Új hozzászólás Aktív témák

  • RepeatSector

    senior tag

    Hali
    Szeretnék egy véleményt/tanácsot kérni.

    Egyik ismerősöm 2 éve boldog előfizetője az invitel zrt.-nek. Most hosszabbított szerződést. Egy olyan csomagban van ami a legkisebb adsl szolgáltatást és a 990ft havidíjú mobilnetet foglalja magában.

    Most jönne a probléma:
    kb egy hónapja kapott egy sms-t hogy túllépte a havi mobilnet keretét, miközben ő nem is használta még ezt a szolgáltatást(aktiválatlanul a szekrény mélyén pihent). Bement erre megnyugtatta az egyik ügyintéző, hogy nincs forgalom a számláján.
    Erre kijött a mostani számla, egy elég meredek összegről! Megint volt benn erre egy egész kellemes terelést + egy panaszlapot kapott amit kitöltöttek és továbbították a szolgáltató felé.

    Most tartunk itt, ma már megint jött egy sms, hogy túllépte.

    Kérdésem ilyenkor mi a teendő, ha rosszabbra fordulna a dolog? Hogy történhetett ez? Kiadja a telenor az aktiválatlan kártyákat újra?

    Válaszotokat előre is köszi

    üdv
    Repeat Sector

    "The tail of the snake is in it's teeth tonight"

Új hozzászólás Aktív témák