-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheSaurus62
tag
Üdv az Uraknak!
Nálunk a suliban 11 db T3 teljesít szolgálatot, az egyiket valaki gyerek vissza akarta állítani gyárira (sokat nem vesztettünk vele, talán ő akart valami nyomot eltüntetni), de állandóan visszaállítási email címet kér (mármint a tablet). Az meg a többin sincs valószínűleg, mert nincs rajtuk fiók se beállítva. Átugrani ezt a képernyőt nem lehet, másik emailt nem fogad el. Van rá valakinek ötlete?Bámulatos, hol tart már a tudomány...!
-
TheSaurus62
tag
Egészen pontosan ezt írja (miután a nyelv, régió kiválasztás megvolt, wifi, stb.):
"Az eszköz visszaállítása megtörtént. A folytatáshoz jelentkezzen be egy olyan Google-fiókkal, amelyet korábban szinkronizált ezen az eszközön."Csak éppen a többin sincs beállítva semmilyen fiók. Ha ezen volt, akkor ment a levesbe.
Már azt is próbáltam, hogy egy másik (ugyanilyen) tableten beállítottam egy Google-fiókot, és szinkronizáltam, de ez azt sem fogadta el.
Megpróbáljuk megkeresni a régi informatikust, hátha rémlik neki valami.
Bámulatos, hol tart már a tudomány...!
-
TheSaurus62
tag
válasz TheSaurus62 #107 üzenetére
Felvettem a kapcsolatot a Huawei szervizzel, szerintük a javítás 4-5 munkanap, illetve 10eFt. Ez létezik?
Úgy értem, nincs más út?Bámulatos, hol tart már a tudomány...!
-
TheSaurus62
tag
Ezeken már mind -többször- túljutottam.
A szerviz szerint ez valami biztonsági cucc, hogy ha elvesztem a tabletet, akkor a becsületes megtaláló ne tudja használatba venni egy gyors hard reset után.
A legszebb az, hogy elküldtem a szerviznek a tablet hátuljáról a S/N számot, amire visszaigazolták, hogy tényleg a mienk, és rongyos 10eFt-ért helyre is állítják.
Lehet, hogy ez valami nagyon ütős belterjes poén a Huaweinél, de én nem értem. És nem is tetszik.
Ha legalább lenne rá valami főzött ROM, ami nem ilyen hülye...Bámulatos, hol tart már a tudomány...!
-
TheSaurus62
tag
válasz TheSaurus62 #125 üzenetére
Közben egy másik (off) telefonon is sikerült ezt előidéznem. Leírom, hátha tanulunk belőle.
Szóval annak az érintője nem működött a képernyő felső 2 centijén. Garanciális, tehát gondoltam, leradírozok róla mindent, aztán szerviz.
Elindult rendesen, és sajnos be akartam állítgatni az alapokat, hogy legalább az oprendszer fusson rajta. Közben kérte a gyártó (?) saját accountjának (Flyme) a belépési adatait, vagy hogy regisztráljak bele. Ezt eredetileg se csináltam meg, most se akartam, a "Mégse" gomb pedig felül volt, ahol nem lehetett érinteni. A képernyőforgatás meg ugye még nem működött. Jobb híján kikapcsoltam. Következő bekapcsoláskor pedig ugyanezt csinálta, mint amin itt rágódunk. Írjam be az e-mail címet.
Szóval ez talán az újabb Androidok echte hülyesége.Bámulatos, hol tart már a tudomány...!
-
TheSaurus62
tag
Most már két tableten küzdök ezzel a problémával. A másodikra megvan a régi e-mail cím is, de ha az megadom, akkor ismeretlen hibát ír ki, hogy próbáljam meg 24 óra múlva.
Még mindig nincs ötlete senkinek?Bámulatos, hol tart már a tudomány...!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- Milyen videókártyát?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen processzort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Horgász topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- További aktív témák...