Új hozzászólás Aktív témák

  • subaruwrc

    félisten

    válasz peterm711 #586 üzenetére

    LOAD LINE CALIBRATION: HIGH
    CPU CURRENT CAPABILITY: 150%
    CPU VOLTAGE FREQUENCY: MANUAL
    CPU FIXED FREQUENCY: 1000
    VRM OVER TEMP. PROTECTION: DISABLED
    CPU POWER DUTY CONTROL: T.PROBE
    VCORE MOS VOLTAGE CONTROL: 10V

    na ez a rész így nem
    a vrm over temp protectiont hagyd csak auton ( enabled ), nem árt az ...
    a power duty controlt pedig állítsd át extremere , mert így kevesebb fázison erőlteted át a tuning miatt megnövekedett áramerősséget, és még az overtemp is ki van kapcsolva ...
    a többi jó és ahogy BMW mondta a skew-ok mardhatnak auton, mindennapra nem kell állítgatni

    BMW

    no problem ;)
    nekem szemet szúrt az a rész ott, mert még xoc közben is auton van nálam. védeni kell a lapokat, mert már sokadszorra de megint mondom, ez nem sima sandy bridge.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák