Új hozzászólás Aktív témák
-
doooo
veterán
Hát nem tudom... épp a Stellantis, azon belül is a PSA (ami egyébként a legjobban szokott állni a kvóták teljesítésében, anélkül is, hogy nagyon belemenne a kibocsátási-kereskedelembe), ami alaposan átdolgozta az alapokat.
Az igaz, hogy ugyanazokra az alapokra több modell készül, több márkanév alatt, de az alapokon túl a vásárló számára elég sok különbség van ezek között. Egyrészt. Másrészt sokkal gazdaságosabb mindenki számára, és nem mellesleg pontosan megfelelnek erre az átmeneti időszakra, amiben most vagyunk. Amikor még nem lehet csak EV-ket gyártani (egy ilyen hatalmas cégcsoport esetén pláne), de ugyanarra az alapra lehet egy benzinest és/vagy egy hibridet is összerakni, külön pénz-, idő-, energia-, alapanyagpazarlás nélkül.
Bár mindegyik cégcsoport itt tartana már, ahol a Stellantis. -
doooo
veterán
Arra gondolok, hogy nem régi alkatrészekből ollózzák össze újra, ugyanazt.
A kvótákat pedig nem csak teljesítik, de folyamatosan előttük is járnak. Az utolsó új, csak belsőégésű motorral szerelt autójukat sem egy nappal azelőtt fogják legördíteni a gyártósorról, hogy az Unió, meg még egy rakás másik ország betiltaná ezeket, hanem évekkel korábban.
Nem érdemelnek nagy dicséretet, de akkor is a többség előtt járnak (pláne a lefedett piacot tekintve, hisz nem 3-4 luxusmodellt készítő gyártóról van szó, mint mondjuk a Jaguar Land Rover), és épp azért, mert nem az abszolút minimumot nyújtják, amit állítasz.
Ja és ha már akku (amit ugye a Tesla nem maga gyárt, hanem nagyrészt a Panasonictól vesz; a közös fejlesztés is újabb fejlemény, eredménye meg még csak ezután lesz), a Stellantis a Samsunggal és az LG-vel épít közös gyárakat épp. -
Feketelaszlo
senior tag
Dehát a Teslának is csak egy, mindenes platformja van. Annyi, hogy ők "skateboard" néven hivatkoznak rá ami pont 10 betűben különbözik egy átlag autóipari platform elnevezésétől, de az összes autójuk ugyanarra az alkatrészbázisra épül és ők is csak annyit fejlesztenek, amennyit muszáj. Eleve ez a mai járműplatformoknak a lényege, hogy a falig el lehet tolni velük a modularitást és nem kell feleslegesen dolgozni. Ha minden autón minden alkatrész más lenne akkor meg az lenne a baj, mert borzasztó drága lenne a tervezés, gyártás, szervizelés és üzemeltetés és hónapokat kéne várni a pótalkatrészekre.
-
MG hibrideket arulnak mindenhol. es ahogy kinez rendben van a minoseg is
----
mondjuk kezd a kereslet-kinalat talalkozni, ugy meg ha van raktar mar ki is lehet probalni az autot es kijon, hogy mit jelent az usability szempontbol a Model Ynal, hogy nincs a vezeto elott muszerfalegyseg. meg mindenre erintogombok mert az
olcsomenoonvezetesnel meg azert jon fel a tobbi marka is, siman egy sved fouton mar egy V90 is elnavigal kb magatol.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Graphics
Jómunkásember
Szerintem nagyvonalakban, aki autós körökben mozog tudja, hogy az MG kínai.
Ezzel újat nem mondtál.
Viszont ez elérhető, tudnak belőle szállítani rövid határidővel, bemegyek, lerakom a pénzt, és kijövök az autóval kb.
Nem azt mondom, hogy rohadt sokad adnak el belőle, de pl. Kecskemét környékén elég rendesen megszaporodtak az MG ZS-sek.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
Ebben nem tudom mi volt a félrebeszélés.
De itt fizikailag elérhető autók vannak, nem várólisták. Készletről.
Ő felhozta, én folytattam. Szerintem beszélgetünk, nem kell támadólag fellépni.Nyugalom , a hosszú élet ritka.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
-
arra reagaltam, hogy kinai, es itt svedeknel boszen aruljak. barati korben is van egy, egyebkent jo cucc es nagyon jo aron van.
Graphics: ld ezt, masra reagaltam
#101Parci: elvileg van mukodo LIDAR es kameras megoldas is, open-source szinten ami kb ugyanarra jo.
machine visionnel elvileg ki lehet valtani.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Füleske
addikt
Itthon tavaly ennyire hódítottak a kínai márkák: [link]
"Az immár hivatalos importőrrel rendelkező Dongfeng neve mellett a hatos szám szerepel, MG-t nem találtunk, szürkeimportban érkezett egy darab BYD, de Lynk&Co-ból, Nióból, vagy a svéd-kínai Polestarból egyet sem állítottak forgalomba tavaly."
"Az igazán komoly versenyzőnek szánt, ránézésre Leaf-másolatnak tűnő Geely Geometry C idén év közben érkezik."
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futás, futópályák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...