Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    válasz Peter M #22023 üzenetére

    --- És a Magyar Lenovo számomra érdekes hozzáállása ---

    A hivatalos válaszunk, hogy a szerviz partner szakszerűen járt el, meglátásunk szerint a beszélgetésük stílusa sikerült hevesre.

    A gépének szerviz garanciája van, illetve az alkatrész meg is van rendelve a további javításhoz.
    Így kérem jutassa el a gépét a szervizbe, amint megérkezett az alkatrész hozzá, hogy a javítást el tudják végezni rajta.

    Amennyiben megvásárolta időközben a helyszíni garanciát, kérjük kövesse nyomon annak a regisztrációját.
    A jelen hiba bejelentése még ennek megvásárlása előtt megtörtént, illetve annak megoldása még folyamatban van, így arra még a szerviz garancia vonatkozik.

    Reméljük a problémáját mihamarabb orvosolni tudjuk, és a gépet további megelégedésére tudja használni!

    Azonban tájékoztatnom kell, hogy amennyiben a megoldással nem ért egyet úgy további panaszával – annak jellege szerint - a Közép-magyarországi Régió NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelőségéhez fordulhat (1052 Budapest, Városház u. 7., 1364 Budapest, Pf.144.) vagy a Pest Megyei Békéltető Testület (Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8., T.:(061)-474-7921) eljárását kezdeményezheti.

    ----------------------------------------------

    Mint a levélben is látható számomra a legdühítőbb az, hogy jelenleg ilyen színvonaltalan hozzáállást akarnak eladni prémium supportnak. Szerintem szégyen a levélben a Lenovo Channel Managere támogatja a magyar alvállalkozói szerviz inkompetenciáját (saját maga is leírja, hogy ő aztán a kompresszorozáson kívül nem sok mindent csinált volna).

    Gondolkozom egy anyacéges levélen de kb csak saját szórakoztatásra menne, de arra most sajnos időm az nincs.

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák