Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz hülyegyerek #38222 üzenetére

    Hűtőfolyadékot, fékfolyadékot, kuplungfolyadékot is illene cserélni 2, vagy előírás szerint, de minimum 5 évente, sőt, szelephézagot is illene fizikailag is ellenőrizni, hiába hidrós a szelep, és írja ki a HDT na de csak amikor már nagyon gáz.
    Namost ezeket a szerelők nem szeretik csinálni, mert macera. Meló van vele, és az meg nem jó. Hideg motor kell az egyikhez, meleg a másikhoz, és nehezen tudják összehangolni hogy ne álljon a liften az autó fölöslegesen, mert addig mást nem tud csinálni, vagy ha nem aknás akkor vagy felülről, vagy alulról dolgozik...
    Pedig ugye ezek se azért vannak az autóban, hogy csak a helyet foglalják...

    És akkor ugye az átlagfelhasználó mit csinál, bízik a szerelőben, aki mit mond? "Ááá, ha nincs vele baj, akkor fölösleges hozzányúlni." Vagy "...szerintem elmegy az még 1-2 évet legalább". Ugyanezek a szerelők szokták mondani azt is, hogy "..ebbe a motorba bőven elég a xxW-xx olaj.."
    Annyiban van sajnos igazság, hogy ha valami gyárilag össze van rakva, és azt szétszedik, akkor újból összerakva már az nem lesz olyan, mint a gyári állapot. De ez is csak akkor igaz, ha felelőtlen és nem lelkiismeretes a szerelő vagy a segédei. Hanyagul összerakva biztos hogy nem olyan mint a gyári, de szakszerűen és alaposan minden ismét összerakható jól.

    Szóval igen, kevés szerelő áll úgy az ügyfél autójához, mintha a sajátja lenne amire különös gonddal ügyel.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák