-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SeQ
csendes tag
válasz xcbiker #18520 üzenetére
Érdekes terv! Néha nekem is megfordul a fejemben. Lakótársam már fél éve tervezgeti hogy berakja az 1.4es astrába. Én még várom a piac fellendülését, meg előfordul hogy a turbó is kell, de eddig még mindenről lebeszéltem magamat. De a tapasztalatokat azért majd biztosan megosztod velünk és abból tanulunk.
Amúgy, mennyibe fog kerülni neked? szűrőkkel, beszereléssel, mindennel? (ha szabad kérdezni)--> Nincs múltad. A jelenben élni a legjobb út ahhoz, hogy legyen jövőd is.
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #18539 üzenetére
9,4l volt a legutóbbi, de mint említettem anno asszonyka szereti a hüsit, így nyomni kell a klímát ha már megadatott. És ebben elenyésző raccsing van.
Én megpróbálok kimenni, ha gondolod kiviszlek, ledumáljuk. Én is féltem a vasat, megpróbálok a 7-8között kiérni h az elsők között mehessek óvatosan, okosan. Gummáim 1évesek, inkább tartok a féktől h bírja. Első fékek cserélve voltak 1-1,5éve, hátsó az gyári. Kimegyek, csak nem kerül annyiba mint Nürburgringre kimenni, 200k.
Egy közepes fék update mennyibe fájna, értem ezalatt h nem szeretnék 2-300ezret rákölteni, tudom h rá lehet. De ennyire maximalista nem vagyok, ill normál használatra vettem az autót.E85ön erőteljesen agyalok én is, ez a madj 13eFt-os teletank nem igazán tetszik.
Subaru Impreza WRX STI WR1 Hungaroring Track Day
Btw asszem megvan h melyik pályán szimulátorozok 2hónapig.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz xcbiker #18582 üzenetére
Semmi probléma várok türelemmel. Én addig gyűjtögetek. Viszont ha jössz Velencére akkor tényleg összefuthatunk. 6gen Civicbe még emlékeim szerint nem is ültem. Bár párom utcájában nemrég vett a festő egy 4d 6gen-t majd lehet megkérem hadd nézzem meg közelebbről.
Ufo Type-S-el viszont vittek (egy rokon vőlegényének van). Jól ment a gép de nekem valahogy olyan idegen gép. Kövezzetek meg de nem vennék ufo-t (na jó a Type-R kivétel ).
Csapattársamnak viszont egy gyönyörű Accordja van na abba a kocsiba szerelmes lettem annyira jó gép (legújabb széria de facelift előtti). Párom meg a Jazzért van oda, az tényleg zseniális egy kisautó.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #18625 üzenetére
Vajon miért nem terjedt el széles körben, vajon miért nem használja az ötletet egyik autógyártó sem?
Talán mert kamu?Napfény: nézzél csak rá még egyszer a linkre . Nem E85-ről van szó.
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
-
nagyúr
-
eugabesz
őstag
válasz xcbiker #18797 üzenetére
Van.
orbano...köszi,megnézzükIgaz,ettől még elindítani nem biztos hogy el tudom.Már annyira értem,hogy kiköttem a szirénát,ne óbégasson,mert a riasztót még most sem tudtam kikapcsolni
[ Szerkesztve ]
http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/
-
Integra
titán
válasz xcbiker #18825 üzenetére
nem lett volna egyszerűbb megvenni a ctr-t tőle?
na de ha autóhifi, lenne egy kérdésem, hátha van rá ötleted.
szóval szét van húzva a hifim, mert a kondenzátor 1A-t zabál az akksiból és pillanatok alatt megöli az akksim széthúzott állapotban az akksim fogyasztása 0.2A, vagyis ez tök normális, ennyi a gyári érték. a bajom az, hogy ha a hifit akarom hallganti, akkor állandóan megy a bohóckodás mire összedugom.
hogy lehetne egy ilyen kapcsolót okosan megoldani, kisütéssel együtt??[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz xcbiker #18893 üzenetére
ne morgolódj vele, legközelebb is játszd el ezt, amíg ezt kell csinálni, addig ezt kell és kész.
van amúgy üveg fényezés is, de az bazi drága és nem tudom, hogy azt mo-n csinálja e valaki. kiszerelik az üvegtáblákat, egy speciális állványra szerelik egy kád felé, és a folyadékot lecsorgatják az üvegfelületen, buborékmentesen rászárad és az az életben nem jön már le roncsolás nélkül....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #18951 üzenetére
Gyári EK9 vagy Mugen.
Minden általad személyesen meg nem hallgatott rendszer magában rejti azt a kockázatot, hogy
1. hangosabb lesz, mint szeretnéd
2. nem olyan lesz a tónusa, mint szeretnéd.Kérdés az, hogy mit értesz kipuff-rendszer alatt. Leömlőtől? Vagy cat-back-re gondolsz? Stb.
Ill. mit jelent az Nálad, hogy "jobb"?A crx-en is mindig - szinte - mindenki elköveti azt a "hibát", hogy nem definiálja normálisan, mit is akar/mire is gondol tulajdonképpen, amikor tanácsot kér
Upd: Zoly-nak egy UP! A görény se rossz silencerrel, kellemes mély tónusa van alacsony fordulaton, magas fordulaton (VTEC(h) fölött) én nem igazán hallom a gyárihoz képest másnak/hangosabbnak stb. Lurdynál meghallgatható a görény
OBX-ról hallottam jót és rosszat is (valakinek asszem eltört?!).
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #19009 üzenetére
Az a jó mikor a vevő hoz magával valakit aki még segg hülye is a kocsihoz......
Ne izgulj, lesz aki elviszi és utólag hokizni fog arra napra mikor elvitte tőled mert az egy nagyon patika gép.
Én azért megkérdeztem volna tőle, hogy mutassa már meg az olajfolyás útját....... mert azon a motoron akármilyen retkes tuti olajfolyást nem talál........pláne ami tócsát csinál.....ember....
Ui.: megyek is be a márkakereskedésbe mert az ufót ezek szerint már újonnan is átfújták mert annak is ugyan az a színe a motorterének......
Meg a 6gen vti-nek is át fújták már......
Meg a 4gen-nek is átfújták...... sőtt a sérülésmentesen most rá került új kasznit is tuti átfújták.........
Vagy csak nekem sikerül tartanom ennyi átfújt ótót????
Unatkoznak nálunk a fényezők nagyon........150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #19015 üzenetére
Nekem is folyt most az olajam......2e ft volt a gyári tömítés meg 2csavart kellett kitekerni.
De elfolyt 3liter motul 300v chrono 2000km alatt.
Ja, ettől sem volt tócsa alatta.......pedig a cégnél is külön saját helyem van és otthon is mindig ugyan oda állok vissza mindegyik kocsimmal......
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #19009 üzenetére
Na, ez a komment elkerülte a figyelmem.
Sajnálom, hogy nem sikerült eladni; bánhatja, hogy nem ismer jobban Téged.
Aki meglátja az autóba feccölt időt és pénzt (nameg elhivatottságot), az felismeri a sok hulladék közt a "gyöngyszemet" és annak Te is szívesebben fogod odaadni"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
DJhunci
csendes tag
válasz xcbiker #19009 üzenetére
üdv lehet engem hülyézel le és bizotos hibázhatok mert ebben nem voltam biztos egyböl rám kellet förmedni amikor kérdeztem a motor teret.
De én helyedbe elöször is azért mert nem veszi meg valaki az autom nem fogom azért lefikázni mert tudtommal nem fikáztuk mi sem csak véleményt mondtunk.
a másik dolog a motor téri festést lehet tévedtem de azt hogy az autoba a minimum alat alig volt a viz és vele szembe kávé fekete olaj volt a kocsiba ami biztos hogy nagyon rég volt lecserélve és anyira hig volt mint a viz és a nivo fölött járt joval.
Én erre sem mondtam semmit ott elötted hogy fikázzalak de nekem ugyanez a jelenség hengerfejeséget jelentet nálam de lehet engem továbra is hülyézni.
a másik amikor kérdezem hogy volt az auto festve nem volt ez a válaszod , utánah egy pár percel egybe lett festve direkt azért cseréltem le a lökháritokat hogy jobban ellehesen találni a festést de lehet én vagyok megint a hülye én értettem félre de a mind a négy kerékjárati ivbe bele volt fujva a fehér foltok amit nem mondhattsz hogy a nyers müanyag ami fekete az is igy jött ki a gyárbol fehér foltokkal ( biztos pigment hibás).
Erre a tetö amikor bele mentünk a 800 ezres öszegedbe ami eléggé magas akor te kijelented nem lehet most elvinni mert te fogsz olajat cserélni meg leszedni a VTi kipufogo rendszert rola amit az elözö hozzászolásodba irva most raksz fel amit te oj becsbe tartasz hogy átkell rakd a te vti d be mert ojan drága.
Te vissza mennél ojan autoért amit elhozatal elött szednek szét?
Ezt se én mondtam hanem te.
Neked milyen érzés lene hogy aztmondják lecserélem az olajt helyeted és te szerinted ugyis nem kell vezérmüszij miatt szervizbe vinni? és az az 5000 ft os olaj cseréd is bele férne akkor a saját szerelövel?
ez najon sandit de bocs.
Nekem aztán száz hogy mit gondolsz a dolgokrol de én azt mondom hogy nem illik a vevöket fikázni utána mert akkor ne is várd el töle azt hogy vegyen valamit is töled.
Szerintem ennek fejébe te sem vennél igy autot mert nem az autoval volt baj hanem az ellent mondásaidal.
Köszönöm a véleményedet nekem elég volt hogy mégjobban megbizonyosuljak én saját személyembe hogy az auto vásárláskor nincs johiszemüség és barátság. -
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #19028 üzenetére
Már mondtam, hogy ugorj ki.......Csabi meg ráér kint, bármit megcsinál csak írd össze......3beálásos garázsba már csak elfér vazze....
Hondát még éjszaka is hajlandó szerelni.
Régen sem szerelt sokért, most meg, hogy tőlem kapja a fizuját fixen bármit csinál kint....amit tőled kér meg csak zsebpénz neki.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
nagyúr
válasz xcbiker #19026 üzenetére
Na ott az igazság az utolsó bekezdésben. Azt hiszem ezzel lezárhatjuk, én is abszolút így érzem. Ez egy elhamarkodott "bemutató" volt és ezen bukot meg az egész. Ha teljesen kész lett volna akár 2 hét vagy X idő után és azt mondod akkor menjek fel és ne így korábban potyára, nos akkor szerintem nem lett volna gond és üzletelhettünk volna.
Szerintem tényleg zárjuk itt le az egészet és vonjuk le mindketten a konzekvenciát az egészből. Mert azért tanulságos történet volt.Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen