-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz
IreN!CuS #24854 üzenetére
HI!
majd jon Setit es elmongya, hogy a japok a torok gyarba szallitnak a salgotarjani meg anglijaba:- )
az a legnagyobb baja a 8gennek hogy nincs belole egy jo komb: /rossz sincs/:- ( /na emg a j botu hijjanya:- )/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
BlacKSouL
addikt
válasz
IreN!CuS #24854 üzenetére
Ha szépségre veszed, ami relatív, akkor 5D, de akkor együtt kell élned a magasabb hibaaránnyal, hamarabb előjövő apró bosszantó dolgokkal, zajokkal, mindazonáltal kapsz egy rendkívül jó motort, meg azért többé-kevésbé összerakott autót. A többékevésbé sajnos azt jelenti, hogy köztudottan az angliai 3D/5D összeszerelési minősége és alkatrészek megbízhatósága alacsonyabb szinten van/volt, mint ugyanekkor a török 4 ajtós modelleké. Mindazonáltal sok elégedett 5D tulaj van, akik megbékéltek a fentiekkel, és kirívóan sok bajuk nem volt a kocsival.
Ha fontos az, hogy rendesen nyomatékra van meghúzva minden csavar, és mikor az 5D már kopog, ittott nyiszog, akkor a 4D még mintha pár hetes lenne, továbbá nem zavar a mindössze 390 literes csomagtartó, de örülsz a többlengőkaros hátsó felfüggesztésnek, szemben az 5D primitívebb, kevésbé stabil megoldásával, nem zavar a szedánszerű forma, akkor válaszd a 4D-t.
Én 4D párti vagyok, régen érdekesnek találtam az 5D formavilágát, de a cégnél előbb ismerkedtem meg a 4D-vel, majd lett egy 5D, és őszintén szólva semmi de semmi nincs az 5D-ben, ami miatt a 4D-vel szemben választaám. Ha 5D mellett maradsz, soha ne válassz i-Shift robotváltós modellt, mert sírva fogsz menekülni egy Zaporozsec vagy egy Zastava, netán P126 felé.
Motor: az 1.6 alig fogyaszt jobban mint az 1.8, és az 1.8-ban van némi tartalék. A kritikusabb helyzetekben az erőfölény elviszi a fogyasztáskülönbséget. Ráadásul az 1.8-al el lehet járni 2500-as fordulat alatt kisvárosban, 3000-ig városban akár Pesten is. Nálam (4D) a comp. szerinti átlag nyáron 5.8, a téli úgy 6.2 lehet. A valós kb. 0,5-el több. 140 lovas szívó benzintől meg 9sec-es gyorsulásra, egy 6,3-as fogyi eléggé nem rossz. Alapvetően csendes gépek, pörgetve már hallatják a hangjukat.
Mi is volt még kérdés?
Ja, hibák: Nálam toronycsapágy-csere, -olajozás, újrahiba. Hátsó lámpa csere, fröccsöntési feszültséges mikrorepedések miatt, ... és más kb. semmi. Jelenleg 72k km, és 2009-es üzembehelyezés. Na az 5D-sek már hosszabb listát fognak írni.Itt beregisztrálsz, és máris a válogatott 8gen 5D-sek közt leled magad
És ott már most majdnem minden le van írva ami érdekelhet.
mod: Váltó: 1-->2-->1 váltások nehézséget szoktak okozni, általában nehezebben veszi ezeket a fokozatokat, de legalább pontosan helyre kattannak be, nem pedig takonyváltók. 2-től fölfelé már tökéletes. Ha 20-al mész 2-ben, és hirtelen ki kéne húzatni, akkor 12 km/h alatt nehéz visszatenni 1-be. Illetve hidegen kis fordulatig húzva 1-ből nehezen ugrik be 2-be, de mondom, efölött tökéletes és pontos.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA