Új hozzászólás Aktív témák
-
F@Bika
csendes tag
Sziasztok
Eddig büszkén használtam gyakorló kamionosként az iGO8-at, mert magyar és mert egy Gurjon skin tökéletesen használhatóvá tette.
Mikor meghallottam, hogy megjött a teherautós "továbbfejlesztett" verzió, már majdnem kerestem egy webshopot, hol tudom megvenni. Jól tettem, hogy aludtam rá egyet és a haveromét előbb leteszteltem. Percek alatt megbukott az alap vizsgákon.
Hogy miken?
Beállítottam a 40tonnát, 4m magasságot, 2,5m szélességet, 5 tengelyt ... és adtam neki a címeket.
Eredmény: beforgatott a minimum 10 éves súlykorlátozásokba, zsákutcákba !!!
Gondoltam ezt még csak túlélem, a régi szoftverrel is ez volt a probléma (de az legalább nem volt teherautósnak titulálva) de akkor néztem egy rutin utat: Ausztriából - Olasz (Velence kikötő) - hajón át Görög (Igoumenitsa kikötő) - És az út vége pl.: Thessaloniki.
Döbbenet !!! NEM TUDJA KEZELNI A KOMPOKAT !!!!!!!!!! az iGO8 igen !!!! ez fejlődés? vissza.
Az, hogy egy teherautós nem tud POI-kat menteni? kedvencekbe nem lehet kategóriákat létrehozni?
A többit már nem is ragozom, mert csak felhúzom magam, ez a program szerintem nem nyert semmit, vették a díjat, mert ekkora szemétre normális bíra nem adna még áldást se, nem hogy innovációs .... ot
Ez a fejlesztés szégyene !!!
iGo-s urak, ne erre tovább, kicsit vissza a gyökerekhez (iGO8) és vegyétek már fel Gurjon-t. Ő legalább tudja, mi kell a felületre.
Üdv.Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
Azt vett a kollégám, ha át nem cseszte a boltos.
Hogy lehet megkülönböztetni?
Általában jól tudta a kötelező kerülőket, de rengeteget téved, főleg a kisebb utakon. Gondolom ez a térkép szerkesztőket minősíti.
Most azt hiszem meg fogom próbálni a Sygic Truck-ot, a képek alapján nem tűnik olyan szépnek, de ott már látszik, hogy a teherautósokról szól (pl. a tiltó táblák a térképen megjelennek ...)Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
válasz sensor060 #544 üzenetére
Köszi
Jól kiegészítettél. Egyébként Navteq mapokkal szórakoztam. Még mindig kínzom, hátha vannak titkai, de nem akar összejönni. Nagyon sajnálom, de azt hiszem, lassan feladom. A budai várba is simán felvisz a szerelvénnyel és már a 3. mapot próbálom.
Mindenkinek legyen szerencséje, de aki tényleg TGK-hoz akarja használni, vegyen inkább a hozzáértőktől szoftvert.Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
Hello
Segíthetne valaki. Kamionos vagyok és kaptam kipróbálásra egy Primot. Nálam többszöri nekifutásra is megbukott. Ha ezt a hibát nem tudom orvosolni, pl a segítségetekkel, a program nem ér semmit, legalábbis a teherautósok részére.
A probléma a következő: beállítottam a progit a teherautó méreteire 40 tonna, 17m hossz, 4m magas .... és a gondok elkezdődtek; a fel-lerakók kb 4/5-e engedélyköteles vagy csak célforgalomban megközelíthetők. A program nem tervez oda (a cél nem elérhető területen fekszik) és ha már bementem, nem tervez onnan ki (nincs út a kiindulási pont körül).
Ha ennek kiküszöbölésére van valakinek ötlete (a más járműre váltás, map csere nem megoldás!!!) akkor talán van létjogosultsága, azoknál is, akiknek szánták. Mert ha nekem nincs teherautóval dolgom, meg sem fordulna a fejemben ezt a buta, primitív, hiányos (nincs POI mentés, kedvencekbe nem lehet csoportosítani, ...)körülményesen használható programot felcserélni a jó öreg iGO8-al.
Ha tudtok, segítsetek.Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
Köszi a kimerítő segítséget, látom mindenki a szir-szar skin-nel van elfoglalva, a program valódi hibái pedig senkit nem érdekelnek. Sajnálom, hogy csak addig terjed majdnem mindenki érdeklődése hogy néz ki és milyen "fasza". Hát azt kell mondanom a "faszára", épp azt nem tudja, amivel megnyerték az innovációs díjat.
Eddig büszkén néztem, hogy majd minden kamionos kollégám iGO8-t használ, most viszont azt látom, hogy ezt a "fasza", de amúgy semmirevaló programozási csőd nem kell senkinek és messze elutasítják.
Hát hétköznapi lúzerek, kik csak a szomszéd faluba mentek, nektek jó. Használjátok egészséggel, skin-étek hülyére...
PáAz ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
válasz Wolfskin #838 üzenetére
bocs, ha beletiportam valakinek a lelkivilágába, de ezt a progit alapban a Sygic Truck, a Tom Tom és az egyéb ipari szoftverek ellen hozták, mint költséghatékony megoldást.
Sry, de a navi szoftver nem zenehalgátasra, videozásra ... hanem tájékozódásra való. Erre a célra vannak célhardverek fillérekért, amikkel nem kell 500 oldalon fórumozni. Amúgy egy átlagos 128mega ram-os PNA-t ki is nyújt ha egyszerre kódoltatsz vele mp3-at és navigálsz....
Jó tanácsként megemlítem, ha menet közben videózol, vagy akár babrálod a navit (ez még velem is előfordul) és mondjuk megállít a rendőr, bizony nagyon komolyan megmér. Az angol még le is csukhat....kilométert fojtathatnám.
Amúgy igen, baszogatás volt, mert elmerültetek a részletekben, nekem, pontosabban a munkatársamnak azért van meg a Primo Truck licenc-el, mert hitt a hirdetésekben, a reklámokban. Mivel nem bírt vele, nekem is odaadta, hátha rájövök, mit lehet tenni vele. Hát nem ment nekem se, ezért érdeklődök fórumokon, de mindenhol csak műkedvelőkbe botlok, igazi felhasználókra nem.Esetleg még ami tudna segíteni, nekünk, kamionosoknak, ha valaki adna egy hivatalos linket, ahol erre és az ilyen komoly hibákra rá tudnánk érdeklődni, mert a program nem filléres és a fentebb írt hiba miatt a célzott közönség nem tudja használni.
Üdv.Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
kedves kollega, ha visszaolvasol, nem fikáztam és a programot nem én vettem, csak rám bízták, hogy próbálkozzak vele én is.
A másik, én nem WABERERS-es parkolói nagy dumás vagyok, nem ittam a vizet Iraqban tevenyomból ... csak érdeklődök. Esetleg, ha van hozzáértő, te is profitálhatsz abból, amit esetleg kiderítek, a problémáiról és segítséget nyújt, hogy megvedd e, vagy ne. Ugyanis ha JÓL működik és azt teszi ami a dolga lenne, nagyon komoly segítség lehetne pl egy 4-8 felrakós gyűjtőfuvarnál vagy terítésnél. Így viszont egy jól POI-zott, skin-elt iGO8 még mindig klasszisokkal többet ér, mint ez. Sajnos.
Volt itt más hirtelen válaszolgató, aki a hardver képességeit feszegette. Ok, tudja a multimédiát, rendben, de azt ne a navi programból érje el. Minek? de legyen mindenki privát problémája mivel trükközik, engem, még mindig a, feljebb írt hiba érdekel és annak a megoldása.Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
köszönöm a tájékoztatást, minden adott a teherautós navigáláshoz, minden file a helyén van.
a probléma, az,hogy a korlátozásokat kezeli, de nem különbözteti meg a cél, engedélyköteles .... be illetve kihajtást, ami természetesen szabályosAz ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
ez pontosan így van. de sajnos a le, felrakóink zöme még mindig kivételes helyen vannak, mint Ausztriában a telephelyünk. A vicc, hogy se oda be, se onnan ki nem visz és a tervezést is elutasítja. Viszont van egy gyors lehetőség, ami döbbenetes; gyalogos módba vált és közli, az út engedélyköteles és mehetsz rajt.
A buktatója viszont az, ha véletlenül felhív a fuvarszervező, mikor érek az pl.: 120 távolságra lévő felrakóra mit mondok neki, mikor azt írja nekem, hogy 60 óra?
Igen, amióta vettem GPS-t én is a rabja lettem és ez hozta magával, hogy lassan nem tudok számolni időket nélküle. Ezzel a problémával biztos nem vagyok egyedül.Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
jaj, akkor mégis megtiportam valaki lelkét, de meg kell nyugtassalak, én is gurjon skin-t használok iGO8-al és ezzel a Primoval is. Tisztában vagyok a többletfunkciókkal és nem fikázom azokat a usereket, akik 3-5 éves PNA, PDA-kra akarják felcipőkanalazni és azokat sem bántom akik 500-adjára kérdezik meg ugyanazt.
Viszont, mint említettem valamikor, a program az innovációs díját nem az egyszerű navi programokból való kimagasodása miatt, hanem a teherautós képességei miatt kapta.
Én, véleményem szerint a program, vagy az adatbázisa döbbenetes hibájára keresem a megoldást. Ezzel szemben egyszerű "úrsofőrökkel" találkozok minden fórumon, ahol nem tudnak a gondról, vagy csak átsiklanak rajt.Mint azt is írtam, vannak célhardverek, én is vettem egy nagyon olcsó rádiótransmittert, bár a navimban van és azt használom menet közben.
Tapasztalatból írtam, a 128Mb ramos PNA-m MP3 kódolás és navigálás egyszerre, totál fagyás, akadás. Erről fórumot nem is vagyok nyitni, mert mindenki a pénztárcájához méri a lehetőségeit, de nekem ez 2750HUF-omba került, távirányítóval, amit szerintem semmilyen PNA, PDA-hoz nem mellékelnek.
Na ezt übereldAz ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
válasz Wolfskin #863 üzenetére
tedd azt, neked biztos jól bírja a hardvered, az enyém 27000-ért nem. gondolj bele egy 20X-ára kicserélt branding.rar-ra és folytathatnám a sokszorosára növelt háttéradatbázist .....
amúgy nem értem, mi nem fér el a hozzászólásaimban a társalgási normákba. azt, ami nem férne bele szvsz. még példának se írom le, mert tényleg nem férne bele
Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
F@Bika
csendes tag
válasz Wolfskin #866 üzenetére
juj, ez vitának néz ki, nem megyek bele. lassan vissza kell mennem pár hétre (megkönnyebülhettek)
idézgethetném magam, de javaslom, nézd meg a hivatalos weblapot és nézd meg a teszteket; ez a program TEHERAUTÓRÓL szól, azzal NYERT, ezt NEKÜNK, KAMIONOSOKNAK fejlesztették , igen ennek a RÉTEGNEK, ennek a TORZ STATISZTIKÁNAK
talán tényleg velem lehet a baj, de el kell ismernem, aki iGO Amigo-zott eddig térdeljen le a Primo előtt, aki viszont egy jól felépített iGO8-at használt eddig sikítófrászt kap tőle, ha az innovációs díj okát ki szeretné használniAz ENTERT ütni kell, vagy beírni?
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen házat vegyek?
- Külpolitika
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Steam Deck
- Villanyszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...