Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
Az 5G onlyt úgy értettem, hogy semmi mást nem tud, csak 5G -t, tehát még 4G -t sem. Szerintem ez esetben lenne csak értelme a DSS 5G -nek, főleg a 700MHz -en.
Így csak arra jó, hogy tudnak arcoskodni a trések, hogy "öggémvanköcshögök!"Viszont tegnap jártam a nagyfaluban, ahol volt szerencsém a normális Yeti n78-as 5g -t tesztelni. Nem voltam elájulva ettől sem, a max DL: 281, UL: 127 volt.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Scarabeus
tag
Ez volt a megoldás, köszi mindkettőtöknek! Egyébként kár, hogy ennyire a gamingre ment rá ez a frissítés, egyátalán nem játszok a telefonon.
Egyébként S22 ultráról jöttem át, hát ég és föld sebességben, de még kamerában is sokkal jobb a Oneplus.Oneplus One --> Samsung S7 Edge --> Oneplus 7 Pro 8/256 --> Samsung S22 Ultra 12/256 --> Oneplus 11 16/256 // "Y2XSXW7" kuponkód a WOLT-on 2x 1000 ft kedvezményért!
-
lócitrom
őstag
nemrég kérdeztem, hogy esetleg valaki tudja-e hol lehet velük érdemben kommunikálni. én a fórumon a feedback opciót választottam, mert hát nincs ilyen, hogy bugreport. a helyzet szinte kivétel nélkül kaotikus volt. végtelen levelezés a semmiről. ha rögzítem jól láthatóan a hibát akkor is ugyanúgy nem lyukadunk ki sehova sem. IT-vel bohóckodom évek óta. ennek ellenére nem egy levél olyan, mintha 50 éves ex-vevőszolgálatos hölgyekkel disukrálnék olyasmikről, amikről nekik fogalmuk sincs. lásd: visszatérő 5G téma. ez most egy újabb hiba. nálam 5G lefedettség van. nem acélos a lakás minden pontján, de van. mivel ugye Telekom esetében ez egyelőre fixen 4G infrastruktúrán van, ezért a lefedettségnek azonosnak kéne lennie. hát a mostani frissítés után azt vettem észre, hogy 5G-ről lemegy 4G-re, ha olyanja van. pl. bekapcsolom a telefont, , csutka térerő, megy 10 percig és egyszer csak lemegy 4G-re. MÉRT? megkockáztatom, hogy még csak nem is vált átjátszók közt közben. úgyhogy egy ideje feladtam ezt. ha esetleg más csatornán kell őket bombázni, akkor áruld el te hol teszed. mert akkor nekifutok megint.
#810 lovas93
nem vicc. számomra visszaesés egyértelműen. pedig én nem vagyok extrém xiaomista, aki a kezdetek óta isteníti a márkát. ódákat zengtek anno itt is a fórumtársak a funkciókról. én már abban az érában vettem telefont, amikor a funkciók egy jelentős része china only lett, de még GDPR előtt jártunk. aztán a china only dolgok is ritkultak. mivel xiaomi.eu romot használtam, így ezeket a funkciókat én is élvezhettem. de visszaesést láttam, így ráuntam most már és azért bátorkodtam OP-t venni. viszont GDPR ide vagy oda ezek a gyártók mentalitásukban china only gyártók akarnak maradni. ezalatt arra gondolok, hogy nem igazán felhasználóbarát a hozzáállásuk. a nem kínai régiók nem élveznek közel sem olyan támogatást, mint a kínai felhasználók (jó, india talán, mert ők konkrétan donorok). ránk abszolút vásárlóként tekintenek és a támogatás maximum a garanciális ügyintézést jelenti, mivel azt minimum EU jogszabály követeli meg. egyéb esetben úgy észlelem ejtve vagyunk. úgyhogy bár rühellem a samut meg a jelenlegi nokiát, de ha most hirtelen választanom kellene csak olyan telefont vennék, aminek minimum megbízható a terméktámogatása és nem egy újabb áldozatként tekintenek rám, aki annyira hülye, hogy sok pénzt ad azért, hogy évekig önként szenvedjen egy gatya szoftverrel. ez persze az én véleményem csak, de az én felfogásom az, hogy legyen sok lehetőség és a felhasználó eldönti, hogy melyik lehetőséggel él. ezt szintet már a nokia enyhén buherált droidja is beérte valamikor tavaly. az OP meg sehol sincs kb.[ Szerkesztve ]
„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu
-
lócitrom
őstag
akkor neked mákod van vagy nem tudom, de amit én eddig elértem az az, hogy ígérték, hogy következő frissítésben benne lesz a javítás. plot twist: nem volt benne. meg azóta sincs benne.
na de jelen esetben eddig ilyesmit nem tapasztaltam és a lefedettség mindkét esetben kb. azonos. tehát a telefonnak a legmagasabb hálózaton kellene kikötnie. még csak terheltségre se nagyon lehet fogni, pláne éjszakai órákban. tehát ebből kiindulva nem az az első, hogy a hálózatra gyanakodom.
„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu
-
lócitrom
őstag
hát akkor megírhatnád nekik, hogy amit először vettem telefont és elállással visszaküldtem azt többszöri kérés ellenére sem vették le a fiókomról. ugyanis mint kiderült valamiért csak úgy lehet leválasztani, ha még formázás előtt próbálom meg. olyan buták, hogy nem sorozatszám vagy imei alapján rendelik hozzá az eszközöket a fiókhoz, hanem valamilyen hash alapján. format után nem lehet leválasztani ugyanazt a telefont. zseniális. és a support nem érti a kérésem.
aztán hogy AOD kijelzőn az óra megjelenítését nem lehet kikapcsolni, ha nincs semmilyen ábra vagy animáció kiválasztva. az opció adott, de nem működik.
az AOD ráadásul akkor is bekapcsol, ha nincs bekapcsolva, hogy mondjuk felemelésre kapcsolja be a kijelzőt a telefon. nem értem a logikát. lehet ez különálló feature, DE nincs rá opció, hogy ezt ki/bekapcsolhassa a felhasználó. de az asztalra csapok mellette gyengén és bekapcsol. ha ez feature, akkor megint csak jó buta, mert kb. így milliószor bekapcsol a kijelző bármi miatt.
van egy nagyon amatőr bug bekapcsoláskor. normális esetben a PIN-t kellene kérnie, de 2-3 másodpercre beugrik a biztonsági kódot kezdi el kérni. aztán kapcsol a szoftver, hogy nem ez a sorrend(???) és a PIN-t kezdi el kérni. oltári érzés, hogy reflexből mindig elkezdem gépelni és elrontom emiatt persze.
valamint néha megesik, ami régi MTK meg RK chipseteknél, hogy random MAC-címet generál a telefon. ami érdekes, hogy a telefon beállításaiban fixre van állítva. nekem is csak akkor tűnt ez fel, mikor a router buherálása közben feltűnt, hogy "idegen" eszközt látok.
hirtelen ezek ugranak be. az inkonzisztens vagy tükörfordítós megoldásokról már nem is beszélve. kijelző, ami hol képernyő. aztán beleerőltetett angolszász PÉN, mint péntek, de amúgy az csak egy P. kellene, hogy legyen. ezt persze rutinosabb gyártók is elvétik, csak akkor általában egységesen szar és nem felváltva. a hülye kifejezések miatt már gondoltam bepróbálkozom náluk, hogy adjanak már valami hozzáférést fordításhoz, csak ilyen OS mellett már mazochistának tűnnék. de ezek már apróságok. a bughalmazok meg a félbehagyott funkciók égetőbbek.
„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu
-
lócitrom
őstag
összességében a válaszom az, hogy csak azért, mert valamit nem használ valaki gyakran vagy egyáltalán a hiba attól még hiba marad. nem lehet arra alapozni, hogy valaki csak hívásra meg messenger-re használja a telefont, akkor már más tekintetben nem is kell csiszolni a telefon működésén vagy funkcionalitásán. pláne ebben, hogy én ezekkel rendszeres használat során találkozom.
5 év szoftveres támogatást ígérnek. ez volt az egyik ok, hogy felhagytam a Xiaomi telefonokkal. a másik az igénytelenség és a támogatás visszaesése. eddig sem volt acélos egyik sem, de ráuntam. elég széles spektrumon mozog a használat, így bármibe belefutok nem tudom csak úgy ignorálni, hogy jóvanazúgy. ennyi pénzért ígér valamit a gyártó. tartsa magát akkor az ígéreteihez. ha a szoftveres támogatás kimerül abban, hogy csak az android foltozásait adják ki, akkor egyrészt írják ezt, másrészt akkor nyugodtan jöhetne helyette a nyers droid közvetlenül gugli OTA frissítéssel.
azt hiszem te tettél róla említést korábban, hogy a VoLTE pl. megy, csak nem jelenik meg az indikátor, nem kell vele foglalkozni. ez is egyfajta igénytelenség a gyártók részéről, mert egyrészt nem annyira alap, hogy minden szolgáltatónál van perfekt VoLTE. másrészt gyanúm, hogy ez tényleg még mindig egy probléma némelyik szolgáltatónál. ugyanez a gond a 4G/5G dologgal is vagy a VoWiFi-vel. szolgáltatók technológiákra hajlamosak marketinget felépíteni és plusz pénzt kérni érte úgy, hogy akár 6-8 év csúszással sem tudják hibátlanul biztosítani azt. nem néz ki jól, hogy ha végül a szolgáltatás tényleg megy, de a telefon meg fals infót ad vissza. esetemben a Telekom amúgy is vicces dolgokat produkál. de a legjobb, amikor VoWiFi elszáll hívás előtt és felvéve a telefont nem értettem mért nincs hang mikor az ikon ott volt. aztán persze csúszással eltűnt és végül rájöttem, hogy ez a baj. de a lényeg, hogy az interfész az nem dísznek van. nem képek nézegetésére. mert ha így lenne, akkor elég lenne egy terminál a kijelzőre és akkor mindenki koncentráltan csak azt kérdezi le, ami éppen neki kell. szóval ezzel csak azt próbálom világossá tenni, hogy az igénytelenség még nem jó és amennyi energiát eddig beletesznek az nem tükrözi sem a beígért dolgokat, sem az árcédulát. ha telibe szarják a reportokat legalább írják meg, hogy őket ez nem érdekli. és persze ja, ilyen tapasztalat után a jövőben aligha erőltetem ezt a márkát. bár sanszom van rá, hogy hamarabb felszámolják, minthogy leteljen az 5 éves support.
„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu
-
lócitrom
őstag
én eleve viccesnek tartom, hogy emberek vallásként tekintenek erre a nemmerítemlemegnemtöltömtúl-ra. van egy akkumulátor, aminek mondjuk a tényleges kapacitása 5200mAh. meg van egy névleges kapacitás, ami 5000mAh (ez van a termékleírásban, ez van a dobozon). ergo van rajta némi többlet és az elektronika a névlegeshez viszonyít, nem pedig a ténylegeshez. mindig felmerül bennem a kérdés, hogy ha az elektronika eleve nem engedi teljesen lemerülni az akkut, akkor mért él még mindig ez az egész teória. ami inkább számít az az, hogy az adott akkumulátor milyen hőmérsékleten tölt és persze milyen áramot kap és persze maga a cella minősége és a felhasznált technológia. de manapság ezt megint csak elektronika szabályozza és ez abszolút nem egy mai dolog. persze mindig vannak félhivatalos "kutatások", amik napi szinten megmentenék az akksikat nehogy 20-80% sávon kívül merítsük/töltsük. az akksit a töltés degradálja és onnantól kezdve kb. minden mindegy.
„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu
-
sohajda90
tag
De akkor akárhányszor hívom a DHL-t miért azt mondják, hogy a probléma a OnePlus oldalán van és őket kontaktáljam? Valamint a probléma nem egyedi, tegnap este írtam a OnePlus community page oldalára is, hogy feltűnjön az OP-nek, hogy ez nem lesz elengedve könnyen és többen jelezték, hogy csont ugyanebben a cipőben járnak...
A legszebb szösszenet azonban mégis az volt, amikor a OnePlus ügyfélszolgálatos chat-es agentje (vagy AI robotja), miután minden adatomat bekérte, és saját állítása szerint felhívta a DHL-t és leellenőrizte, hogy még náluk van a csomag azzal akart lerázni, hogy azért csöngessem végig a szomszédságot, nem-e hozzájuk vitte a postás...
Hidd el én lennék a legboldogabb, ha egy banális kis szállítási problémáról lenne szó, de amikor leüvöltöm 3x a a DHL ügyfélszolgálat fejét, hogyha átvették a csomagomat igenis szállítsák ki, és csak annyit mondanak, hogy ők további infót nem adhatnak, kontaktaljam a OnePlus-t, ők meg minden pitiáner szarral próbálnak lerázni, akkor már nem tudom mit gondoljam. Mert ha tényleg annyi lenne, hogy be van ragadva a DHL-nél a csomag, akkor nem gondolom, hogy azt nem lehetne annyival megoldani, hogy az OP odatelefonál, hogy gyerekek, ezt mostmár igenis toljátok ki magatokból. Valamint ha elveszett volna a csomag, akkor is az OP küldjön egy újat, a korábbiból keletkezett kárt meg verje le a DHL-en, gondolom az együttműködési szerződésük ezt megengedné, de valamiért mégsem így járnak el.
És ahogy látszott, hogy a kínaiak teljesen leszarják a licenszdíj mizériát szerintem itt is leszarják a bíróság döntését, ezért lehet az, hogy a DHL átveszi tőlük a csomagot, de nem kézbesíti, mert ők viszont betartják a vonatkozó törvényeket és rendeleteket...
-
jeni
félisten
Kérdés ez a Nokia -BKK jogi vita meddig fog tartani?
Tudtommal van itthon DHL képviselet. Oda kell gondolom írásos reklamációt benyújtani.[ Szerkesztve ]
-
sohajda90
tag
Nincs olyan, hogy magyar DHL, legalábbis magyar ügyfélszolgálat nincs, amit fentebb belinkeltél az is ha megnézed oda van írva, hogy angolul és franciául lehet nekik írni, mivel nem magyarok. Na a tökéletes angolsággal megírt e-mailemet ennek ellenére azzal az üzenettel dobták vissza, hogy bocsi, de csak franciául tudunk, na már ez is mekkora kamu...
Amúgy továbbra sem tudom hangsúlyozni, hogy kb. 5x írtam nekik és 10x hívtam őket, basznak segíteni, szerintük az OP a ludas... -
sohajda90
tag
Most felhívtam ezt a számot is, amit megadtál, de két különböző szolgáltatásról van szó, amit te linkeltél az a DHL Express, amivel a OnePlus meg feladta az enyémet az a DHL Parcel, az gyakorlatilag egy mezei postai szolgáltatás, ha beérkezik az országba, onnantól a Magyar Posta szállítja ki a végcímre. Szóval elküldtek ők is hogy nem hozzájuk tartozik és ők is megerősítették, hogy a DHL Parcel az én reklamációmat magasról le fogja szarni, nekik én csak egy cím vagyok, a feladó a szerződött partner.
De amúgy közvtlen előtte megint hívtam a Bonn-i számot is, most legalább a telefonos kislány aranyos volt, de ő is csak annyit csinált, hogy felvette a számom, nevem, e-mail címem és továbbítja a complaint departmenthez. Mondjuk a kedvességétől függetlenül leordítottam az ő fejét is, hogy engem direktbe kapcsoljon, mert én nem fogok megint arra várni, hogy ők szívesekdjenek kontaktálni engem, nekem most kell az, hogy valami lépés történjen is, de természetes mind hiába volt, majd hívnak ha hívnak...
Közben a OnePlus-tól jött egy e-mail amiben szintén csak az áll, hogy köszönik a sok infót amit szolgáltattam, mostmár (!) escalálják feljebb az ügyet. Mostmár, ezt a belső nyomozást múlt hétfőn indítottam, mivel az előzőről még a confirmation számot is b@sztak elküldeni, és van képük megírni, hogy mostmár escalálják...gondolom ez is a mese habbal kategória.
-
st6969
őstag
Mindig az a mondás, hogy azért vegyen az ember ilyen értékű telefont hivatalos helyről, megbízható partnertől, mert a szürkeimportos GSM boltoknál a garancia kérdéses (eltűnik a bolt, gagyi alkatrészekkel javítanak, stb...). Erre most hivatalos helyen történő vásárlásnál is erősen dilemmás a garanciába küldés...OK, értem, hogy a DHL szállítás a probléma, de akkor is. Nem könnyű a helyzeted, sajnálom...
De ez csak megerősíti bennem azt, hogy talán mégiscsak Coolmobile-os beszerzés lesz a befutó, vagy az is lehet, hogy elengedem ez a telefont... -
lócitrom
őstag
én speciel oxygenupdater. de aligha van jelentősége. a visszalépés bug pl. akkor jön elő egyik esetben, ha a tárcsázó beállításaiba belépek, belépek a hívóazonosító és spam menübe, majd gesztussal visszalépek. gombbal működik. gesztussal meg egy elég fura látvány fogad és olykor összeomlik az alkalmazás vagy szimplán rondán, de visszatér egyből tárcsázóra.
az ujjlenyomatom meg azért nem vette be, MERT A FRISSÍTÉS KONKRÉTAN TÖRÖLTE. minden egyes telefonomon mind az öt mintát elhasználom. a rendszer ugye számozza. hát mivel felcseszett egy idő után megnéztem, gondoltam újra hozzáadom és ekkor esett le, hogy nincs is 1. ujjlenyomat. törölte a kis qeci valamiért. erre számítottam a legkevésbé, így orrvérzésig próbálkoztam persze.
továbbra is: csak azért, mert valakinek hibamentes vagy egyszerűen nem fut bele hibába a felhasználásai szokásai miatt ez még simán lehet bughalmaz. és hát ahogy azt itt már korábban leírtam három ilyen vashoz jutottam hozzá egymás után és a harmadiknál állapodtam meg. de mivel folyton azt kellett olvassam már az első telefon használata alatt beküldött reportok után az indiai bérmunkaerőtől, hogy send back service center, így az tudatos, hogy frissítéseket követően legtöbb esetben átnézem a rendszert, mert egy szavukat nem hiszem már el.
„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu
-
metal01
őstag
Gondolkodtam én is a bemutató alatt, hogy megrendelem, de úgy voltam vele, hogy a 11 most 1 éves, és teljesen jó még mindenre (is) amire használom. Majd a 13 De a tapasztalatokat szívesen fogadom, fogadjuk a 12-vel kapcsolatban
Erre a "Material You design" nyavalyára van megoldása valakinek?
#1058 Kolondrum: Én az OTA frissítés után toltam neki rögtön egy FR-et. Az e-simet is rögtön az elején meg tudtam adni, semmi gond nem volt. Minden megy, csak a színbeállításokkal szenvedek :/
-
ghiottone
nagyúr
Az aksira kíváncsi leszek mit bír a 12-es, mert nálam nem volt még olyan SD8xx-es proci - kivéve az OP11-es -, amivel vígan megvan 2 simmel, bt órával, 6 és fél óra kijelzőidővel (játék nincs, csak messenger, opera, facebook, 40 perc waze) és majd 2 óra telefonálással a teljes 2 nap.
Az a fura, hogy a gsmarena tesztje szerint a korábbi Oppo Find X5-ösöm ugyanannyit bír, mint az OP11. - ott nálam mínusz 12 óra és mínusz 1,5-2 óra kijelzőidő volt ugyanilyen használat mellett.
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)