Új hozzászólás Aktív témák

  • xlife11

    senior tag

    Jártam a zöld csíkos, garancián kívüli iPhone X-el az összes budapesti szervizben, kb. kiröhögtek, hogy garancián akarnék valamit. Tehát vettem egy ketyegő bombát 350 ezerért alig több, mint két éve, és mire elromlik a szarkasztikus válaszokat kapom a "premium resellerektől"... Azért kétlem, ha egy hivatalos Apple Storeban kopogtatok, ilyen bánásmódban részesülök, és valószínüleg szó nélkül cserélnék, mint sokaknak (garancián kívül). Milliókat adtam ki Apple cuccokért az első iPodoktól kezdve telefonokon, táblagépeken keresztül, itt meg rá sem hederítenek az emberre, amikor a méregdrága telefonján előjön a gyenge minőségű panelek típushibája. Nem vág földhöz a dolog, de mint szolgáltatással foglalkozó, mélyen megrendít a dolog, így eljárni a legnagyobb suttyóság... :D

Új hozzászólás Aktív témák