Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz powerup2 #11841 üzenetére

    A szerelővel szintén ráírattam a munkalapra, hogy nálam nem volt hiba, és érdemben nem is tudott semmit csinálni, mert külső hálózati vagy központi egyéb probléma van! Aztán azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol jeleztem, hogy kint járt a technikus, de nem hárította el a hibát, így a záráshoz továbbra sem járulok hozzá! Nem kell hagyni magad, következetesnek kell lenni...

    Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy jóváírást akkor kaptam csak én is, amikor UPC-nek postai levélben összefoglaltam a történteket, kértem a kötbért, és a levél végére - igaz csak blöffölve - odaírtam, hogy kapják...

    UPC Magyarország Kft.
    1462 Budapest Pf.: 477.

    Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
    1428 Budapest, Pf. 20.

    Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
    1376 Budapest, Pf. 997.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák