Új hozzászólás Aktív témák

  • lemmy71

    őstag

    válasz V.Stryker #62041 üzenetére

    1. Megcsiszolod valami „finom” papírral, így láttátlanban nem tudom hogy milyen durvaságú papírt használj, űgyelj arra hogy ne nagyon karmold össze a műanyagot.
    2. Szilikon mentesítés, NEM LAKKBENZINNEL ÉS NEM NÍTRÓVAL!!! ha nem „festékboltban” kapható szilikon mentesítőt használj.
    3. Alapozás speciális műanyag alapozó használj a felüléltre, utána jöhet a szóró kitt, esetleg ahol nagyon durva mély karcok vannak oda egy kis 2K kittet használj.
    4. Újbóli csiszolás, ha szükséges akkor még egy réteg szóró kitt és utána jöhet a vízbe csiszolás „a vízpapírt beáztatjuk és vizesen csiszoljuk a felületet”
    5. A felületet „mézes” kendővel áttöröljük, ezzel eltávolítjuk a kezünkről rárakódott zsírt és port.
    6. Jöhet a fényezés de némely színek alá aláfújó szint kell felvinni, pl a kawa zöld alá fehéret kell fújni, mert különben sohasem lesz olyan az árnyalat mint a színkártyán. A szint két rétegben felfújod az elég bőven ha ügyes vagy
    7. Lakkozás, a még meg nem kötött festékre fújod a lakkot két három rétegben. Vannak kimondottan brutál kemény karcálló lakkok is, de azoknak 10 ezer/L körül mozog az áruk plusz edző, de ha a dobozod valami lágy gumis hajlékony anyagból van akkor érdemes a lakkhoz lágyított keverni hogy ne repedezzen össze a használatsorán.
    8. Ha a lakkozásod megfolyt ne keseredj el, két nap múlva már csiszolhatod és felpolírozhatod a felületet.

    ui.egy normális autófényező festékboltban, mindent megkapsz és össze is állítanak neked mindent a festéshez, neked csak egy jó kompresszorra egy pisztolyra és egy meleg pormentes műhelyre lesz szükséged :K

Új hozzászólás Aktív témák