Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz DaveNo1 #7569 üzenetére

    Ennyire nem egyszerűsíteném le a választ, amíg a minion-ok gyilkolászása jelentősen hozzájárul az XP-gyűjtéshez (a tornyok és az erődök hiába hoznak többet, ha azok csak egyszer "használatosak" és az elején még nehézkes begyűjteni a várdíjat róluk, míg az "aprólékhoz" bármikor lehet nyúlni) és így ennek megléte, vagy hiánya dönt afelől, hogy kié lesz a szint-fölény, ami nagyban befolyásolhatja a meccs kimenetelét, már a kezdetektől - ez QM-re fokozottan érvényes!
    Nem hiszem, hogy a hős kasztja predesztinálja a vele járandó utat, ha a cél, a győzelem felé vezető ösvényen más tevékenységgel hamarabb és biztosabban célba érhet a csapata: ha szintelőnyt tudnak összehozni azáltal, hogy DPS-re talent-eled a csapatot és majd EZ "gyógyítja" fel őket a harchoz - lelkiekben biztos, amikor már az 1v3 szituációk is lazán nyerhetőek, 3 szintnyi különbség után... - , akkor, szerintem, bőven megtérül a 2. - QM-ben akár mindegyik (már amelyiket lehet, ugye) - healer DPS-é való átkeresztelése.
    Az "igazi" TF-okra építő csatákhoz összeszokott, premade társaság szükségeltetik, ami QM-ben ritkán adatik meg - és gusztustalan is, amikor egy ilyen társulat belepofátlankodik a "magánzók" életébe - , így ott már csak a szintelőny kiharcolása marad az egyetlen járható út, ami a győzelembe visz - hasonló, vagy akár kicsit gyengébb képességű/hős leosztású csapatnál -> ha nem tud 2 helyett sebzést és így XP-t gyűjteni, akkor azt heal-elheted rogyásik, akkor is veszíteni fogtok, ellenben, ha ehelyett te is gyűjtöd az XP-t, akkor már kiegyenlítődhet, vagy akár a javatokra is fordulhat a játék mérlege (ez nem zárja ki a csapatmunkát: uú kaphat (kevesebb) gyógyítást, CC-segélyt a játékostárs a bandázások alkalmával).

    #7567:
    Azért vigyáznék azzal a 13. szinttel, mert csak az az egy talent csinál DPS-t Malf'-ból (és pont az az egyik legfontosabb eleme a DPS-build-nek), az összes többi inkább a support-hoz tartozik, vagy kevésbé hasznos. Hasonlóan erős a 7. szint is, ott is megéri gondolkodni (de még inkább a jövőbe látni) a választás előtt, hogy mi is volna a célszerűbb képesség az adott csata addigi eseményei után.
    QM-hez tökéletesek a választott képességek - DPS-ként használva!

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák