Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #15339 üzenetére
És biztos ez megfelelően meg is van fogalmazva a település helyi szabályaiban. De egy ipari park az nem egy bolt. Mi van akkor, ha én nyerek a lottón és építek egy szerverparkot ( az egyik címem az pont ilyen ) ami kétszer akkora mint egy gyárcsarnok? Mi alapján kötelezzük és mennyi parkoló létesítésére? Áruforgalma nincs, az adatforgalom meg nem közúton megy ( vajon mennyi lehet a 24 tonna Cat5e UTP kábelt szállító kamion sávszélessége? ).
Mi van akkor, ha én építek egy baromi nagy raktárcsarnokot az ipari parkba és kiadom kisvállalkozásoknak vagy irodáknak és nincs teherforgalom?
Holnap reggelig lehetne sorolni azokat a kitételeket amik teljesne hülyeséggé és feleslegessé teszik ebben az esetben az általános parkolóépítési kötelezettséget. A kiskereskedelmi egységek teljesen más helyzetben vannak, mint az ipari parkok.
Azok a cégeg akinke a kamionforgalma nagy azok biztosítják is a parkoltatást, de sok cég kamionforgalma kicsi. Ha csak 2-4 hetente jön egy kamion akkor az hány parkolót építtessen? Ha a céget csak teherautóval szolgálják ki?
Ezért célszerűbb az önkormányzatokat kötelezni arra, hogy úgy készítség el az ipari parkok terülrendezési tervét, hogy legyen egy önkormányzati parkoló amivel biztosítják a kisebb-közepes cégek forgalmának egy részének a parkoltatását, a nagyokat meg kötelezik saját parkoló építésére - de azok amúgy is építenek már most is.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz st6969 #15434 üzenetére
Belföldön azért nem olyan komplikált a helyzet, hogy a google maps ne legyen elég.
Alapból nem közlekedhetsz csak autópályán és főúton, a nagyobb cégek mind ezek mellett vannak. Amik településen belül vannak oda meg általában ezekről a nagyobb út visz be amin nincs tiltás. Amikor én belföldeztem már akkor is elég volt az esetek 99%-ban a google maps és a budapesti behajtási térkép.Ahogy Somatom is írta, az kamionos navik sem kezelik semennyire a kiegészítő táblákat, a Tomtom sem.
Az úddíjfizetési szolgáltató útvonaltervezője tervez két pont között elfogadhatóan, azt az útvonalat kell beütni mapsre és kész.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz HoTaZo #15445 üzenetére
Ez nem Pest csapdája, hanem a fillérbaszó, hozzánemértő fotellogisztikusok csapdája. 3600-4000Forint körül van a behajtási engedély, max 10 perc online kikérni és mehet a kamion.
Nekem ígérhettek volna bármit, ha jön üzenetben a behajtási engedély akkor bemegyek, ha nem jön nem megyek, szabálysértésre senki nem kötelezhet.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz HoTaZo #15450 üzenetére
Mi gyakran jártunk útvonalengedéllyel, mert szükség volt a behajtási övezetes kirakókhoz. Meg pl ha kikérted egy 14. kerületi céghez az engedélyt akkor bemehettél az M5-felől is és ha kiváltottál akkor még 3400 Forintért egy kamu behajtási engedélyt akkor legálisan verethettél keresztül a városon és a 3400Ft-os engedély olcsóbb volt mint a gázolaj és az útdíj körbe az M0-n
<tRucKdriFteR>
-
-
zsid
senior tag
Persze, sokat bringáztam arra. Teljesen más. Koper után Izola az egy csendes kisváros, vitorláskikötővel. Olyasmi mint a koperi belváros.
Portoroz az más világ. Az öböl partján végig kiépített strand, hotelek,kaszinó stb szóval olyan igazi tengerparti üdülőhely. Szerintem gyönyörű. Portorozt én ajánlom, szép hely, másabb mint Koper.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Áttételes kerékkulcsunk volt a nyergeseken.
Amikor 8-9 éve akciós volt a LIDLben a levegős készlet akkor szóltam a főnökömnek, hogy vegyen egy-egy légkulcson és egy tömlőt a kocsikhoz, került volna az egész gyűszűkkel, gyorscsatlakozókkal együtt max BRUTTÓ 30000-be kamiononként. Szerinted vettek?<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Azért jó a légkulcs, mert lazítás után ha retkesebb a menet akkor kétszer megszülsz mire letekered az anyákat. Lazítas után még az olcsó légkulcs is simán leszedi az összes anyát és így megmarad minden energiád a pótkerékre ( meg spórolsz legalább 20 percet ).
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Qtya123 #18474 üzenetére
Alvási apnoé miatt szigorítottak nemrég, szerintem emiatt már nem is lehetne hivatásos jogsija kezelés nélkül.
Egyik sofőr haverom ugyanezzel küzd, volt alvásvizsgálaton ahol kimérték hogy a leghosszabb légzéskimaradása majdnem 180 másodperc volt. Agyilag ő is kicsit saláta volt, folyamatosan fáradtsággal küzdött és ezt tetézte azzal hogy olyan helyen dolgozik ahol a két kártya+mágnes az alapfelszereltség
Kapott egy elektromos légzéssegítő kompresszort, maszkban alszik az éjszakák nagyobb részén és teljesen rendbejött. A fáradtság megszűnt, szellemileg is visszatért az élők sorába, most már nem zombi és a jogsija is megmaradt.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #19273 üzenetére
Ez történik, ha nem csak okosított ADR-re mész hanem okosított GKI-ra is. Te még ennyi év után sem érzed annak a felelősségét, hogy a hülyébbnél hülyébb tanácsaid miatt előbb-utóbb valakit meg fognak büntetni...
OUT-ban kimehetsz a szervizbe és vissza
Nem, nem mehet közúton sehova OUTban azokat az eseteket leszámítva, ha a közlekedés mentes tevékenységnek számít. A rakodás, szervízbe kocsikázás nem mentes tevékenység és ezt a "zsaru is tudja".
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Én a CWS kikapcsolását áttenném a szabálysértés kategóriába, baleset bekövetkeztekor pedig a bűncselekmény kategóriába és egy ilyenért ki is osztanék egy letöltendőt:
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Mcrazy #19528 üzenetére
Sok esetben részleges átfedéssel ütköznek és túlélik, pl M4: [link]
Szerintem abban Reininges XF106-ban is volt már CWS, bár itt a buricskás is megérdemelne egy komolyabb büntit.
Erre emlékszik még valaki? Totalcar
Itt is CWs-es autóval durrantott bele fényes nappal az akadályba a dekilvens és milyen szépen kimosták a jogászok
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Én felmentem az ezzel foglalkozó svájci hivatal oldalára, kattintottam néhányat és három nap múlva jött az új kártya. Haldokló nyugat
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Nagyon nem szeretem a DAF-ot, de ez az új XF belül teljesen korrekt.
A 450 lovas 10,8 literes motor az meg harmatgyenge.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Meg a sofőrtől is. Anno a 430-as Magnummal is meg lehetett b@szni a Scaniakat is dombnak felfelé, ha a sofőrje lusta volt visszaváltani.
Az is szép volt amikor 50t összben aláztam R490-nel a 440-es MP3-akat a Tauernen. Az sem azért volt mert a Scania az isten vagy vmi hasonló hülyeség, simán csak küzdöttek alacsony fordulaton, ahol nincs teljesítmény. A régi motorok 1900 körül adták le azt ami a kocsi oldalára van írva, ki használta ilyen fordulaton?
Ma már van néhány motor ami 1500-1600 körül leadja a max teljesítményt, de odáig sem forgatja el senki ( tegyük hozzá nem.is nagyon kell ). Tökmindegy a hajtás és az áttétel, ha a sofőr a zöld-eco aljában küszködik.Lepkemájhoz jó ez a kis motor,keveset eszik. Ma már kétszer megraktam 43 tonnára, ezt annyira már nem szereti.
Freiherr nem az enyém, csak ma dolgozok vele. Életem első és utolsó napja ponyvással.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Qtya123 #19782 üzenetére
Akad azért otthon is ilyen. Kifele vihetsz bármilyen szárazárut, visszafelé tudsz vele hozni gyümölcsöt Barcelonaból.
Az olaszoknál előrofdul olyan hűtős félpótkocsi is, ami alkalmas ömlesztett áru szállítására, alul vannak rajta leürítő nyílások. Egyik irányba búzát viszel vele, kimosod majd visszafelé hozod a tejterméket[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- DIGI kábel TV
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Android szakmai topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val
- Asztali PC , i5 6600 , GTX 980 4GB , 32GB DDR4 , 256GB SSD , 500GB HDD
- Honor Magic 5 Lite 5G 8/256GB Dual SIM Mobiltelefon
- Gaming PC , R5 5500 , RX 6700 10GB , 32GB DDR4 , 480GB m.2 , 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen