Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz dangerzone #53246 üzenetére
Ez már 10+ éves gép, sw támogatás nélkül. Próbálj meg egy korban hozzá illő amd drivert keresni hozzá és próbáld ki azzal. Lehet, hogy a w10-et is el kell felejteni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
HARDVERAPRÓD
válasz dangerzone #53251 üzenetére
Igen azt tedd el, erre nincs wn10 driver, de a win7 driverrel szokott menni. Ha nem jó úgy sem, akkor teszteld win7 oprendszerrel.
-
Aureal
senior tag
Az eseményeknél is találtam ilyet...
Driver Name: null
Class Guid: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}
Driver Date:
Driver Version:
Driver Provider:
Driver Section:
Driver Rank: 0x0
Matching Device Id:
Outranked Drivers:
Device Updated: false
Parent Device: ACPI\PNP0A08\0[ Szerkesztve ]
-
mrbego
aktív tag
válasz Aureal #53256 üzenetére
Én a Pavilion dv5-ömre (2009-es gép) próbáltam win 10-et tenni. De a megoldás végül egy Linux Mint lett. Sajnos a win 10-et már nem tudja meghajtani, pedig drivereket még talál is hozzá (a 3D drive guard kivételével), de bitang lassú.
Ezeket már sajnos ell kell engedni.
Üdv, P
-
korpicschess
veterán
válasz SeniorTilla #53239 üzenetére
Sziasztok!
Visszatérve a kijelző gondomra... A héten be tudnád vinni a gépet, de azóta 1x sem produkálta, hogy a múltkor lefotóztam. Azt szeretném kérdezni, hogy ilyenben rutinosak vagytok-e, mert emiatt ki kéne kicserélnem az SSD-t, bevinni, aztán utána elhozni miután 2 napot ültek rajta, és megállapítják, hogy nincs is baja, annyira nem jó buli.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Aureal
senior tag
-
veterán
válasz korpicschess #53260 üzenetére
Ezek a legrosszabb hibák. Addig ne vidd vissza, amíg nem tudod nekik a hibát produkálni, mert nem fogják kicserélni, hiszen miért is...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
Aureal
senior tag
válasz Pyttawrx #53270 üzenetére
W10 update elég sok mindent megtalált magától.
3 dolog volt sárga jelzéssel az eszközkezelőben, ebből kettőt magamtól megoldottam.
1-el nem boldogultam csak.
Viszont te úgy látom nagy mestere vagy a b@szogatásnak, már az ssd topikban is bizonyítottad! Gratulálok! Igazi közösségformáló erőt képviselsz. Sztem inkább ne segíts senkinek! -
HARDVERAPRÓD
válasz Aureal #53273 üzenetére
Értelek, okoskodás az megy. Feltettem a kérdést, hogy fel van-e driverezve rendesen. Nem jött rá válasz. Az hogy a win megtalálta, az nem egyenlő azzal, hogy megoldottad. Szerintem több topikban segítettem már sok mindenkinek. De hagyjuk, van akinek nem lehet.
A driverezés, azt jelenti, hogy az operációs rendszer telepítése előtt, vagy ha van másik eszköz, akkor közben, vagy utána a gyártói oldalról leszedni, majd telepíteni mindent. Ha valami nem oké utána, akkor kell keresni az okot. Ezért vagyunk itt.
Teljesen jogtalanul írod, hogy az hogy az ssd topikban jogtalanul szoktam bármit is írni. Ha nem érzed, hogy mit miért írok, és melyik topik miért van, akkor nem velem van a baj.részemről lezártam, ha megbántottalak, ne haragudj
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Nem akarok senki pártjára állni.
Ha valaki segítséget kér itt, és kap, akkor ne nyavalyogjon már. Mindenki meg tud sértődni, bár nem értem mire. És főleg ne vitatkozzon, mert ha okosabbnak tartja magát, akkor ne tőlünk kérdezzen, hanem oldja meg saját maga.
Van egy régi géped, ami már nem alkalmas arra amit csinálni akarsz vele. Nem lehet ezt megérteni és békén hagyni a topicot?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
korpicschess
veterán
válasz SeniorTilla #53271 üzenetére
Köszi! Ja, szívás, én is így gondolom. Na majd elválik, hogy mi lesz vele, hogy később jobb lesz vagy rosszabb! Nem tudom lehetséges-e, hogy driver gond volt, nem hiszem.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
veterán
válasz korpicschess #53280 üzenetére
Én sem hiszem, de láttam már érdekes problémákat driver hiba miatt. Pl. HP Probookokon volt, hogy az intel vga drivere totál lefagyasztotta a gép, még gépcserém is volt miatta. Aztán rájöttem, hogy a régebbi drivert felrakva tökéletesen megy a gép, a legújabbal fagyott le. 2-3 ilyen gép volt.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
HARDVERAPRÓD
válasz korpicschess #53280 üzenetére
Esetleg ha tudod, megnézhetnéd live linux alatt pl. Ha ott is jelentkezik, akkor esélyes a hw hiba.
-
korpicschess
veterán
válasz SeniorTilla #53281 üzenetére
Na, úgy tűnik megtaláltam a reprodukciót! Gondolkoztam, hogy mi is volt az irodában más, és hát ott kötöttem először HDMI kimenetre a gépet.
Most itthon is kipróbáltam, és egyből előhozta. "Jó hír".
Azért levideózom nekik, szériaszámmal...Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
válasz korpicschess #53283 üzenetére
Jó kis tapasztalatok lesznek ebből. Leadtam a gépet, de szervizest nem voltak hajlandóak kihívni, hogy beszélhessek vele.
Másnap 20 perc telefonálás és kötelező körök után eljutottunk oda, hogy oké, értik mi a gond, tudták ők is reprodukálni, de nekik a HP által kell bevizsgáltatni még, mert nem gyakori.Ma írtak emailt, hogy hát a HP azt mondta, hogy mivel a gépet Windows 10-el adták el, nézzék meg ott, amire a szervizes (vagy egy másik?) azt mondta, hogy azzal jó (kétlem), és emiatt a konklúzió, hogy a gépet W10-el adták el, W11 okozza a gondot, nem javítják.
Azért is kétlem, hogy Windows gond, mert arról is csináltam videót, hogy úgy jelentkezik a hiba, hogy a gép kijelzőjén igen, a duplikált külső monitoron pedig nem.Holnap folyt. köv...
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
veterán
válasz korpicschess #53284 üzenetére
Lehet, hogy igazuk van a win10-zel kapcsolatban. De azért kérdezd meg tőlük, hogy a gép hivatalosan win11 kompatibilis-e. Mert ha igen, akkor ez nem lehet kifogás.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
HARDVERAPRÓD
válasz SeniorTilla #53285 üzenetére
Mindenbe kapaszkodni fognak… 😂
-
korpicschess
veterán
válasz Pyttawrx #53286 üzenetére
Hát a HP support egy hasznavehetetlen idiótaság, ráadásul nem volt hajlandó megmondani az ügyintéző, hogy hol tudom a beszélgetésünket kikérni....
Megkértem, hogy írják meg írásban a véleményüket arra vonatkozóan, hogy a gép nem W11 kompatibilis, annak ellenére, hogy a honlapon elérhetőek a driverek. Mondtam nekik, hogy addig hívogatom őket amíg nem küldik el nekem is írásban az állásfoglalást.Szerintem náluk nincs hivatalosan Windows 11 kompatibilis gép amúgy, a kommunikációból kiindulva, hacsak nem azzal adják el.
Persze lehet nekik van igazuk amúgy, azt sem zárom ki, de mondjuk 90% eséllyel szerintem nekem. Azt alapul véve, hogy külső monitoron nem jelentkezik.
Mindenesetre azt mondta, ha W10 alatt reprodukálom, és dokumentálom, akkor kereshetem őket is. A probléma, hogy a szerviz biztos nem tud annyi effortot belerakni, hogy W10 alatt is reprodukálja, ha épp nem jön elő...
Csak közben nekem van egy munkagépem, amit most telepítsek újra, tartsak tartalék gépet, tartsak több ssd-t, ha nem akarom a rendszereimet folyton újrarakni, és szaladgáljak szervizbe, ez nem support, ez kibaszás!Majd ma megpróbálok a szervizzel egyezetni.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Kbali
nagyúr
válasz korpicschess #53287 üzenetére
Ne haragudj, de annyit kérdezhetek, hogy miért volt annyira sürgős a win11-re átállás? Kb, az összes hasonló segítős topikban próbálunk mindenkit lebeszélni erről, hiszen a wi10 25-ig supportált lesz még. Ha nincs valós indok, csak kíváncsiság, akkor még nem érdemes lépni, főleg ha ez munkagép és még te is adsz neki 10% esélyt, hogy mégis valami inkompatibilitás lehet a háttérben.
-
korpicschess
veterán
Nem volt sürgős, én használtan vettem a gépet, és ez volt rajta, de persze van licenszem amúgy mindegyikhez szerencsére. Most gugliztam, a HP nem listázza a kompatibilis gépeket, de azt írják, hogyha a saját appjuk kiírja, hogy Win11 frissíthető, akkor nyugodtan. Ez azért beszédes.
Emellett a Windows 11 végre hoz egy csomó olyan dolgot, amitől jóval kevésbé tűnik elavultnak egy Mac mellé rakva, szóval szeretném élvezni. Az asztali gépem és a régi laptopom nem támogatta, ez is egy szempont volt. Egyszerűen sokkal jobb érzés használni.
Fel tudom rakni Win10-re is a cuccaimat, de már a 4. újratelepítésem lesz ezen a gépen, és annyira nem rajongok érte.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
veterán
válasz korpicschess #53289 üzenetére
Első dolgom volt a win11 telepítés után, hogy azt a förtelmes felületet visszaállítsam a win10-ére. Plusz a néhány baromság, pl. nincsenek a tálcán rendes fülek, hát ha ez a fejlődés, akkor nagyon gáz. A Mac nem biztos, hogy előrelépés a windows felhasználóknak
SN alapján nézted, hogy van-e a gépedhez SW támogatás? Ha használtan vetted, akkor nem biztos.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
korpicschess
veterán
válasz SeniorTilla #53290 üzenetére
Azt milyen oldalon tudom megnézni? Egyébként az gördülékeny volt, hogy sehol nem kértek semmilyen dokumentumot, megnézték a serialt, és annyi. Support assistant nem jelezte, hogy sw oldalról ne lenne támogatott, bármit is jelentsen ez.
Nekem bejön a felület, meg a változatosság is jó, ennyi év után.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
HARDVERAPRÓD
válasz korpicschess #53289 üzenetére
Akkor ha van egy jó pendrive-od, ami gyors, tegyél rá wintogo rendszert produkáld a hibát, ha jelentkezik, akkor telepítsd nekik. Vagy alapból tegyél rá win 10-et, de ha nincs rajta licensz, a tiedet ne írd be, ha kódod van
-
veterán
válasz korpicschess #53291 üzenetére
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
korpicschess
veterán
válasz SeniorTilla #53293 üzenetére
Aktív, még az onsite support is. A szervizben tudtam beszélni valakivel hosszabban, futnak mégegy kört a géppel.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
válasz korpicschess #53294 üzenetére
Na, vége az esetnek. Még a HP-tól nem kaptam választ arra, hogy hivatalosan támogatott-e a Windows 11, de ha azt írják, hogy nem, akkor a honlapjukon hazudnak, mert még külön tooljuk is van rá, ami vizsgálja, hogy lehet-e frissíteni, és több helyen reklámozzák, hogy a gépek W11 frissíthetők.
A szerviz futott mégegy kört, és nekik jelentkezett a probléma elvileg megkettőzött nézetben külső monitoron is, így elfogadtam, hogy szoftveres a gond. Bár megjegyzem, hogy néztem én is úgy, és nekem úgy nem látszott, de mivel arról nincs videóm, csak a kiterjesztettről, a nagyesküt nem tenném le...
Egy szó, mint száz, Aloha szerviznek jár a pirospont, nagyon korrektül álltak a problémázásomhoz.Megjegyezték, hogy mivel nem gyári a RAM modul, ez veszélyes üzem, és próbáljam ki gyári modullal, hátha. Bár ők is, meg én is azt tapasztaltam, hogy a hiba mindkét modullal, és a modulokkal külön-külön is fennáll. Azért lehet megpróbálom azonosakra cserélni.
Még ami eszembe jutott, a gépben nálam nem volt a M08556-001 számú alkatrész, ami a RAM és az SSD köré épül, feltételezem zavarvédelem szempontból. Nem hiszem, hogy ez lenne a gond, lehet, hogy ez csak azokba épül, amiben van 4G modul (mert a csomag része pl. SIM tálca, ami nálam nem eltávolítható, fix, és nincs 4G), de SeniorTillára néznék, hogy ilyen alkatrész "ócón" szerezhető-e, mert a neten 10k+ ár két aludarabért kicsit zúzós.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
veterán
válasz korpicschess #53295 üzenetére
Ezt inkább szervizesektől kérdezd meg, vagy akik használt bontott gépekkel foglalkoznak (én nem)
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
korpicschess
veterán
válasz SeniorTilla #53296 üzenetére
Tőlük inkább nem kérdezek, elég volt belőlük. Azért kiszámlázták a 6350 Ft bevizsgálási díjat, mert szoftverhiba volt csak, amit én okoztam a telepített, nem kompatibilis szoftverrel (Windows 11).
Win11 topikban tanácsolták, hogy nézzem meg, hogy elforgatott kijelzővel is csinálja-e a GUI elem, kipróbáltam, persze, hogy nem csinálja.
Majd most kényszerből használom pár hétig Win10-el (amit természetesen nem telepítettek, hagyták hibás szoftverrel a gépet), meglátom, hogy előjön-e a hiba.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
zlatan92
csendes tag
Üdv!
Augusztus vége óta van egy új HP notebook-om, beépített akkumulátorral rendelkező. Tegnap óta a HP Support Assistant azt jelzi, hogy kalibrálni kellene az akksit. Még sose csináltam ilyesmit, nagy gáz lenne ha csak ennyiben hagynám? -
veterán
válasz korpicschess #53297 üzenetére
Milyen szerviz volt ez? A HP márkaszervize nem így dolgozik, ott nincs bevizsgálási díj, és az első lépés ilyenkor, hogy kap egy clean installt...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Lenovo Thinkpad T470s i5-6300u/8GB/256GB SSD/14"FHD Touch garanciás laptop
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- VivoBook S15 S521EA 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Szinte új T14 Gen 4 Ryzen 7 Pro 7840U 32GB RAM (forr.) 1TB NVMe Samsung SSD 4G LTE 2026.12.20 GAR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen