-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz
Integra #25534 üzenetére
no igen, annyiért még nem vennének tőlük lóf*szt sem. majd ha visszaépítették az imázsukat. lehet azért ha ez tényleg jól sikerül és esetleg az NSX-szel is produkálnak valami értékelhetőt, akkor továbblépnek ebben a műfajban is. gyanítom ez a két fejlesztés azért bőven elég erőforrást elvisz a cégtől... meglátjuk, addig is kuporgatom tovább a pénzemet a régi NSX-re
A vér nem válik VAZZE!™
-
DeathAdder
veterán
válasz
Integra #25534 üzenetére
Az az inti azzal a teljesítménnyel első sperr-el az igazi szvsz
Megvan annak a varázsa és a hátsó keréknek is, viszont engem meg pont az awd nem basz fel, egyszer hajtottam egy TT-t olyan volt mintha WP-s telót használnék, korlátozottnak éreztem magam, amit nem lehet csak egy gombbal kikapcsolni.
Oké gyorsulásban a 4 betapadó kerék verhetetlen, és mivel én nem pályázok, szeretek kanyarban játszani, de azért kipróbálnék pályán két azonos teljesítményt első ill. összkerékkel.Egyetértek viszont, hogy ekkora teljesítménynél már az fwd kevés (sőt szerintem már 200-nál is így lsd nélkül), tehát marad az elektronika és a relatíve szar teljesítmény.
Különben sem értem, 15 éve már 2ezres szívóban megcsinálta a Honda a 240+ lovat, most meg ugyanakkora lökettel + csigával hogya fenébe nem tud a konkurensek fölé emelkedni?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő