Új hozzászólás Aktív témák

  • mtomi95

    senior tag

    válasz #40993792 #233484 üzenetére

    Nem tudom mi lehet!
    Ez a késes pont elég volt arra, hogy “letiltson” mára.
    A raiffeisen is hibás lehet, mert szokott olyat csinálni, hogy hiába történik jóváírás egyszerűen nem kapom meg róla realtime az sms-t...
    Ezért is akartam az online felületre lépni. Konkrétan a fizetést mindig ilyenkor kapom (franciáknál nem kell 10.ig várni :DDD ) és már többször volt a múltban, hogy hamarabb vásároltam kártyával vagy vettem ki atm-ből készpénzt, mint kaptam volna róla értesítést... Volt mikor az egész összeget leemeltem mire jött a jóváírással kapcsolatos sms, egy nappal utána...
    Valószínű most is ilyesmi lehet, mert a jelszó változtatási kérelemről sem jött a pin kód sms-ben (még most sem,pedig 3x kértem), csak azt nem értem akkor mi értelme ennek a szolgáltatásnak ha ennyire használhatatlan. :U

    [ Szerkesztve ]

    Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...

Új hozzászólás Aktív témák