Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s4tch

    veterán

    válasz Mathiask #106015 üzenetére

    Nézd, az a sorozat tervezési hibás volt, ezt a gyártó is elismerte, és vissza is hívták a teljes sorozatot. Olyan volt, mintha egy BMW letépné a sofőr fejét. Nem kell, hogy minden BMW letépje az összes sofőr fejét, elég, ha kettő ilyen történik, és teljes joggal beszélhetünk ipari hulladékról. Egyébként az L30 a létező legfapadosabb fejhallgató erősítő, inkább egy fejletépős Lada, mint egy fejletépős BMW. (Az viszont érdekes, hogy tudat alatt egy prémium termékhez hasonlította a kolléga egy olcsó termékeket gyártó cég belépő termékét.)

    A lényeg, hogy ezek a mérések távolról sem alkalmasak arra, hogy rájuk nézve megállapítsuk, mennyire figyeltek oda a mérnökök egy termékre. Ha egy erősítő úgy száll el, hogy viszi magával a fejest, arra nem figyeltek oda, pont. (Ha 2 millióból 50 BMW spontán kigyullad, arra sem.) Illetve egy Topping D50s gyakorlatilag tudja a tesztpadon, amit egy RME ADI2 DAC, szóval szerinted a két eszköz ugyanolyan igényes mérnöki munka? A sok hülye meg veszi az RME-t, annak ellenére, hogy ugyanazt a mérnöki odafigyelést, műszaki rendben levést, és pláne ~ugyanazt a hangminőséget megkaphatná RCA-n egy gyufásdoboztól, ha meg kell balanced csatlakozó, akkor egy SMSL M500-tól vagy valamelyik másik random szimmetrikus dactól a SINAD lista tetejéből? Mi indokolja a Topping D90-et, ha a D50s vagy bármelyik másik helyettesítő termék is gyakorlatilag ugyanúgy mér? Csak nem ez a gyártó is le akarja rántani a naiv, snakeoil-ra vevő hifistákat? Vagy eljutottunk a 120 körüli SINAD-nál amir berendezéseinek korlátjához? Vagy arra még jobban odafigyeltek a mérnökök? Vicceljünk még tovább?

    Szerintem arra inkább alkalmasak lehetnek a mérések, hogy megmutassák, a mérnökök mennyire figyeltek oda arra, hogy az eszközök jó mérési eredményeket produkáljanak. És van gyártó, amelyik bele is áll ebbe, lásd Magni 3+ vs Heresy. Aztán ha valaki rendszerbe illeszti és rendeltetésének megfelelően meghallgatja a kettő eszközt, akkor vagy nem hall közöttük különbséget, és megtartja a szimpatikusabbat (a Heresy piszok jól néz ki <3, én azt kérem), vagy jobban tetszik a többségnek hangra a 3+ (és ez a gyártó véleménye is).

    Egy Auto Bild tesztprocedúrához igazított Skoda fogyaszthat kevesebbet, mint egy BMW (Audi/Lexus/Merc/Infiniti/akármi), lehet nagyobb a csomagtartója, a lábtere, de látod, milyen igazad van, összességében nem lesz nagyobb odafigyeléssel gyártott termék.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák