Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Hát ezzel az a maradék kis esély is elszállt egy fasza Total War: Dune játékra. Talán Warhammer 40K lesz majd...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Montanaxy
aktív tag
Ugyanaz csak más textúrával. Sablongyártó lett ez a széria is. Dögunalmas.
-
Bad Pritt
félisten
válasz TESCO-Zsömle #5 üzenetére
Egy ideális világban mindig van.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Megmondom őszintén nagyon megörültem, ahogy előbb megláttam a címet, azonban valahol kicsit lelombozódtam is. A Warhammer sorozat biztosan elnyomja majd ezt a címet is, mint a Troy-t és az összes többi próbálkozást.
De valljuk be... A Total War: Warhammer kibeba... jó lett.
[ Szerkesztve ]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
Szerintem SAGA lesz, nyilván az ilyen címek fejlesztésébe nem is tesznek annyi erőforrást, mint pl. a Warhammerbe. Komolyan annyira el lett találva az a sorozat, hogy még a DLC-ket is azt mondom, hogy abszolút megéri megvenni hozzájuk, pedig sokszor nem olcsóak azok sem. Vagy, ha tud várni az ember, akkor summer sale, winter sale, stb.
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
wednesday
őstag
Nekem mondod, megvan mindhárom rész az összes DLC-vel.
Én sem mindent teljes áron vettem (főleg a faj DLC-ket), de sok Lord pack megérte a teljes 7-8 eurót simán.
Azért is jó mert folyamatosan megy rá a támogatás meg a rework régebbi fajokra DLC-kre. Például réges régen egy Beastman DLC hát finom fogalmazva gyengus volt (nem is vettem meg). Mostanra teljesen át lett dolgozva és a játékmechanikákat is jó irányba vitték el.
-
Bad Pritt
félisten
válasz TESCO-Zsömle #11 üzenetére
Simán leszerződhetnek egy játékra. Relic is Sega mégis ők csinálták az AoE IV-et. De ezt csak azért írtam amúgy, mert ennek a Pharaoh-nak a leírása tökéletesen illene egy Dűne játékhoz is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Ryu
tag
"ALAKÍTSD KI DINASZTIÁD"
-
GodGamer5
addikt
A játék nem érdekel, de a CGI video csúcs látványos és hangulatos lett.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Busterftw
veterán
Unalmasak, mert Warhammer mintára akartak történelmit csinálni, hősökkel és gyenge harcrendszerrel.
Nem a semmiért játszanak a legtöbben Medieval 2/Rome TW/Shogun 2, mert ezek voltak az utolsó igazi történelmi címek.
Az emberek itt Medieval 3/ Empire 2 akartak,ez nem lesz más mint egy Troy reskin.
-
wednesday
őstag
válasz Busterftw #16 üzenetére
Van rá esély. Bár ez a PHARAOH-hoz nincs odabiggyesztve, hogy SAGA oldalhajtás lenne.
Én a választott korszakot tartom unalmasnak, főleg, ha minél régebbi múltba megyünk vissza. Egyrészt azért, mert, ha történelmi, akkor elvárom, hogy tényleg történelmi legyen.
Viszont a fáraók korában voltak a gyalogos lándzsás talpasok 90%-ban (esetleg vmi közelharci fegyver, csatabárd, Hopes) és a harci szekerek és...és kész. Még lovasság sem létezett. Az íjász is egy nagyon elit és kis csapatrészt alkotott. Többet ért a laminált íj, mint az arany.
Az, hogy hősrendszere volt a Three Kingdomsnak az a kínai mondavilággal is magyarázható. Eleve a Three Kingdoms inkább mítosz és legenda, mint valóság, ahogy a TROY is.
#18 SpazzMaticus: Pedig igaza van. Mondom ezt úgy, hogy nagyon nagy hatással volt rám a Rome és a Medieval II.
[ Szerkesztve ]
-
SpazzMaticus
tag
válasz wednesday #19 üzenetére
Én elhiszem hogy nagyon nagy hatással volt rád a Rome és a Medieval II, csakhogy Brad Pitt kolléga az egész 4X-műfaj leggjobbjának nevezte a TW II-őt, nem a TW-éráénak...
Az utóbbival egyetértek, az előbbi viszont továbbra is egy hatalmas "muhahaha"...
Mellesleg a stílus nagy rajongójaként, aki isten tudja hány ilyennel játszott, és egyébként tucatnyi 4X-játékhoz írt is mod-okat, is pl. a TWI-II-höz is vagy 40-50-et, köztük egy jópár UI-asset mod-al, érdekelne hogy mely játékokkal játszva a stíluson belül vonta le ezt a következtetést...
Mert Félre ne érts, az egész TW-széria egyébként jó kis szórakozás, meg a legnagyobb költségvetésü, meg a legszebb, és ezert a tagadhatatlanul legnépszerűbb, és a szérián belül a WH-univerzumra "átállás" kifejezetten jót tett a sorozatnak, a taktikai és stratégiai részét,és az AI-ját, még a 93-as Master of Orion is megeszi reggelire...
Meg még soktucatnyi Indie-játék is 4X-kategóriában...
Kb. Annyira a legjobb,mint amennyire mitt'omén a CoD vagy a MW sorozatok az "FPS-ek csúcsa".
Sokan ismerik, mert AAA-költségvetésű és ezért jól néz ki, és persze elég kommersz, áramvonalas a felépítése, játékmenete, hogy sokan könnyedén játtszanak vele.És ezt nem degradálásként irtam, az teljesen rendben van bármely műfajban hogy ki vannak szolgálva a komolyabb és a hobbi játekosok is, de tetszik vagy nem , a 4X-műfajában a TW , meg a Civ-sirozat is, a "csillivilli" műkedvelő cím győztesei lehetnek maximum, semmiképp a kategóriáé.
Azon belül rengeteg játék ezeknél összehasonlíthatatlanul többet tud.[ Szerkesztve ]
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
wednesday
őstag
válasz SpazzMaticus #20 üzenetére
Akkor én nem olvastam végig rendesen. Én úgy értettem önmagában a TW szérián belül kiemelkedő a Warhammer. Meg azért legtöbb kommersz RTS-nél is magasan jobb, most ne számítsuk, hogy van benne TBS is.
Ez nem csak annak köszönhető, hogy remek az univerzum választás és már eleve egy jól kigondolt anyagból kellett dolgoznia a fejlesztőknek, hanem a szinte már live service-ként él a sorozat, hiszen folyamatosan foglalkoznak vele (jó pénzért) új tartalmak, játékmechanikák rework, patchek. Mert a legelső WH I-es rész eléggé fapad (lenne) a mostanihoz képest.
A többi népszerű műfajjal összehasonlítva mint pl: FPS, itt az AAA játék képviseli a hiányt. Nem is tudok a Total War-on kívül más stratégiát, ami ebbe a kategóriába esne.
-
SpazzMaticus
tag
válasz wednesday #21 üzenetére
Ezekben mint irtam egyetértünk.
A művészi vonal mindíg is a sorozat erőssége volt, különösen a Warhammerekben, és magához képest sokat fejlődött. (Az AI-t kivéve... )
Én is szeretek velük néha kikapcsolódáskent játszani, mert a látvány és a hangulat nagyon jó.És tökéletesen moddolható is, a legteljesebb mértékben testre szabható.
Jó kis látványos könnyed belépő szintű 4X-stratégiák, nem többek. És így van, AAA kategóriaban versenytárs nélküliek, mert az "igazi" 4Xgame-ek erősen rétegjátékok.
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Busterftw
veterán
válasz wednesday #19 üzenetére
Pontosan, ezért is gondolom hogy beleszövik a mitológiát és Warhammer/3 Kingdoms módjára majd Anubisz ganajtúró bogáron lovagol meg lesznek krokodilos íjász egységek...
Szerintem ez az időszak lesz nagyjából, sumerok, hettiták stb, ugye egyik előrendelt skin az az akkád "sea people" nép is, szóval lesz ott minden.
A bronzkori harc engem nem zavar, csak ha úgy lesz meg oldva int a Troy-ban, nyilván szar úgy játszani.
Sablon egységek, semmi fizika, árkád harc az egész, nincs az egységeknek súlya stb.Majd meglátjuk mi lesz ebből.
-
Busterftw
veterán
válasz Busterftw #23 üzenetére
Amúgy az alapján ahogy felvezetik a játékot (szituációt), szerintem Ramszesz III. időszakban játszódik, ő volt az utolsó "nagy" fáraó, ekkor támadtak a "sea people" akikről van az előrendelési bónusz, illetve ugyan sikeresen megvédte a birodalmat külső és gazdasági problémáktól, utána megszűnt az aranykor, hanyatlásnak indult az egész.
-
válasz Busterftw #25 üzenetére
Sea people, magyarul tengeri népek, anno sokat olvastam erről az eráról. Azt akartam eredetileg beírni, hogy tetszik a történelemhűsége, hogy az egységek gyalogosan harcolnak, mert a lovas hadviselés csak később jelent meg Egyiptomban, azt is emlékeim szerint egy hükszósznak nevezett nép "vitte be" (uralkodással együtt) hozzájuk.
Ha III. Ramszesz korában játszódik, akkor viszont már kell lennie lovas egységeknek is.Voltak ordenáré nagy történelemhamisítások a korábbi TW epizódokban, így külön tetszik, hogy igyekeznek pontosak maradni.
[ Szerkesztve ]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
pengwin
addikt
Nem tudom mit vársz... a recept (TBS kampány+RTS csata) adott, ezen belül pedig nagyon példásan újítgattak a fejlesztők.
Rome 2, Attila, TWWH-k, Three Kingdoms mind eléggé egyedi lett és szépen látszódik a fejlődés és törődés a sorozaton.
Szerintem a Warhammer Fantasy nagyon jól állt a sorozatnak, mert a történelmi részek túlságosan le vannak butítva igazi történelmi nagystratégiákkal összehasonlítva, viszont ez teljesen rendben van a grimderp világban.
Én nagyon örülök, hogy egy teljesen új korban játszódik majd a játék... Chariots of War óta nem találkoztam jó bronzkori-kora vaskori stratégiával. Babilon, Asszíria, Izrael, Mitanni, hettiták mind beleférnek ebbe a játékba.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
Busterftw
veterán
Úgy érted a visszafejlődés.
Butítás és egyszerűsítés látható a történelmi sorozatban, a kisebb Saga címeket meg sem említem, árkádosabb csaták és kampány térkép lett az eredmény.
Eközben próbálták a "hero" és mitológia marhaságot beleszőni a játékokba, lásd Troy, lásd 3K.Régen a Troy vagy a ToB nem lett volna más mint egy nagyobb kiegészítő DLC, most meg 50-60 dollárért különálló játékoknak adták.
A Pharaoh előtt ugyan nincs Saga, viszont esélyes hogy lesz mert ugyanúgy a kisebb Sofía csapat készíti, nem a fő CA csapat.
-
pengwin
addikt
válasz Busterftw #28 üzenetére
Megmondom őszintén én a Troy-t és a ToB-t pont kihagytam, mert úgy néztek ki, mint annak idején az Alexander (Rome TW 1, standalone DLC volt gyakorlatilag). A Troy meg szerintem sem volt jó választás, de pl. a TW3K-ben simán ki lehetett kapcsolni a mítikus elemeket.
Az szerintem vitathatalan, hogy az eredeti Rome volt a sorozat legnagyobb dobása, de én nem látom, hogy a régiekhez képest mit butítottak volna a későbbi részekben. A TW sorozat játékai sose voltak komplikáltak: a csaták már eredetileg is jól kinéző, kő-papír-olló rendszerű, bugos, nagyon sokszor teljesen kiegyensúlyozatlan meccsek voltak, a kampány meg sosem volt eléggé kidolgozva és szintén teli volt buggal.
Medieval 2, Empire és Napoleon pl. majdnem teljesen játszhatatlanok voltak a bugos csatáikkal és kopi-paszta országokkal.
A Rome 2 és Attila ugyan megjelnéskor totál félkészek voltak, de még ma is jól néznek ki és szépen kikalapálták őket. Egy csomó olyan mechanika jól van bennük megcsinálva, amik a korábbi részekben csak egy bugos, szar ötletként voltak ott, hogy totál összezavarják az AI-t.Szerintem nagyon sok emléket csak megszépít az idő, meg nem minden kor és helyszín fogja ugyanazokat az embereket bevonzani... de a sorozat köszöni szépen, fejlődött. Sokkal könnyebben kezelhetőek lettek a játékok és kigyomláltak belőlük egy csomó dolgot, amikkel egyébként sem tudott mit kezdeni az AI.
Üdv, pengwin
-
Busterftw
veterán
"kigyomláltak belőlük egy csomó dolgot, amikkel egyébként sem tudott mit kezdeni az AI. "
Pontosan, ahelyett hogy fejlesztették volna, inkább kivágták a játékból. A stratégia része is egyre kevésbé érvényesül, játékról játékra butították a lehetőségeket, inkább irányított narratívába erőltetve az embereket.
Kisebb csapatokat sem lehet már a térképen mozgatni, nincsenek diplomaták, kémek, stb, skillfa is butitva lett.De nem kell AI-ra gondolni, eltűnt a városok népessége, kultúra, vallás faktor, egyszerűbb lett az építkezés, épületeknél nem építhetsz amit akarsz stb.
A csatáknak nincs súlya, nincs páncél/fegyver upgrade amit az egység aztán a csatában is lekövetett, árkádosabb lett minden sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest