Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz péter007 #348 üzenetére

    Kicsit buher megoldás, és kell hozzá egy szabad tápcsati, de nekem most három venti is így megy a gépemben: Le kell szedni a csatlakozót a ventiről, úgy, hogy egy vékony hegyes valamivel picit megnyomod a fémet a csatlakozón, de nem ott ahol rámegy az aljzatra, hanem a laposabbik oldalon abba három lukba kell finoman, de határozottan benyomni. Óvatosan próbálgasd, egy idő után érezni fogod mennyire kell megnyomni. Egyesével, először a szélsőt, és mikor benyomtad a fémet(ami ott tulajdonképp egy akasztó-fül) és a vezetéket óvatosan meghúzod, akkor szépen kicsúszik a vezeték irányába az adott szál. Tanulmányozd a szerkezetét, és hasonlóképp ügyeskedd ki a másikat is. Namost a három érből csak kettőt kell kiszedni, a harmadikon rajtamarad a csati, így az nem marad szigeteletlenül. Hogy melyik ami kimarad, az színtől függ, de általánosan a fekete a föld, az kell, és a piros a 12V, az is kell. A sárga vagy fehér(fordulatszám-érzékelő) az marad a csatiban. Ha megvan, akkor szabadítasz egy üres tápcsatit, és óvatosan, természetesen áramtalanítva a gépet! szépen, finoman összenyomva a venti csatijából kiapplikált egyik fémérintkező rugós megoldású részét finoman, de határozottan, és a merevség miatt a fémnél fogva belenyomod a tápcsati fémhüvelyébe. Méghozzá: a venti feketéjét a tápcsati sárgához közelebbi feketéjébe, a pirosat pedig a tápcsati pirosába. Figyelj, hogy olyan mélyen nyomd be, hogy szükség esetén majd ki is tudd húzni, viszont ne lógjon ki annyira a fémrész, hogy a végleges elhelyezés után esetleg zárlatos lehessen, tehát más fémhez hozzáérhessen!!!
    Ha gondolod, mert kicsit zavaros, de remélem mégis érthető, akkor dobok össze hevenyészett rajzot a könnyebb érthetőség miatt. Sajna digigépem nincs, nem tudom az enyéimet lefényképezni.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák