Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • agabe

    addikt

    válasz -secret- #161915 üzenetére

    Vannak utangyartott furomualkatreszek pl. amik 1-2 ev utan ujra cseresek lesznek mig a gyari 10+ evet kibir, igy a dupla munkadij es a dupla vasarlas mar 3-4 ev alatt ugyanannyi vagy tobb penzbe kerul (attol fugg mi), persze vannak olyan alkatreszek is (pont a kipufogo) aminel ha egy jo szakerto nyul hozza, es a megfelelo reszt tudja cserelni akkor az joval olcsobb, es nem kevesbe tartos mint a gyari sokszoros aru.
    Az persze teny, hogy nem uj koraban vagy 1-2evesen kellene korrozios problemakat mutatnia, mert raadasul itthon nem is annyira sozzak az utakat mint pl. nemetekenel ezert az itthoni kasztnik (meg egyeb alkatreszek) kevesbe rozsdasak hasznalt kocsiban is mint a nemetbol erkezettekben. Legjobb a spanyol-olasz ebbol a szempontbol, de ott meg ahogy bannak a kocsikkal az mas szempontbol nem idealis :D

    Mostanaban inkabb japan gyartmanyu kocsik partjan vagyok, mert ujat most ugysem fogok tudni venni meg egy par evig ezert probalok olyanokat amire (kis szerencsevel) nem kell sokat kolteni tervezesi hiba miatt.
    Mindenbol ki kell fogni a jol karbantartottat, es japanok is tonkremennek idovel, csak a tapasztalat szerint sok tipus eleg jol viseli az oregedest.
    Kovetkezo kocsim remelhetoleg mar hibrid lesz (nem prius), aztan azt lehet tovabb is megtartom. Rohangalosnak kis yaris van. Az elfer mindenhol, varosban klafa, parom szereti mert jobban erzi a mereteit, de nem a kenyelem csucsa ezert hosszu utra (palyan a zajterheles a legrosszabb) nem valo. Lehet vele 140-et is tartosan menni nem az a gond, csak sokkal farasztobb mint egy kozepkategorias kocsival.

    (#161925) lacy86:
    OMW premium uzemanyagjai.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák