Új hozzászólás Aktív témák
-
aswna
csendes tag
Ezt találtam. Viszont, ha megnézem a menün keresztül, nekem nem állítja át (nem kapcsolja be) az "útvonalfigyelést" (útvonaladat-figyelő vagy adatok gyűjtése). Szóval kétségeim vannak, hogy tényleg azt csinálja-e. Valaki?
A "másik" piros pöttyre, amit eddig nem tudtam, a gurjon log-ban találtam választ (GJmpp 1.11 - 2010.07.10, 2. pont). Az "érkezési idő nyomonkövetése" bekapcsolásakor azt figyeli, hogy késésben van-e az ember az útvonal létrehozásakor számított menetidőhöz képest.
-
TRob1
veterán
a térképcserélőn módosítottak (sys be is kell írni vmit)
bugfixek
ill. be lehet kapcsolni 1 olyan funkciót a rendszerbeállításokba hogy automatán tisztítsa meg a save mappát a szeméttőlnagyjából ennyit jegyeztem meg
gondolom az nem probléma ha itt elérhetővé teszem: gurjon 2.15 for primo 1.1
Ha mégis, akkor sry.
[ Szerkesztve ]
¤ R'n'R ¤
-
snowdog
veterán
GJA 1.15 (for Primo 1.0) and 2.15 (for Primo 1.1) released.
1. Added automatic deletion of *.prl files in the "save" folder. Nobody knows for what they exists, but by deleting them we have less garbage
For this feature please download new "utility.rar" package.2. Added new "white" and "black" colors for objects' font.
3. Added customization of "OTHER" map provider name.
To set provider name for your needs just please add to the sys.txt:[mapchanger]
map_ot="Map Provider Name"4. Big technical repairing (found bugs fixed, sound system reworked).
A térképcserélőnél annyi a változás, hogy meglehet adni a térképkészlet nevét (sys.txt-ben).
[ Szerkesztve ]
-
Feri_1
csendes tag
Ezek szerint a Licence-ben lévő Western... nem a térképállományt jelöli? A Map könyvtáramban 5 fbl fájl van (Cseh; Magyar; Mac; Basemap; BaseMap8.3NM és 8 hnr kiterjesztésű. Ezek is elég nagyok (8,2 - 39 Mbyte).
Elég csak fbl-es fájlokat kerítenem? A Building-be pedig a 3D miatt?Feri
-
Spark86
csendes tag
Hát ez rendkívül szomorú... Lehet, hogy Nav'n'go-éknál kiverte a biztosítékot az, hogy a legújabb verzió már az alapproramot akarta módosítgatni...?
Szerintem igen kevesen vannak, akik pusztán a kinézet miatt használták a gurjont. A többség nyilván a rengeteg funkció miatt, amiket az alapprogram is tud, de nem használható, viszont a skin előhozza őket.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem feltétlenül lenne szükség a gurjonra, ha az alapprogram is "tudna" mindent.
[ Szerkesztve ]
-
-
snowdog
veterán
My account was suspended for unknown reasons to me.
Hosting provider did not answer to my questions why the site was closed.
We suspect... maybe... one unmet manufacturer behind this ...
Sorry, but the work of this project is stopped.
Therefore, thankSzerintem akkor követte el a hibát, amikor elkezdte publikálni a módosított nyelvi fájlokat. Ugyanis az illegális. Nem lennék meglepve, ha a NavNgo jogászai töröltették volna a honlapot. Ez már mással is előfordult. Ha csak a skinekkel foglalkozott volna, szerintem ez nem következett volna be, ugyanis azok nincsenek tíltólistán.
Gyanítom minden előzetes figyelmeztetés, tájékoztatás nélkül nekem is ezért szüntették meg a fórumomat, és a rendszergazda nekem sem válaszolt egyetlen levelemre sem.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Azért ez nem ilyen egyszerű. Hiába írnád át ezeket az értékeket, nem mennél vele semmire, mert a program nem ezek alapján számol.
Van egy sys.txt érték, aminek megadásával (amit persze most fejből nem tudok)megjeleníthetők azok az útra szabott értékek, melyeket a program tervezésnél figyelembe vesz.
Ha még jól emlékszem ez két részből áll: az útra engedélyezett max. sebesség, és a tervezéshez figyelembe vett sebesség. Ez általában nem azonos. Ezeket az értékeket a térkép fájl tartalmazza. Azt viszont nem tudod átírni.
Csak mellékesen jegyzem meg (bár egyáltalán nem mellékes), hogy tapasztalatom szerint 6-700 km-es utakat nekem 5-10 perces pontossággal szokott hozni. Úgy hogy közben a megállások miatt többször is újratervez. Azért ez nem olyan rossz.
A fél óra az már nagyon sok, szerintem ott valamilyen beállítási, vagy egyéb hibának kell lenni.
[ Szerkesztve ]
-
-
formasu
tag
Mostanában sajnos idő hiányában nem volt időm követni a verziókat.
Leirná valaki, hogy melyek a legfrissebb térkép verziók. Magyar (2011.Q1?), Ausztria (2010.Q4) érdekel.
Illetve Primo1.2-höz mik lettek a bevállt GJ alapú skinek.Ha most már van időd, néhány oldalt visszaolvasol, és a második kérdésedre megkapod a választ!
Az elsőre meg szerintem máshol kellene kérdezned!A tapasztalat jó iskola, csak a tandíj magas.
-
zezoka
őstag
Kanyart vedd annyival, amennyit belátsz! Mert a lerobbant kamiont, stb-t nem mutatja az IGo!
Én meg inkább visszatettem egy régebbi 1.2-t, kiirtottam a TTSt, cserébe van gyönyörű domborzat, és vannak épületek! 64Mega, majdnem 500MHz, 800x480, kínai.
Nekem csak dísznek kell, mert általában tudom hova megyek, és csak az utolsó 5 percben kell a navi! Sőt, mostanában van hogy csak azért viszem, hogy ne a fiókban álljon. Splitbe készülök pár héten belül (illetve Bracra), az se túl bonyolult (Siófokon pálya, Zágrábnál pályaváltás, Splitnél pályáról le), ott is csak dísz lesz a navi, pláne, h már voltam párszor!
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
A 64 MB memória tényleg kevés az Primo 1.2-nek, nem csak a TTS hangnak.
A GPS kommunikációs sebessége (baud) erősen befolyásolja a manöverek alatt bekövetkező, bemondás eltolását. Sokszor nem megfelelően van beállítva a GPS vevő sebessége.
Az útvonalak kizárása + köztes pont beszúrásával maximálisan megadhatod a Primo-nak, merre vigyen, és merre teervezze meg az útvonalat.
Összegző információk készülnek az utazás alatt: statisztika, ami mindent logol menet közben! Érdemes indulás előtt nullázni az értékeket.A köztes pont részletes kijelzését is ellenőrzését én is hiányolom a megjelenítésből, remélem ez benne lesz majd a skinben, valamilyen formában!
-
kisspista
senior tag
Várjuk ki a skin újítást, reménykedjünk lesznek javítások és sok-sok újdonság benne!
Én köztes pontokkal (akár 10 db-al egyszerre) "rajzoltam meg" az útvonalat, amin haladni szerettem volna. Ilyen esetben nagyon csekély a felülbírálásra az esély, mivel sok variáció nincs (ilyen esetben mindig a legfőbb útvonalakat kell kiválasztani)!Engem ami a legjobban zavart: autópályán megjelöltem az egyik benzinkutat köztes pontnak, hogy azon a töltőállomáson tankoljak. Levitt az autópályáról, megtankoltam, eddig nem is volt baj, hanem amikor visszahajtottam a pályára, akkor vettem észre, hogy egy 10 km-es kanyarral (köv. lehajtón le, majd át a pálya alatt és vissza) vissza akar vinni ugyanahhoz a kúthoz, mert a köztes pontnak megjelölt PONTOS KOORDINÁTÁN nem haladtam keresztül. Ez gyakori hiba, amire oda kell figyelni!
/Köztes pont az épület tetejére mutatott, közben a töltőállomáson mellett 35 méterre haladtam el!/
-
gipsztigris
addikt
Szvsz ez a jövő!
Egyre inkább teret nyernek a nagyfelbontású készülékek. Hogy milyen? Ég-és föld! :-) Gondolj csak bele! Ugyanakkora kijelzőméret mellett közel négyszer több képpontot jelenít meg. Sokkal részletgazdagabb, kontrasztosabb a látvány. Egy csomó olyan dolgot is felfedezel az iGO-nál, vagy a Primo-nál amit 480x272-es felbontásban észre sem vettél. Pl. a 3D domborzat aprólékos megjelenítését.
De ugyanez elmondható ha filmet nézel rajta, akkor is.Itt megnézhetsz egy pár 800x480-as felbontású képet Primoról.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
kisspista
senior tag
Az utazási adatokat Eszter beolvassa, majd a vezetés képernyőn rákattintassz - GPS jel megléte mellett - a következő manőverre, és bejön az útiterv, éppen milyen településhez közelítessz, hány km van még hátra ...stb.
A "célba érés" nálam az útvonal törlésével ér véget. Természetesen én is előbb ki szoktam kapcsolni a navit, mert ha ismerős már a terep, akkor nincs szükség navigációra.... Viszont az útvonal-figyelő miatt szükséges a teljes navigáció használat -
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Gurulunk, WAZE?!
- Nintendo Switch
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Gamer Pc/I5 12400f 6-core/ M2 SSD 500 GB/2x 8gb DDR4 3200MHZ/Geforce RtX 3070 Ti 8gb/Garancia Van
- i7-4770TE + Asrock H81M-ITX + 2x4GB DDR3 Kingston HyperX Fury 1600MHz CL10 + Rézmagos Stock Cooler
- Nikon AF 80-200mm f/2.8D ED teleobjektív
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!
- Xiaomi Poco F4 5G (8gb Ram 256gb Belső Tárhely