Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neduddki

    nagyúr

    válasz IreN!CuS #24854 üzenetére

    HI!

    majd jon Setit es elmongya, hogy a japok a torok gyarba szallitnak a salgotarjani meg anglijaba:- )
    az a legnagyobb baja a 8gennek hogy nincs belole egy jo komb: /rossz sincs/:- ( /na emg a j botu hijjanya:- )/

    udv

    neduddki

    https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz IreN!CuS #24854 üzenetére

    Ha szépségre veszed, ami relatív, akkor 5D, de akkor együtt kell élned a magasabb hibaaránnyal, hamarabb előjövő apró bosszantó dolgokkal, zajokkal, mindazonáltal kapsz egy rendkívül jó motort, meg azért többé-kevésbé összerakott autót. A többékevésbé sajnos azt jelenti, hogy köztudottan az angliai 3D/5D összeszerelési minősége és alkatrészek megbízhatósága alacsonyabb szinten van/volt, mint ugyanekkor a török 4 ajtós modelleké. Mindazonáltal sok elégedett 5D tulaj van, akik megbékéltek a fentiekkel, és kirívóan sok bajuk nem volt a kocsival.

    Ha fontos az, hogy rendesen nyomatékra van meghúzva minden csavar, és mikor az 5D már kopog, ittott nyiszog, akkor a 4D még mintha pár hetes lenne, továbbá nem zavar a mindössze 390 literes csomagtartó, de örülsz a többlengőkaros hátsó felfüggesztésnek, szemben az 5D primitívebb, kevésbé stabil megoldásával, nem zavar a szedánszerű forma, akkor válaszd a 4D-t.

    Én 4D párti vagyok, régen érdekesnek találtam az 5D formavilágát, de a cégnél előbb ismerkedtem meg a 4D-vel, majd lett egy 5D, és őszintén szólva semmi de semmi nincs az 5D-ben, ami miatt a 4D-vel szemben választaám. Ha 5D mellett maradsz, soha ne válassz i-Shift robotváltós modellt, mert sírva fogsz menekülni egy Zaporozsec vagy egy Zastava, netán P126 felé.

    Motor: az 1.6 alig fogyaszt jobban mint az 1.8, és az 1.8-ban van némi tartalék. A kritikusabb helyzetekben az erőfölény elviszi a fogyasztáskülönbséget. Ráadásul az 1.8-al el lehet járni 2500-as fordulat alatt kisvárosban, 3000-ig városban akár Pesten is. Nálam (4D) a comp. szerinti átlag nyáron 5.8, a téli úgy 6.2 lehet. A valós kb. 0,5-el több. 140 lovas szívó benzintől meg 9sec-es gyorsulásra, egy 6,3-as fogyi eléggé nem rossz. Alapvetően csendes gépek, pörgetve már hallatják a hangjukat.

    Mi is volt még kérdés?
    Ja, hibák: Nálam toronycsapágy-csere, -olajozás, újrahiba. Hátsó lámpa csere, fröccsöntési feszültséges mikrorepedések miatt, ... és más kb. semmi. Jelenleg 72k km, és 2009-es üzembehelyezés. Na az 5D-sek már hosszabb listát fognak írni.

    Itt beregisztrálsz, és máris a válogatott 8gen 5D-sek közt leled magad :) És ott már most majdnem minden le van írva ami érdekelhet.

    mod: Váltó: 1-->2-->1 váltások nehézséget szoktak okozni, általában nehezebben veszi ezeket a fokozatokat, de legalább pontosan helyre kattannak be, nem pedig takonyváltók. 2-től fölfelé már tökéletes. Ha 20-al mész 2-ben, és hirtelen ki kéne húzatni, akkor 12 km/h alatt nehéz visszatenni 1-be. Illetve hidegen kis fordulatig húzva 1-ből nehezen ugrik be 2-be, de mondom, efölött tökéletes és pontos.

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák