Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F-ECT$

    titán

    válasz Sirandrish #1126 üzenetére

    Így van, ezért is érdeklődtem, hogy van-e infó tartalom bővítésről.

    Szerintem már a napi 1 nyitás is túlzó, főleg ha kapsz egy 40 goldos küldit, mert akkor 18 győzelem kell a 100 goldhoz, ami nem kevés idő.

    Szóval kellenének még szintezős jutalmak; egy csomó küldetés akár AI, akár játékosok ellen; rendesen működő ranking system, szintén jutalmakkal; arena / mini tournamentek, nem csak random lapokkal, stb.

    Emellett azt látom, hogy a meccsek egy része nagyon ellaposodik, ha folyamatosan tisztán marad a tábla, és nem tudod megfelelően buffolni a lapjaidat (pl Kripp nyert úgy tegnap, hogy neki is és az ellenfélnek is elfogyott a paklija, és neki 10-zel több hp-ja volt ekkor), a másik végletben meg esély sincs a nagy durranás lapokat kijátszani, mert a 7-8-ik kör körül vége is a dalnak egy erős kezdés után.

    Dive ever, work never.

  • DjDanee87

    addikt

    válasz Sirandrish #1126 üzenetére

    Egy bizonyos szinten egyetértek veled, és simán a Diablo3hoz hasonlítanám a HSt :P Ott is van egy hangulatos játék, amire hamar rá tud unni az ember a tartalom hiánya miatt. Ez HSnél is így van szerintem. De gondoljj bele, te milyen tartalmat tudnál kitalálni egy kártyajátékhoz, amitől nem válna unalmassá párszáz óra után?
    Jó ideje gyakorlatilag csak annyit játszom vele egyedül, hogy nagy nehezen összeszenvedjem a napi küldetéseket. Mondjuk ez a játékidő csak kis része, mert ami továbbra is szórakoztató tud lenni, az az ismerősök elleni játék. Ezzel meg egy gond van: a blizz (nyilvánvalóan a boostolás elkerülése érdekében) nem jutalmazza csak egy kevéske XPvel.

    Tartalmat ugyan nem hozna a játékba, de én biztosan hozzányúlnék a gold és dust jutalmazáshoz. Szerintem túl alacsony jutalom jár mindenért, így rákényszerítve a játékosokat a bankkártya előhúzására - igaz mi más lenne a célja a fejlesztőknek, egy free to play játék esetén :))

Új hozzászólás Aktív témák