Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • q2w3

    senior tag

    válasz SeniorTilla #50689 üzenetére

    Rendben, köszönöm a válaszotokat!

    Most írtam ismét a HP-nak, hogy van-e fejlemény. Ezzel párhuzamosan próbáltam felhívni a fogyasztóvédelmet, de nem veszik fel, talán délután.

    A békéltető testülettel volt egy nagyon hosszú és eredménytelen esetem, így azt hanyagolnám, mert olyan lassan jön visszajelzés, hogy ha az ember rosszul kezd bele akkor bukja.

    Szeretném tudni, hogy pontosan kivel szemben kell érvényesíteni a jótállási jogom, a HP-val vagy a kereskedővel szemben. Egyébként egy kis üzletben vettem használtan 0%-os áfával, nem gondolom, hogy érdemben segítene, ha odafordulnék. A szervíz, akiknél a gép volt, segítőkészek voltak, gyorsan reagálnak, csak ők meg a HPtől kapják az utasítást és az alkatrészeket is, így ők nem voltak hatással az ügyre. Egyedül a HP-t látom megoldásnak.

Új hozzászólás Aktív témák