minap beszélgettem egy kollégával, és azt kérdezte, mi lesz itt ha az ő 50es 60as korosztálya nyugdíjba megy.
Szerintem nagy szar lesz.
Mondjuk meglátjuk pár év múlva milyen hangnem lesz a yard meg pár gyökér szállíttató cég észéről.
Eljön még az az idő megint, amikor megköszönik, hogy hoztál árut, és majd ők lepakolnak, te meg pihenjél csak.Az is érdekes lesz, amikor a meglévő sofőrök majd leosztásra kerülnek, mert a hűtős élelmiszeres vezetése fontosabb mint a ponyvás.
Vicces világ lesz itt pár év múlva.
Mondjuk én csak vigyorogni fogok, tuti Japánban is hiány szakma lesz, akkor pedig másnap én már repülök. Vagy vonatozok. Vagy gyalogolok...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Somatom #12835 üzenetére
Ez a verda amit kihoztam, azért tudtam, mert több mint egy éve nem találtak rá pilótát, ezért inkább bérbe adták... azért ez sokat elmond.
Ismerősömmel beszéltem 2-3 hónapja erről. Neki van 8-10 autója (3.5esek) de 3 áll mert nincs rá ember. Adtam neki egy jól fizető melót mert nem tudta az egyik ismerősöm elvinni, és mondja, hogy "Hát, ha a sofőr akarja, akkor elviszi".
Kérdem tőle, hogy ez mifaxom hozzáállás? Ha ez a meló, akkor ez a meló, ezt kell csinálni, főleg ha plusz pénzt kap érte, mert zsíros kanyar, igaz cumis, mert bútoros...
Az volt a válasz, hogy "A Te világodban az úgy működik, de most nem az a világ van"
Aztán arra a kérdésre, hogy a farok csóválja-e a kutyát jött egy "igen" válasz.
Mondom az fasza.
Nem tudom mi lesz itt, de érdekes világ jön.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Somatom #12865 üzenetére
"Túlfogyasztás"ért levonni is EU jogszabályba ütközik, mégis csinálják...
(ezt megunva kezdtem el magamnak csinálni, és érdekes... úgy megyek mint eddig, és érdekes... érdekes... annyit eszik mint eddig csak nem hazudnak be 28-30 litert, hanem 22-23ból megállok, mint tettem eddig is, de a heti köröm most 2900 kavics megállt 21ből)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #12867 üzenetére
Persze, de ha azt mondom, hogy építsétek be az alapba vagy prémium formába, stb., akkor már nem tudnám felügyelni.
Valamiért mindig van némi eltéres (Valami=GPS követő rendszer) a menetlevél és a matekjuk közt, hol pluszba, hol mínuszba. Ha 6 havi átlagban megvagyunk, akkor nem ...sztatom őket, de már volt rá példa, mert aki felügyeli az megígérte, hogy utánanéz az eltérésnek és nem tette, pár hónapra rá, vezénylőm (nagyfőnök fia) kérdezett rá, hogy én miért azt a km adatot adom meg, amit megadtam, mert neki a rendszer teljesen mást mutat. Nem volt nehéz lefényképezni a tachót, meg elmondani, hogy már pár hónapja téma volt a másikkal, hogy eltérés van. Na, ment is pengős malacot visíttatni.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
veterán
válasz Somatom #12869 üzenetére
Ajánlottak melót még tavasszal, heti fordulós fix 550, kéthetes fix 600, ponyvás, nem kell sokat ponyvázni, főként hátulról rámpán betolják, hátulról rámpán kihúzzák.
Az szerintem nem rossz. Bármi van, a lóvé fix.
Fene tudja melyik a jobb. Magadnak csinálni, vagy fix gondmentes lóvéra beülni...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #12885 üzenetére
Ezen hogy fognak változtatni? Sehogy.
Ugyanaz a baj amit Qtya az angolokra is írt: erre vagyunk berendezkedve. Az automata/önvezető járművek legfeljebb a legegyszerűbb végpont-végpont fuvarokra alkalmasak, a többire a fuvarok jellege ( és ártényezője ) miatt nem.
Az amerikaiaknál más a helyzet, mert ott rengeteg kamion végez depó-depó átszállítást baromi nagy távokra, ott valóban sokat lehetne hozni ezekkel, de itt Európában teljesen más jellegű a fuvarozás.Olyat el tudnék képzelni, hogy valamelyik nagy áruforgalmú kisker ( pl a Tesco) átáll az akasztgatós/cserefelépítményes munkára és az automata jármű fix útvonalakon közlekedik a központi raktár - áruházak - nagyobb forgalmú partnerek között. De ez még mindig cska egy kis része a fuvarozásnak.
<tRucKdriFteR>
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #12896 üzenetére
Valamiért nagyon sok ember löki, hogy hááá mindjárt itt az önvezetés és már alig várom (jellemzően azok, akik rühellik az autózást és az A-ból B-be vezetés csak egy szükséges nyűg nekik).
Mindig meglep, hogy a fentebb felvázolt problémák eszükbe sem jutnak... Bár valószínűleg azért nem, mert mivel alapból nem szeretnek vezetni, minimalizálnak minden ilyesmit, így tapasztalat is kevesebb van, illetve sok olyan ember van, hogy teljesen elborult béna módon vezet és észre sem veszi, hogy hibát hibára halmoz.És ugye csak egy pár kicsi életszerű példa lett felhozva. Mennyi, de mennyi ilyet lehetne még sorolni, amitől az önvezető szépen megáll és várja az emberi beavatkozást, mert nem egyértelmű a szituáció, így pedig értelem szerűen nem hozhat kockázatos, vagy bizonytalan kimenetelű döntést. Erre amúgy jöttek már nekem azzal, hogy tök egyszerű a megoldás, majd ül egy irodában egy felügyelő ember, aki nyomon követ mondjuk 100 robotkamiont és amelyiknél kell, annál az irodából manuálisan beavatkozik. Aha... Megnézem, hogy mondjuk valami forgalmi szituáció/felújítás miatt elveszti a fonalat a kamion, vagy épp nem bír megindulni valamilyen útfelületen/domborzaton, az ember meg a monitor előtt, mintha EuroTruck Simulátorozna, elkezdi irányítani. Ha meg valamit nem lát a kamerákon át, de mégis ott van és sérül a jármű, vagy más dologban/emberben okoz kárt, akkor meg a 900 km-el odébb ülő irodai operátort fogják megvágni, hisz ő irányította, miért nem figyelt?
Nem beszélve arról, hogyha felsorolnánk itt 5 oldalnyi életszerű problémát, amit nem lehet emberi beavatkozás nélkül megoldani, még akkor is bújna meg a háttérben 10 oldalnyi olyan probléma/hibalehetőség, amire még jelenleg senki nem gondol, mert csak az alkalmazás közben derül rá fény, hogy jééé ezzel gond van?
A másik, hogy meg lehet nézni mennyi modern autó szenved a rengetek apró-cseprő elektronikai anomáliától, akár új korától kezdve. Megbolonduló elektromos kézifék, nem nyílik ki a tanksapka, téves jelzéseket adnak a szenzorok stb... Akkor szorozzuk meg ezeket az elektromos rendszereket 50-el egy önvezető kamionban, ami megy úgymond 0-24 a hóban, esőben, latyakban, napsütésben, fagyban. Meglepne, ha nem krepálna be nagyon rövid időn belül valami kis hülye rendszer, a gép meg állna meg azonnal, mert hibajelzés van.
Hiba se kell, tegyük fel az egyik sávtartó kamerának a lencséjén placcsan szét egy rovar. Már rögtön sírna a gép, hogy baj van.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #12918 üzenetére
Ha villog akkor mi van?
Nekem is van lámpám majd én is villogok neki. Úgysem jut előrébb, mert a többiek is 60-80 mennek. Felesleges sietnie!Zsid: Igen ott is indulni kell, de ha kivezettem magam pihenek és nem utazok haza, aztán másnap megint munkába! Azt szeretem, ha hazamegyek akkor 2-3 hétig pihenek! Nekem ez a pihenés többet ér!
2/2 hét lenne mindenkinek a legjobb! Nem mindenhol fizetik meg!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #12918 üzenetére
1.: Pedig 3 évig jók és fürdésen kívül mindenre költhető korlátlan összefog. Múltkor bort vettem, otthon fogyasztottuk el párommal.
2.: A munkálatok, azért másabb szitu, de ott se szoktam bemenni, de lehet, hogy ez változni fog.
Viszont ez a vonal harapás nagyon zavar. Én kocsival, mindig a lehető legtávolabb megyek el a kamionok mellett (láttam robbanó gumit beszakítani autó ablakát). Nem várom el mástól, hogy a baloldali csíkon menjen, de ne is a kettőnket elválasztón vagy az én sávomon!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #12923 üzenetére
Alá is írom, amit írsz! Amúgy meg kint a tábla, hogy a kamion előtt vagy mögött kell menni. Ha mi középen megyünk, senki nem szólhat semmit!
HoTaZo: Én is tartom a távolságot! 3 kamion vagy több!
Más: Múltkor megáltam Chiasso és Zürich között egy kúton a kamionok mögött. Hála istennek van hely!!!
30p múlva kopog valaki...kinézek látom sárga mellényes öreg...kérdi fogok e aludni...perszehogy...15€
Ok mondom adom a zsetont!Nem is tudtam, hogy ott a benzinkúton fizetni kell?! Pedig 10 kamion fért be + akik mögötte álltak!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #12926 üzenetére
Ezt akartam tudni! Tehát felelősség az nulla! Elég siralmas akkor a helyzet!
Itt SK-n van külön papírod mind a kettőről, amivel mész új jogsit csinálni. Az nálad van mindig.
Mert nálunk, ha valami gond van és kiderül, hogy valójában alkalmatlan vezetésre, akkor mind a két dokit előszedhetik. Itt nem játszanak ilyennel!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz Somatom #12930 üzenetére
PAV III is elég szerintem, ADR esetén viszont kell a PAV II. (mondjuk nekem is PAV II van, mert taxizáshoz az kellett)
PÁV I.megkülönböztető jelzést használó gépjármű vezetése
PÁV II.buszvezetés, Taxi vezetése, Veszélyes áru szállítása (ADR)
PÁV III.közúti árufuvarozásA vizsgálat díja: 8310 Ft Kategóriaként!
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #12945 üzenetére
Nem történt semmi sem!
Ahogy írjátok, még fele ennyi sem lenne! Így is a rengeteg idős lassan befejezi. Sofőr létszám csak lefelé megy!Angolok egyre nehezebb helyzetbe kerülnek majd. Szigetország, brexit....bye-bye
Most este nézem, osztrák kutakon bent a városban 1.39€ dízel
Freiherr: Már régen elmúltam 25 éves. 28 évesen diplomáztam a Corvinus egyetemen. Szép 5 év volt!
Zsid: Durván írtad, de ez az igazság!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen