-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
F Astra kombira kellene 175/65 R14-es nyári. Fontos, hogy ne máljon, mint a fos, mert épp egy olyan gumit vált, ami 8 évig volt használatban, és ahhoz képest még mindig rendkívül jó állapotban van (Kleber Krisalp HP téli), tehát 1-2 év után nem szeretném kukázni.
Ha lehet, akkor 50k-ból szeretném megúszni. Eddig a Firestone Multihawk 2-t néztem, de ha tudtok jobbat, akkor bombázzatok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Mit ajánlotok 185 65R15 méretben Nissan Almera N16 1.5i 2005 alá? Eddig mindig magyar Hankook-okat vettem, de most a gumisom szólt, hogy idén ősszel a W452-ből csak kínai gyártmányt kapott. Abban is meg lehet bízni?
Keret ~50-60k.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Nissan Almera N16 2005-ös verdához szeretnék vásárolni alufelnit, de sajnos borzasztó kicsi a választék. Utánajárva, hosszan keresgélve sajnos csak két lehetőségem maradt.
1. Gyári: [link]
2. Hijoin: [link]Melyiket ajánlanátok jobban? Vagy esetleg tudtok ajánlani valami jobbat?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Sógorom el akarja adni a 16/205-ös univerzális felnijét, ami elvileg GT-R márkájú. A felniben írja, hogy 4x114.3-asra is felmegy. Az lenne a kérdésem, hogy ezt bátran megvehetem a Nissan Almera N16-omra (2005-ös), vagy problémák lehetnek vele? A gyári 15/185, 4x114.3-as. Sógorom szerint kell bele szerválni még egy alkatrészt, ami ráfeküdne a kerékagyra, de ehhez abszolút nem értek. Egyébként egy 2007-es, 1. gen Mazda 6-oson volt használva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Nyári gumit szeretnék vásárolni a közel jövőben addig, amíg a szezonja miatt el nem kezd emelkedni az ára.
6J15 45ET felniről van szó, amin eddig 185/65R15-ös gumi volt, de szeretnék egy picit szélesebbre és így talán biztonságosabbra váltani (ősszel volt egy érdekes szituáció száraz úton, amiben egyértelműen az autó futóművének köszönhetően nem történt nagy baj, mivel a gumi tapadása megszűnt).
Elvileg 195/60R15 a legjobb méret, ami választható a felnihez. Ebben a "büdzsé" méretosztályban ugyan nem létezik olyan kategóriájú gumi, mint a Pilot Sport 4S, de ha van ami egy kicsit is megközelítheti, akkor valami olyasmire van szükségem. Mit javasoltok?
Eddig főleg Hankook gumikat használtam, amik beváltak. Amivel megcsúsztam, az a leányvállalat terméke volt, valami Laufenn (típusra nem emlékszem). Ár/érték arány számít, de felső határt nem szabnék meg, szóval ha a legdrágább gumi nincs túlárazva, akkor befogadó vagyok vele szemben is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #30556 üzenetére
Fontosabb a tapadás (főleg kanyargós úton), mint az élettartam. Egyelőre ugyan nem tervezek autót váltani, mert kell egy nagyobb ingatlan, de ha 3-4 év múlva cserélni kell a gumit, az nem vág földhöz, mivel az előző autómat is felszereltem új téli-nyári szettel, majd rá 1 évre eladtam... A legfontosabb tényező a biztos úttartás, amiben a gumi főszereplő.
A Ventus Prime 3 195-ös és 17650 Ft-ért találtam, a Primacy 4 185-ös 19600 Ft-ért találtam. Előbbi elég sok tesztben jól szerepelt, de tartósságra fogalmam sincs milyen. Az utóbbi viszont elvileg nagyon tartós, de nem tudom jobb-e az úttartása a VP3-nál.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Múltkor érdeklődtem nyári gumi vásárlás miatt, és azt mondtátok, hogy nyugodtan várjak még, mert az árak úgysem lesznek magasabbak.
185(195)/65r15 méretet keresek. Linkeltetek egy listát, és azon csekkoltam, hogy ez a két szélesség jó a gyári acélfelnire (Almera N16 2005).
Legutóbb Michelin Primacy 4-nél kötöttünk ki, de nem vagyok biztos benne, hogy a tapadása a lehető legjobb lenne, mivel ez egy hosszú élettartamú guminak van titulálva. Számomra az logikus, hogy ami gyorsabban kopik, az puhább, tehát jobban tapad.
Az a legfontosabb, hogy a lehető legjobb legyen a tapadása. Ár és élettartam másodlagos, nem kell 5 szezonos legyen, mert max. 2-3 évre számolok vele, ami kb. 30-50k km.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Az nem probléma, hogy ez csak 60-as magasságban van? Vagy annak csak annyi hátránya lehet, hogy jobban észreveszem az úthibákat? Eddig mindig csak a gyártók által előírt méretű gumikat vásároltam, mindig gyári alu/acél felnire.
Illetve a Hankook Ventusprime-ról mik a vélemények?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Köszönöm, most meg is találtam.
(#32812) Viszlát: Vártam egy ilyen személyes tapasztalatra. Ha esetleg van rá energiád, akkor írhatsz még erről pár sort. Kár, hogy megnyerte az idei ADAC-ot, mert így alig van készlet belőle.
Igazság szerint nem vagyok egy elmebeteg gyorshajtó, és az autóm se valami erős, de ha jó minőségű aszfalttal burkolt szerpentines dombok/hegyek közé keveredem, akkor elkap a gépszíj, és elnehezül picit a jobb lábam. A kocsi futóműve kellően feszes (hajdani Focus/Civic pároshoz tudnám hasonlítani) ahhoz, hogy élvezetes legyen kanyarodni vele, de volt már rá példa, hogy az eddigi nyári Laufenn feladta a küzdelmet, és birkóznom kellett a kormánnyal. Téliből Hankook Winter icept RS2-t vettem rá, és már két szezonban tökéletesen kiszolgált, sosem éreztem, hogy az lenne a szűk keresztmetszet. Ezért döntöttem most úgy, hogy a nyári gumi is jobb minőségű legyen, sőt jobb, mint a téli. Tulajdonképpen az autó legfontosabb alkatrésze, ha a biztonságot nézzük, mivel a gumi érintkezik közvetlenül a talajjal, de javítsatok ki, ha tévedek.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Végül Ventus Prime-ra (195\60R15) esett a választás, mert majdnem 20k-val olcsóbban kapom, mint a Turanza T005-öt, és alig van különbség köztük tapadásban, főleg száraz úton (nedvesen annyira nem számít, mert azon mindig visszafogom magam).
Mindenkinek köszönöm a segítséget!megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zotyatv #33093 üzenetére
2 szezont és kb 15k km-t futott Hankook Wintericept RS2-m már 20°C-ban is néhány nem túl nagy tempójú, meggondolatlan fékezésnél megrugdosta a fékkel a talpam (ABS), szóval nagyon nem ajánlott. Tegnap meg konkrétan szétszedtük volna a kocsit egy 1-es BMW seggén, ha nem lett volna fenn a K125. Izomsatu 90-ről, és ABS rugdosás nélkül megállt még 10m-rel a BMW mögött. Asszony vezetett, én csak reflexből nyomtam jobb lábbal a levegőt az anyósülés előtt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Mikor éri meg jobban nyári gumit venni? Mostanában, vagy inkább február/március?
225/45 R17 Skoda Superb Mk2-re kellene a legjobb tapadást biztosító gumi. Max 3 szezont futna (~30k km), és semmi sem érdekel a tapadáson kívül. Michelin Pilot Sport 4-et néztem eddig. Continental kizárva.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
G Astra-ra milyen négyévszakos gumit ajánlotok 15-ös méretben? Csak tapadás számít, minden más mellékes.
Superb MK2 facelift-re két nyári gumira szűkítettem a válsztást 225/45 R17-es méretbe:
-Hankook Ventus Prime ~25k/db
-Michelin Pilot Sport 4 ~35k/dbCsak tapadás számít itt is. Megér 40k-val többet a szett Michelin? A család biztonságos szállítása az elsődleges szempont. Nem érdekel a hangja, és az sem ha gyorsan kopik, mert max. 3 év után cserélem a gumit vagy az autót. Ventus Prime-mal van több éves tapasztalatom, és fölényesen a legjobb gumi volt, amit huzamosabb ideig használtam.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Hankook Ventus Prime 3 vagy Ventus S1 evo 3 a jobb vétel? Nagyjából ugyanazon az árszinten mozognak. Az S1 elvileg vizes úton jobb tapadást biztosít, de a Prime-nál is?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Jóval nehezebb beszerezni ilyen méretben, szinte csak telefonfülke magasságú gépjárművekre lehet kapni nagy mennyiségben.
#51325 rbalint88: A tapadás számít csak, max 3 év után vagy a gumit vagy a kocsit cserélem. Az utóbbit azért, mert megunom.
Nyári gumival kb. 15k km-t megyek évente.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Amit veszünk verdát, azon azonnali kuka gumik vannak. Azon gondolkozom, hogy egyből nyári gumit kaphat-e most. Jelenleg az időjárás kedvez neki, de április 2. felénél előbb még sosem rakattam fel nyárit.
Mit gondoltok?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Összesen 8 felni van hozzá, szóval tartanám tovább a nyári-téli kombót.
A téli gumik ránézésre rendben vannak, enyhe mikró repedések már látszanak, de 12 évesek.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A Laguna III-ason 215/50R17 van most gyári alufelnin. Van olyan váltóméret ehhez, ami korrekt áron beszerezhető? Ha minden igaz, akkor a 225/45R17 mehet rá. Ez már egy szett guminál simán 5 számjegyű spórolást jelentene.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csabex #55835 üzenetére
A VP egy mocskos jó gumi, és ár-érték bajnok.
A jó tapadás velejárója, hogy gyorsan kopik. Ultrac-ot szokták még helyette ajánlani. Az is jó, de nagyságrendekkel hangosabb, szóval inkább VP.
Mindkettővel van tapasztalatom, saját autókon, sok ezer km-rel.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csabex #55839 üzenetére
Az még belefér, de 5 évnél többet én alapból nem ajánlok semmilyen gumival. Tapasztalataim alapján a 3. szezonban már észrevehető a tapadás gyengülése minden guminál (Michelin-nél és Continental-nál is), de én nagyon érzékeny vagyok erre.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Még nem vettem meg az asszony Jettájára a nyári gumikat, mert bejött a sejtésem, és eljött a tavaszi tél, illetve az árak sem mentek feljebb.
Most jön a nagy dilemma. 2 szett acél felni van a kocsihoz. Most a téli szett van fent, amiről a gumikat kukázni kell. A másik szetten 2 gumi kuka, de 2db 19-es Sportcontact 2-es is van rajtuk. Mit tanácsoltok? Vegyek még két nyári gumit rá (VP4 lenne biztosan), vagy inkább 2db négyévszakost, aztán ősszel még két négyévszakost? Vagy most 4db négyévszakos, és adjam el a jó Sportcontactokat meg a 4db felnit?
205/55R16.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A lagúnyán’ 4 éves primacik’ vannak, és gyönyörű állapotúak.
nyuzoka: El tudom képzelni, hogy a pince miatt van a probléma. Eszembe se jutna odarakni a gumikat.
Ettől függetlenül csak bír egy 5. szezont is a prémium gumi. Te ne rakd penészes, nyirkos helyre, és lehetőség szerint tárold abroncstartó állványon. Nekem ezek a dolgok nagyon beváltak.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz adamssss #56723 üzenetére
Abban a méretben rohadt “olcsón” van szinte minden. Én a Hankook VentusPrime 4-et ajánlom leginkább. Michelin-ből jó a Primacy 4 is, de a VP4 jobban tapad és sokkal olcsóbb. Felfelé Continental Premium vagy SportContact lehet jó választás, de árban kissé el vannak szállva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Nexen NBlue HD nyári abroncsról mi a vélemény?
Feleségem Jetta-jára megy 205/55R16-os méretben 2db. A másik tengelyen még jók lesznek a 4 éves, szinte kopásmentes SportContact2-esek. Évente pár ezret fut csak a verda, és azt is papásan/mamásan. (A másik két gumi 16 éves, tehát azzal egy métert sem mehet az asszony meg a gyerekek.)
El akartuk adni a “nyári” kerekeket, de nem jelentkezett senki, és már nem akarok tovább várni. Marad akkor a két szett, és ősszel veszünk 4 új télit a másik szett felnire.Más: Laguna III 215/55R17 a gyári méret, de 215/50R17 Primacy van rajta. Téliből inkább az 55-öset válasszam ugye? Illetve van-e bármi olyan váltóméret erre, amivel kicsit olcsóbb gumit tudnék venni? Pl. 225/45R17 kb. 10-20%-kal okcsóbb. Nekem mindenképp téli-nyári lesz váltva, mert mindennap ingázok, és sportosan vezetek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Inkább arra megyek rá. Sokat nem fog rontani az útfekvésen, de legalább puhább lesz. Úgyis most törött el a bal első rugó, nem baj, ha kisebb ütéseket kap az új majd télen.
Nekem 225/45R17 volt a Superb-en a gyári, de az PQ46-os volt, nem MQB.btw. Téliből mi ajánlott a büdzsé kategóriában?
Tapasztalataim ezekkel vannak hosszútávon:
-Kleber Krisalp (hp2 vagy 3, már nem emlékszem) —> nagyon tartós, tapadás is téliesen tűrhető
-Hankook Wintericept RS1 és RS2 is —> első 2 év tapadás egész jó, 3. évtől borzasztó, nem lehet vele kaparás nélkül elindulni, 100 feletti tempónál instabil
-Barum Polaris 5 —> a tapadás romlik a 4. szezonra, de még egész tűrhető, illetve rohadt halk (jobb, mint sok nyári)Így most a Polaris 5 és a Krisalp HP3 lenne nálam versenyben, de ha tudtok jobbat ebben a kategóriában, akkor jöhet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tasiadam #56751 üzenetére
F Astra-n és Almera-n voltak olyanok. Első két évben nagyon elégedett voltam velük, de utána 100km/h felett éreztem, hogy nyúlik, csúszik az autó. Körforgalomban, nedves úton, kis tempónál is néha elment az alulkormányzott autó fara, és csak gázadással tudtam visszahozni a padka irányából. A kormány jó partner volt, mert nem voltak túlszervózva és volt visszajelzés. Nyáriban a Kinergy Eco2 és a VP3 is jó volt, sőt a VP3 sokkal jobban tapadt, mint a Primacy 3. Valahogy a téli nem sikerült olyan jól. A VP4-re viszont panaszkodott a gumis, mert abból már többet visszahoztak félévesen szálszakadással, viszont VP3-mal semmi baja nem volt. Emiatt inkább Nexen-t választottam, mert arról mostanában csak jókat hallok ebben a büdzsé kategóriában.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A friss tesztek annyira nem érdekelnek, inkább bevált típusokban gondolkodom. A Krisalp már legalább egy évtizede tud egy erős közepes szintet. Nekem ennyi elég.
btw. első tengelyre rakta a gumis a a Nexen-t. Mindig hajtott kerékre rakják a jobb gumit. De ezt én is így tudtam.
A bal első téliben volt egy csavar és lassú defektet nyomott, szóval viszonylag puhácskán, de még épségben legurulta az utolsó útját a 10+ éves Debica Frigo.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
Éves min. 20k km és napi min. 50km ingázáshoz is javasoltabb a négyévszakos vagy maradjak inkább a téli/nyári kombónál. Téli gumi még nincs a Laguna-ra, a primacy-k meg már 6 évesek lesznek jövőre és már látok rajta mikro repedéseket. Tehát full szett csere lenne legkésőbb jövő tavaszig. Sportosan vezetek, vannak dombok és lejtők bőven (én is egy fennsíkon lakom, amire egy durván meredek rész vezet fel).
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Mivel nem várt esemény történt nálunk (jön a 3. poronty ), ezért a ház felét kicsit “újrakom”, tehát nincs pénzem rendes téli gumikra.
Használtan biztos nem veszek, mert 5-10 éves gumikat árulnak majdnem új áron. (Hitel/kölcsön nem játszik.)
Mit tudtok javasolni a büdzsé kategóriában?
205/55R16 és 215/55R17 méretben is kell, tehát 8 gumi.
Most találtam Debica Frigo 2-t 20k-ért a kisebbre és 30k-ért a nagyobbra. Tudom, hogy ezredforduló előtti minta, de normális közlekedésre alkalmasak? Van valami értelmes alternatíva ebben az ársávban? Szállítással és felrakással együtt 250k alatt megállnék. Ez még belefér.
Maximum 3 év után cserélném őket. (A Jetta-t még a 17 éves Frigo-val vettük meg, és még egyben volt a gumi, de visszarakni nem fogom.)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zsombe #59202 üzenetére
& Qru: Köszi!
A Matador Nordicca még talán belefér, a Polaris viszont már necces. A régi Frigo annak idején jó volt. A Matador jobb nála?
A Polaris 5-öt jól ismerem, a tapadása kb Wintericept rs2 szint, de 3 évesen már jobb ez utóbbinál, ráadásul meglepően halk is. Ha kifogok valami akciót, akkor Polaris lesz.
A Frigo-nál jobb mindkettő?[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz vzsryl #59201 üzenetére
Végül használt lett a vége, mert találtam jó áron.
A Laguna kapott 4db egy szezont futott, újszerű, de DOT 19-es Hankook Winter icept evo2-t, a Jetta szintén DOT 19-es és szintén újszerű Nokian WR Snowproof gumikat. 125k-ból megvolt. Ez a spórolás most nagyon jól jött nekünk, és még kicsit jobban is bízok bennük, mint egy új Matador-ban.
Ettől függetlenül köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Láttam, hogy idén nagyot ment a Kumho Ecsta HS52 az ADAC-on, és majdnem ugyanolyan méretben, mint ami nekem kell.
Ha csak és kizárólag a tapadás számít, akkor a tesztben ez a gumi az ár/érték bajnok. De ha Pilot Sporthoz mérjük, akkor az utóbbi megéri a majdnem dupla árat? A zaj és a környezetvédelmi hülyeség egyáltalán nem érdekel, sőt még a kopás sem. Ha tapadásban fényévekkel jobb a Pilot Sport, akkor azt veszem. Mit gondoltok, megér +100k-t a Michelin szett?
Primacy 3 van most a verdán, de borzasztó. A Hankook wintericept evo2-es jobban tapad, pedig az téli (inkább négyévszakos).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Suzuki topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...