-
GAMEPOD.hu
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sev!er
aktív tag
válasz Sev!er #277624 üzenetére
Sziasztok!
Hozzáértő segítséget szeretnék kérni. 11.25-én átvettem a telekom üzletében egy 14 pro maxot, amelyet csak otthon bontottam ki és akkor láttam, hogy gyári hibás a készülék (erről képet találtok az eredeti hozzászólásomra, amire most válaszolok). Még aznap leadtam a telekomban, kérve a 3 napos cserét. A vásárlástól elállni ugye nem is tudtam, mivel nem neten rendeltem, hiába vagyok még most is benne a 14 napoban. Ők akkor elvették a készüléket, melyről természetesen jegyzőkönyv is készült, feltüntetve, hogy 3 napos cseregaranciával élnék, ugyanis nem akartam egy még általam be sem kapcsolt készüléket, aznap már kijelzőcserével garanciáztatni. Itt azt mondták nekem, hogy ilyen esetben is doboz nélkül veszik el a készüléket és majd a készhez kapott telefon egy új készülék lesz, új IMEI számmal, amiről majd kapok egy munkalapot, hogy az előző imei szám helyett ezt fogom használni.
A telefont a tegnapi nap hozta az MPL. Kibontva láttam, hogy a hiba megszűnt, viszont nem cserélték a telefont, hanem ugyanazt az IMEI számos telefont kaptam vissza. A TMX-be küldték (holott nekem telefonon az egyik ügyintéző azt mondta, hogy már Ausztriában van a hivatalos applenél) és a visszakapott telefonhoz mellékelték a munkalapot, miszerint az elvégzett javítás mezőben a következők szerepeltek:
Elvégzett szolgáltatások: J-TAG használata, szoftverfejlesztés
Munka kategóriák: Software feltöltésTehát bele sem írták, hogy kijelzőt cseréltek volna vagy bármi, csak szoftveres javítások történtek az elmondásuk szerint.
Egyből hívtam a telekomot de ők nem tudtak segíteni, aztán az applehöz irányitottak, velük is beszéltek 1-2 órát, azok azt mondták, hogy ez a telekom sara, megint hívtam a telekomot majd azt mondták, hogy vigyem be az üzletbe megint és kérjem a cserét.
Na ma bementem, az ügyintéző nagyon rendes volt és megértette a problémát, egyből a Telekom székházba, a VIP szervizbe akart küldeni, hogy még a mai napon kicserélik a készüléket, amint szólnak, hogy mehetek érte.
Aztán felhívott egy 1 óra múlva, hogy mégsem fogják kicserélni, mert nem olyan hiba szerintük ami miatt ne lehetne használni a telefont (ő pl. azt hozta példának, hogy ha mondjuk nem lehetne tölteni)
Ekkor megemlítettem ismét a fogyasztóvédelmet és az erre vonatkozó jogszabályokat majd azt mondta, hogy menjek vissza az üzletbe és annyit tudnak, tenni, hogy megint visszaküldik a szervizbe, hogy ez a készülék javítva lett és nem cserélve, hátha ezúttal cserélik.
Megint leadtam a telefont, megint írtak egy jegyzőkönyvet, miszerint én 3 napos cserét kértem és csak javították.
Kértem egy reklamációs adatlapot, ahol röviden összefoglalva leírta, hogy mi is történt és hogy ők nem tudják nekem kicserélni a telefont.
Most várom, hogy milyen telefont kapok majd vissza aztán meglátjuk.
Valakinek, valamilyen ötlet?
Előre is köszönöm és bocsi a wall of text miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- foobar2000
- Konteó topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Programozásról_szubjektíven
- További aktív témák...
- Sony Xperia 10 V eladó ! Használt, sok garanciával.
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256GB titánszürke dobozában 36 hónap garanciával!
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen