- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Aladdin
senior tag
válasz orbano #25071 üzenetére
Ez a necces helyzet, ez olyan aduász...
Imádom...
Megsúgom, lehet necces helyzetek nélkül is autózni. Nem kell előzni ott, ahol necces. majd előzök később, ahol nem necces.
És miért kevés autópályára? 180 a vége, nem tudja tartani a 130-at, vagy mi? A kis 1000-es Yarisom is tudja tartani.
Igen, a D15 erősebb, takarékosabb, drágább.
De konkrétan így kijelenteni, h egy 90 lovas 1.4-es kevés, no ez a népbutítás. -
-
zolynet
addikt
válasz orbano #25365 üzenetére
amerre én járok nincs lopakodó, dugó van gyerekek!!!
max azé mennek egymásnak mert a követési távot nem tartja, vagy bebambul azt későn fékez
engem észrevesznek, ha nem egy kicsit rárúgok ... hányszor mondtam már h vti-re nem való kis hurkatöltő, szép nagy (egyben diszkrét hangú) kályhacső kell ráLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz orbano #25370 üzenetére
Jujjj, ha már meglátom azokat a ledcsíkokat kiráz a hideg, annyira ocsmány
Nekem a gyári Audié sem tetszik, de ezt most óriási hype övezi, a rossz ladákon át a kishondákon keresztül egy drágább presztízs autóig mindenre feltákolják ezeket a vackokatEgyébként szerbiában a tompított fény nappal is kötelező, és hatalmas büntetések járnak aki ezt nem tartja be. Juhéjj egyvalami jó abban a koszfészekben - bár én nem túlzottan kedvelem, ugyanúgy boldog boldogtalan kihajt eléd, mehetsz akár 10kw-os reflektorral is, senkit nem érdekel..
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz orbano #25531 üzenetére
ja, komoly, nem?
ember titkon reméli, hogy végre lesz egy evo/sti/golf/a3/amg ellenfél, de nem, csak egy fwd marad. miért vegyek fwd-t amikor van evo/sti/golf/a3/amg?
kár érte, mert egy jó awd-vel óriásit üthetne, főleg hogy az új motorban óriási teljesítmény potenciál kell legyen.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #25533 üzenetére
9 misi biztos lesz szerintem
meg már megy a mismásolás is, verték a mellüket, hogy a leggyorsabb fwd autó lesz, meg a legerősebb, most már azt mondják, hogy nem feltétlen kell legyen a leggyorsabb legyen a nordschleife-n, ha az az utcai vezetés rovására megy (ami alapvetően igaz is). most 280 lónál tartanak ami alig több a konkurenciánál, de 2015-re már kevés lesz, a többiek már rég 320le környékén lesznek.persze, értelme fwd esetén kb semmi, de ezt a csatát is elvesztik. más kérdés, hogy hányan állnának sorba a hondánál, hogy 15 millióért vegyenek egy profi, awd-vel szerelt autót, ami 350-400le lenne... sajnos amíg a hajtáslánc nem változik és nem lesz végre egy awd rendszer, addíg a tunerek sem fognak túl sokat foglalkozni vele. én sem ülnék már vissza awd-ből fwd-be. ennek megfelelően nem is használom az integrát, amikor csak tehetem, a mitsuval járok.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #25535 üzenetére
biztos szuper lesz az új nsx.. de ránézek a régi na1 nsx-re és erre az újra... biztos, hogy nem az újra fájna a fogam. egy na2 nsx na1 orr visszaalakítással, pulsz az na2 nsx-r lemez alatti alkatrészeinek beépítésével.. 20 millából talán már megállna
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #26121 üzenetére
az új rlx-ben most megjelent "sh-awd" talán reményre ad okot, hogy leszivároghat az új hibrid awd hajtáslánc, ami úgy tűnik egész parádésra sikerült, ódákat zengenek róla a legtöbb tesztben, rüviden és jól megfogalmazva a technikai rész:
Electric All-Wheel Drive
From there, things get really interesting. Though the RLX Sport Hybrid wears the same Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) badge as the MDX, TL and old RL, the system it refers to here is entirely different.Rather than the mechanically based system that uses a conventional driveshaft to send power to the rear wheels, the Sport Hybrid uses a pair of 27-kilowatt (36 hp) electric motors. Packaged together in what Acura calls a Twin Motor Unit (placed where the differential would be), each motor sends power to its own rear wheel.
Like the original SH-AWD that introduced the term "torque vectoring" to many a car enthusiast's lexicon, the Twin Motor Unit delivers more torque to the outside wheel while cornering for sharper turn-in, reduced understeer and the general feeling of a car implacably glued to the road. Imagine the way a tank turns and you'll be on the right track: no pun intended.
The results are amplified in this new SH-AWD iteration, as the electric motors can create an even greater torque difference through the use of regenerative braking. In other words, one side can accelerate while the other is braking. Torque vectoring even occurs when the throttle isn't applied, so you get the same corner-taking abilities regardless of what your right foot is doing.
On the twisting coastal roads north of San Francisco, the RLX Sport Hybrid indeed stuck with tenacity, demonstrating a neutral character that gives way to rear-biased, effortless torque as you power out of a corner. An Audi A6 Quattro that Acura provided for comparison purposes felt almost antiquated. Understeer may have been similarly quelled, but the swift kick from behind was missing. So, too, was the whip-around effect afforded by torque vectoring.
vagyis ami a civic esetében fontos, nincsen kardán hajtás, hanem hátul egy "twin motor" egységbe épített elektronikus "elosztómű" dolgozik a két hátsó kerékre. a civic padlólemeze amúgy sem tenné lehetővé a kardánt, de így meglenne az awd és nem is akármilyen. ezzel már a ctr-t is eltudnám képzelni.. és titkon ezt remélem, hogy a 10gen civic-ben ennek egy változata a drágább típusokban megjelenhet.
gombok a kormányon:
hogy bazári? nemtom, élőben nem olyan rossz. ami nekem a gondom, az maga a gomb. egyes német autókban a gombos fel-le léptetés helyett görgőket használnak ami benyomható parancs kiadás miatt- ez zseniális, sokkal gyorsabb és ergonómikusabb. feltételezem drágább is.
a másik, hogy végre egységesíteni kellene a sok nintendo kijelző felbontását és fényét......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz orbano #26968 üzenetére
érdekes módon a 2évet használt paradám amik ~15ekm alatt láttak mindent azok nemhogy nem koptak félre de még csak a hiedelmekkel ellentétbe alig voltak kopott állapotúak, 5.3-5.5mm-esek voltak
a paradáknál is kísérleteztem a nyomással, nem származott bajom belőle, nem csavarodtam fel fára, nem tettem tetőre, élek, tesztelek....ésszel!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz orbano #26971 üzenetére
nem kioktatásként értelemezem, beszélgetünk, tapasztalatokat osztunk meg
aztán csak úgy lett h nem fújtam a gummákba így Szegedre jövet 1.9-2.0ás értékekkel jöttem pályán és sima közúton egyaránt, ha nem lustálkodom el a dologot akkor maholnap 2-2.1et teszek a gummákba egy teszt erejéig
a kormányreakciós dologra még nem tudok mit írni mert 3napja van fent a 16"os nyári és teljesen más vezetni vele mint a 15" télivel, kapaszkodni kell a kormányba, nehezebben tekerhető, nem annyira habkönnyű a szervó, amit én konkrétan szeretek ...szóval arról később tudok nyilatkoznijól mondja a kolléga a paradákat nem sokszezonra és főképp nem sok km-re találták ki, utcai versenygumi (ára tükrözi is) 2-3szezonos, de az végig fültőlfülig mosolygós ... ez a hogyismondjam olyan nincs hogy nem tapad be
Life is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz orbano #26987 üzenetére
Az összes SUV nagyjából ennyire képes. Ahogy korábban írtam sok múlik a gumikon, de tavaly nem egyszer fogott ki rajtunk egy egy osztrák havas emelkedő, egyszerűen kevés volt a fronthajtás. Nekem alapvetően csak erre kell és egyébként is tetszik a magasabb felépítés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vbbb
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz orbano #27128 üzenetére
Sajnos nem hoztam el a Vitara-t, itt beszámoltam róla.
Próbálok minden érvet, ellenérvet felsorakoztatni. Most ott tartok, ha belátható időn belül (május vége) nem találok HR-V-t, nézek CR-V-t 2.0 benzinmotorral.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Zsombe
senior tag
válasz orbano #27285 üzenetére
Ez fura, mert nekem a nyárival jobban fogyaszt pár decivel az autó, mint télivel. Pedig azért "jelentős" méretbeli különbségek vannak (225/45 r17 vs 205/55 r16). Mindkét gumi Bridgestone (Potenza S001 és Blizzak LM-32).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
runner 125
nagyúr
válasz orbano #27698 üzenetére
Köszi. Igen, nekem is ez tetszik benne, h gyakorlatilag gyári feelingje van.
Szakáll ő lesz? Google dobta.Integra
Mármint úgy érted, h az ajtó belsejét is ezzel a Dynamat-tal béleljem ki? Épp most akarok üregvédelmet is csináltatni, nem lesz úgy problémás, ha a fémre felragasztom ezt a cuccot? Mert az ok, h a fólia helyett felraknék ilyet, noh de az ajtó belsejébe is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbano #27726 üzenetére
Arra gondol szerintem, hogy nem javasolják a 6-7 foknál nagyobb hőmérsékletkülönbséget. Ami mondjuk felfelé szerintem már gáz, mert 37 fokos kinti hőmérsékletnél ha te bent 30 fokot tartasz, akkor még ugyanúgy meleged lesz, csak nem annyira mint kint. De mivel a kocsi egy óriási üvegház, a 30 fok is 35-nek tűnhet, és a 25 is 30-nak. Ha viszont emiatt a hideget magadra irányítod, akkor meg megfázol. Mert sokan azt felejtik el, hogy nem magukat kell hűteni, hanem a levegőt. Én maximum 1 percig engedem magamra(nagyjából ennyi alatt hűlnek át a légcsatornák is, meg a hőcserélő), és utána már kifejezetten zavar, és elirányítom az ablakok felé.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz orbano #35404 üzenetére
Köszi. Sajnos ennyi a keret... De olyat nézünk neki, amit nem kell egyből reszelni!
Tboy: megsasolom azt is.
Néztünk néhány polot már. Elvileg jövő héten megyünk pestre, körül nézünk néhány helyen, aztán elhozunk egyet (ami a legjobb vételnek tűnik majd)
Jön velünk szerelő is, ő talán többet lát mint mi.
Elég sürgős a dolog, nem tud elmenni még melózni se, ha talál valamit...
Köszi mindenkinek a segítséget!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- patomi: Alufelni felujítás amatőr módon.
- Autós topik
- Bittorrent topik
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden, ami Unreal Engine
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs