Új hozzászólás Aktív témák

  • edeleny

    őstag

    Elektrolux KOBBS39WX beépithető sütő.
    Tanulságként, a mai Magyarországról.

    Weben rendeltem, elsején, csütörtökön hozta a futár hibátlan csomagolásban. Munkám miatt pénteken csomagoltuk ki, szépen ment a menü, csatlakozott a wifi, az app. Este már nem akartunk sütni.
    Szombat reggel igen. De semmi. Sütési mód, hőfok, idő, start, kattanás, és ennyi. 20 perc után 24 ről 30 fok. Konnektor ki, be, gyári vissza állítás, amit még ír a könyv, de semmi. Persze, szombat délelőtt senkit nem lehet telefonon elérni.
    Hétfő reggel, webshop. Visszaküldhetem, vagy javithatjuk! Ok, ez.
    Telefon Elektrolux. Én balga azt hittem, prémium készülék, azonnal javítják, a nimbusz ne csorbuljon... Hát. A hölgy nem érti. Jó, akkor vesz fel egy munkalapot. Kitől vettem? Ezt meg én nem értem, jótállási jegy kitöltve, nem mindegy honnan van? Jotálásos, hozhattam volna Svédből is, akkor is jótálásos. Jó, minden megvan, Borsodnádasd, majd hív a szerelő.Délután hívnak, érkezett egy bejentés, a webshopból. Mondom, már van egy munkalap, ugyan az a kettő, nem kell még egy.
    Kedd
    Szerda
    Csütörtök reggel untam meg. Electrolux, mizu? Felhívják a szerelőt hívjon fel. Semmi. Megadják a számát, hivjam én. Hívom.
    Ő, már hétfőn ( HÉTFŐN) megmondta, hogy nem vállalja, vissza küldte a munkalapot, sok a dolga, egyébként is 60 kilométer. Ó, van ilyen??!!
    Újra ügyfelszolgálat. Keresnek másik szervizt. Miskolc, az csak 25 km. Persze onnan se hívnak. Újra ügyfélszolgálat. Megkapom a számukat. Némi értetlenkedés utan közlik, majd a szervizvezető elönti megcsinálják e? ( van ilyen? Ez már egy márkaszerviz!)
    Péntek, hívom őket. Még nem tudják vállalják e? De, mi az, hogy nem tudják? Mert nem hozzájuk tartozom! Akkor kihez? Kazincbarcika, de ott most nincs szerződött partner.
    És akkor, kenjem a hajamra, vagy majd Stockholmból jön valaki? Innentől kezdve akkor én a senki földjén vagyok? Hiába a törvény, hiába a világmárka, le vagyok sz@....va?
    Ez, volt az a pillanat, amikor kiírtam magam az Electrolux használók névsorából. Ez vicc, nem szervíz! Legfőképp nem ügyfélbarátság.
    Megy vissza, elállok a vételtől. Mondjuk első perctől, erre akartak rávezetni. Az ugyfélszolgálaton elmondták ezerszer, 14 napig visszaküldhetem.
    Azért tényleg azt vártam, hogy egy 300 ezres sütőnél, minimum érezzem azt, hogy a kedvembe akarnak járni, hogy meg akarják oldani a problémát.Ha már az app-ban van kapcsolat, és hibabejelentés, valahol reménykedtem, hogy valaki felhív szombat este, hogy ezt, vagy ezt próbáld ki.

    A Webshopról meg annyit, hogy ez nem a reklám helye, de a vásárlás előtt, közben, után, korrektek, kedvesek, segitőkeszek voltak. Mindent intézett.

    Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.

Új hozzászólás Aktív témák