- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
válasz blakey #48760 üzenetére
Sokszor fotózgatok utcán álló autókat, azokat is csak úgy be szoktam dobálni mindenféle komment nélkül. Erről egy picit több infó van. Nem tartom rossznak a vredestein gumijait, magam is szoktam ajánlani őket. A fenti autón nem csak egy gumival gond. Mindegyik csúnya, a kevés kilométerfutáshoz képest, de az volt a legrondább amit fotóztam. De le fogom a többit is ha már ilyen erős hullámokat vetett a post.
Sokszor megy itt a topikban, hogy x vagy y márka gumija gyorsan öregszik. Azért is rakok be ilyen fotókat, hogy bármelyik nagynevű márkával előfordul. Szerintem a használat módja a döntő. -
-
kenguru99
aktív tag
válasz wiggen123 #49047 üzenetére
A futásteljesítményük így is az egyik legjobb. Gondot az okoz vagy okozhat, hogy télen több környező ország előírja a leglalább 4mm-es profilmélységet. A michelin CC+ nálam 4-5mm között van (47.000km futás után), ezzel már necces lehet külföldre menni télen. Ezért valószínűleg cserélni fogom, pedig amúgy még bőven nem kellene.
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
Tudnátok ajánlani gumist Budapesten a Nyugati pályaudvar környékén?
-
kenguru99
aktív tag
válasz _stick_ #50125 üzenetére
Az apollo gyengébb mint a quatrac 5 és sokkal gyengébb mint a jelenlegi quatrac. Ha mindenkép asszimetrikus gumit akarsz akkor vedd a dunlop négyévszakosát, ezek közül az a legújabb fejlesztés.
-
kenguru99
aktív tag
válasz kenguru99 #50178 üzenetére
Az osztrák autóklub oldalán az van, hogy kell a hólánc a négykerekesekre is, kivéve ha a kiegészítő tábla mentesít a használat alol.
"Auch Fahrzeuge mit Winterreifen oder Spikes und mit Allradantrieb haben Schneeketten zu verwenden (Ausnahme: wenn diese Fahrzeuge durch eine Zusatztafel von der Kettenpflicht ausgenommen werden)." -
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz Willie #50429 üzenetére
'Kia Picanto JA kézikönyvében és a B oszlopon téves adatok szerepelnek. Mindkettő helyen a mankókerék mérete 115/70R15, viszont ez nem váltómérete a 185/55R15-nek és a 175/65R14-nek.'
Azért mert a mankókerék nem váltóméret, attól még ez az adat nem téves. Ezt a méretet homologizáltatta a gyártó. Jó eséllyel azért mert ez fért el a pótkeréküregben.
A saját autóm mankókereke 4 centivel kisebb átmérőjű mint a normál, nagyon nem váltóméret.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz rbalint88 #50492 üzenetére
Egyáltalán nem biztos, hogy ugyanott, ugyanazon a felületen készült a teszt. Változhatott az asztfalt és a műgyanta felülete is. Hőmérséklet, páratartalom, sofőr, mérőműszer. Ebben annyi a változó, hogy a büdös életben nem fog senki kétszer ugyanolyan mérést kihozni egy év különbséggel. A trend azért kiolvasható. CC2 nem lett jobb műgyantán.
@Tom1939
Rossz teszteredményt én még nem láttam a Vector 3-ról. Az, hogy egyvalaki szubjektíve lehúzta az nem sokat (leginkább semmit sem) számít.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz athomi #50511 üzenetére
7.2mm-es volt gyárilag, most 4.5mm körül tartok (48.000km futás után). Eddig összesen egy alkalommal volt szerencsém havas, majd havas latyakos időben menni (2020 március). Gyenge volt már akkor is. Szerintem havas úton közlekedésre csak új vagy közel új állapotában alkalmas. De mivel ahol lakom, ott egyszerűen nincs hó, így nekem tökéletes.
-
kenguru99
aktív tag
válasz athomi #50516 üzenetére
Szerintem ez döntően nem öregedés. Mivel nincsenek rajta klasszikus kapaszkodó lamellák, kopottan meg pláne nincsenek, így egyszerűen nem tud megfelelően tapadni ilyen viszonyok között. Cserébe viszont tavasztól őszig közel egyenértékű egy nyári gumival.
Ez egy nyárias négyévszakos, ezt tudomásul kell venni.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
"Tudom , hogy ezek az olcsó kategóriába tartoznak , és nem ajánlottak "
Nem is fogsz ezekre ajánlást kapni itt, az biztos.
Ezt javasolom ha nincs több pénz:
Kumho 205/45R16 V HA32 Solus4S XL -
kenguru99
aktív tag
válasz Zozzant #50904 üzenetére
"YOKOHAMA ADVAN dB V552 gumiról van valakinek tapasztalata?"
Teszt nincs róla és a felhasználói visszajelzések se jók.
"195/55R16-ban néztem, esetleg más alternatíva 30 alatt?"
Hankook Ventus Prime 3 K125
Esetleg, ha bátor vagy akkor már a VP4 is kapható. Bár kb még semmit se tudni róla. -
kenguru99
aktív tag
válasz flpuovd #51019 üzenetére
A kleber legfeljebb középszerű a tesztek szerint, a VP3 és SL3 jobb. Esetleg ránézhetsz még a Vredestein Utrac-ra. Vagy ha találsz Hankook VP4-et, ebben az ársávban az egyik legjobb lesz szerintem.
Michelin CC2-ben akkor gondolkodj ha havas, jeges útviszonyok esetén van alternatívád az autóhasználatra. Az első télen jó lesz, később már nem igazán. -
kenguru99
aktív tag
válasz ZeroX92P #51023 üzenetére
A négyévszakos (márkától függetlenül) sokkal gyorsabban öregszik mint egy téli. Mert a nyári erős uv sugárzás gyorsan öregíti a gumi anyagát. Ez pedig lerontja a téli képességeket. Ha a CC2 nem ilyen lesz akkor nem leszek rest beismerni, hogy tévedtem.
De azt gondolom, hogy 2-3 évesen már ugyanúgy repedezni fog az anyaga mint bármelyik más gyártó terméke.@05Steve
Teljesen jó.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz dethroner #51050 üzenetére
"Egyik tesztben nagyon jó az egyik gumi, másikban szinte sereghajtó"
Azért ez nem jellemző. Előfordulhat de nem gyakori.
Egy gumitesztben annyi változó van, hogy lehetetlen azonos körülményeket biztosítani. A hőmérséklet, páratartalom, útburkolat anyaga, mérőműszerek, a tesztautók, a s pilóták, az eredmények súlyozása mind különbözőek. Érdemes több tesztet megnézni ha van rá lehetőség. -
kenguru99
aktív tag
válasz dethroner #51061 üzenetére
Én valószínűbbnek tartom azt, hogy a keverék nem változik. Egyszer valamikor nagyon régen az indexes gumis fórumba írta egy gumis szakember (lehet hogy a Pásztoy már nem emlékszem), hogy a keveréken nem változtathat a gyártó, csak ha jelöli is azt. (pl. Michelin Crossclimate Vs. Crossclimate+)
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz svedmalac #51117 üzenetére
Remélhetőleg a minőség is javul a költözéssel.
Made in russia.
Itt nem látszik a gyártás helye, de ez se szép.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Futás, futópályák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen videókártyát?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen