- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #40262 üzenetére
Nekem egyébként is rossz volt.
Ugyanazzal a futóművel (S-cross FL) a gyári EC5-el m3-M0 felhajtónál a visszafordítónál maximum 50-55 km/H, afelett eldobná. Ezzel a közepes négyévszakossal 60 km/megvan stabilan, szárazon több is, esőben ott van a csúszás határ. Jégen 50 felé nem akartam menni. -
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #40274 üzenetére
Na akkor olyat rendelek :)
Viszont a pótkerék az 165/70 R14 es (85V) szóval az azért más.
Amúgy akkor ebből a 195/55 R15-ből 15-20k között melyik 4 évszakos ajánlott? Nokian szerintem nem tellik ki belőle, bár lehet érdemes amúgy is más márkát is kipróbálnom.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #40270 üzenetére
4,2-re próbálj már meg egy pótkereket felfújni kérlek... Kíváncsi vagyok hányan fogják 2,8-ra nyomni a kúton és hány szálszakadásos gumi lesz használtan... egy kátyú és máris kipúposodik az oldalfala... - a mankókerékre vonatkozik az adat, azért az egy picit más mint a teljes értékű kerék.Oda van írva, hogy Spare tire T135/90D16, ez a mankókerék neve és típusszáma.
[ Szerkesztve ]
"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #40293 üzenetére
Mivel ott a neve és a mérete így mindenki aki autót vezet/használ némileg tájékozott (esetleg elolvassa a kézikönyvet) így egyből felmerül benne, hogy az milyen méret. Tényleg minden oda van írva, zárójelbe még az is, hogy amennyiben rendelkezésre áll. Ha meg semmiképp sem jön rá, hogy az mi akkor beírja a fordítóba, keresőbe, hogy
spare tire
és máris látni fogja, hogy miről van szó. A mai világban másodpercek alatt kiderülhet, hogy mi micsoda."Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
tboldi
nagyúr
-
Pokesz007
senior tag
válasz 2ozzmexy #40331 üzenetére
Értem én,hogy a paripából visszavesz a nehezebb kerék. Meglátjuk,hogy mi lesz. Én a másik lemez felnibe is benne vagyok és egy szép dísztárcsával. Láttam már ,ilyen megoldásokat is.
Különben kisebb lóerős Puntóm volt és én nem vettem észre a különbséget.️️Hardverapró Mindörökké️️
-
Pokesz007
senior tag
válasz 2ozzmexy #40334 üzenetére
Igen,visszafogja nekem is a klíma érzem +4dl fogyasztás Ezt választottam,ennyi volt a keret és Újat akartam. Nekem eddig megfelel. Különben Ritkán megyek vele 4 emberkével. 90%-ba Napi 100km és magam vagyok. Melóba járáshoz tökéletes.
tboldi
Igen ,vannak különbségek.. Akkor elég sokat letudtál,belőlük faragni[ Szerkesztve ]
️️Hardverapró Mindörökké️️
-
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #40385 üzenetére
Azért írtam, hogy egy TOP3-as négyévszakossal, főleg a CC+el biztosan nem lesz baja, főleg 10 hónapon keresztül, amikor nincs hó és jég, 2 hónap van, amikor van rá pár százalék esély, de akkor óvatosan kell vezetni, ahogy egy télivel is.
Én ezzel is kiautózom amit ki lehet, persze normális kereket között.
Egy CC+ nyáron, tavasszal és ősszel biztonsan jobb választás, mint akár egy középkategóriás nyári gumi, télen pedig nem rosszabb, mint egy alsó polcos téli, ráadásul egyre valószínűbb, hogy egyre kevesebb napon lesz szükség téli gumira.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz 2ozzmexy #40385 üzenetére
Hát igazából árkategóriában én úgy állok hozzá, hogy gumin nem spórolunk, már kicsit nézegettem téli gumikat mert ugye azt egyáltalán nem kaptam a kocsihoz, ott egyértelműen Continental TS860-ban gondolkoztam, de ugye ahhoz vennem kell még 4db acélfelnit is....
Nyáriban is prémiumot néztem, Goodyear Eagle F1 pl, de ennek is 30k+ darabja ugye mert a gyári alufelni 17colos azt nagyon nem szeretném lecserélni
De igazából azt is néznem kell, hogy első autó, igaz, hogy nagyon jó állapotú pédányt sikerült vennem (meg is kérték az árát ) mégis csak 15 éves kocsi, tisztában vagyok vele hogy max 3-4 jó éve van hátra amikor már annyit kell rá költeni, hogy cserélni kell valszeg (de ne legyen így)
Lehet érdemesebb akkor rárakni egy premium 4 évszakost 160ért ami jó eséllyel kiszolgálja azt a 3-4 évet nálam, mint venni premium nyárit, premium télit és felniket 240-250 körül amik lehet ki se szolgálják nálam az idejüket.
Nagy hóban idén még biztos nem vezetek, már ha lesz, nem kísértem a szerencsém
[ Szerkesztve ]
-
haris
őstag
válasz 2ozzmexy #40395 üzenetére
Lehet neked van igazad, bár én megint másképp látom.
Sajnos nem 1 balesetem volt eddigi pályafutásom alatt, és igaz nem komolyak csak koccanások, de egyik sem hóban. Szerintem be van kódolva az emberbe, hogy ha tudod hogy sz@r az út, akkor ahhoz mérten vezetsz.
És sokkal könnyebb benézni egy szitut, ha azt hiszed nem lehet baj.
Szóval én általában nappal és szárazon törtem a kocsimat. Illetve egy balesetem volt nagy esőben. De akkor nagyon lassan mentem mégis mellett a baj. Nem a gumin múlt. Tolattam. -
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #40395 üzenetére
2006 óta nem volt balesetem.
Nekem már jöttek kétszer (több mint 10 éve), de az is koccanás volt, majdnem azt is el tudtam kerülni, azóta már a más hibáját is figyelem, és elkerülöm a balesetet.km-t tekintve 350.000 körül járok, de meglesz az 1M is balesetmentesen
Úgyhogy nem kell általánosítani, és megijeszteni másokat, hanem arra kell buzdítani, hogy mindig figyeljen, és gyakoroljon.
-
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #40398 üzenetére
Hogyne számítana.
Ne legyél már szemellenzős.
Mész az úton, lassítasz az elsőbbségadás táblánál, hátulról beléd jönnek, 99%-ban esélyed sincs elkerülni egy ilyet. Persze 2 éves jogaival még annyi se, most már többet figyelek hátra, mint előre.
Egyébként ha két koccanást, amikor egyszer hátulról, egyszer oldalról belém jöttek balesetnek sem lehet nevezni, az egyik esetben betétlapot sem kértem, mivel egyik autó sem sérült, mert mindkétszer aktívan próbáltam elkerülni az esetet. Azóta még inkább ezt teszem, szerintem ez a legfontosabb. -
8
senior tag
válasz 2ozzmexy #40480 üzenetére
Azok a szelepek amiről beszélsz alapesetben nyitva vannak nem? Hiszen másképp nem működne a hidraulika. Ha beavatkozik, akkor zár.
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
8
senior tag
válasz 2ozzmexy #40482 üzenetére
Nem akartam hitvitát generálni, természetesen mindenki márkaszervízben cseréltesse a fékfolyadékot, többször átmosatva, gyári gépet rákötve az elektronikára, utána fékméréssel.
Én arra írtam ezt a lehetőséget (a fékfolyadék tartályban cserélni a folyadékot kis pénzből, 2 perc alatt, természetesen légteleníteni ilyenkor nem szükséges), amikor a másik opció az, hogy nem cseréli le, és btw sok szervízben lerendezik ennyivel, ha nem kéred külön az átmosást.
(#40483) raziel01
De tudsz, ha nem akarsz minden mililitert cserélni50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
8
senior tag
válasz 2ozzmexy #40495 üzenetére
Nem kell hozzá visszatérő cső, önts egymásra egy könnyebb meg egy nehezebb folyadékot, a könnyebb lesz felül egy idő után, visszatérő cső nélkül is, ergo mindig a fékrendszer legmagasabb pontján lesz a legelhasználtabb folyadék, vagyis a tartályban.
Az a fékfolyadék mérő szrt se ér... olyat ne vegyél
hogy ON is legyen:
Hamarosan gumit kell vennem télire, és 4 évszakosat szeretnék, de valami új fejlesztést (ami max 2-3 éve jelent meg a piacon), másod vagy harmadmárkától, ami halk.Szerintetek megérkezhet a kleber quadraxer 3 októberig? Vagy a quadraxer nem olyan halk?
[ Szerkesztve ]
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
szabonagyur
félisten
válasz 2ozzmexy #40518 üzenetére
Főleg ha úgy jár vele mint én. Jöttem haza boltból télen aztán sajnos olyan volt a forgalmi helyzet, hogy nem tudtam kikerülni egy dísztárcsát, áthajtottam rajta... Utólag kiderült a sajátomat hagytam el 1 órával előtte néhány méterre a ház előtt
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #40581 üzenetére
A gumisok se javasoljak azt, hogy az outside tipusu gumi forgasiranya megvaltozzon. Persze nem art a guminak, de ha mar bekopott egy iranyba, akkor nagyon szar lesz, ha megforditod. Ahol legutobb voltam a cegest atgumiztatni, ok kiprobaltak, azota kulonosen nem ajanljak
A hiresen tartos toyotaknak meg pont a kerekcsapagya nem feltetlen olyan hiresen tartos, priusoknal kb pont 50ezrenkent kell cserelni. Parban, mert nincs nagy kulonbseg az elettartamban.
Szoval en megcserelnem az e-h kerekeket oldalt nem valtoztatva es ha megmarad a zugas ugy is, akkor ramennek a kerekcsapagyra. -
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #40583 üzenetére
Volt Avensis mk1 d4d dizelem, egy nagynyomasu szivattyu feujitas kellett neki 293ezernel, mas bajom nem volt vele 268-296 kozott, amig nalam volt, de erzodott rajta, hogy elfaradt mar rajta sok minden, ami kb csak kopo-fogyo volt, de gtk igy is. Felesegemnek most vettunk egy prius2-t juni elejen, 1000km korul ment bele, 239k vege van benne. A probauton csak neha-neha szolalt meg a kerekcsapagy, jellemzoen magasabb sebessegnel. Kereskedo egybol mondta, hogy csapagy, csereli es akkor problema letudva egy idore. Mivel kb csak priusokat hoznak, hiszek neki
szoval tavol alljon tolem a toyotak es a japan autok fikazasa, cegesnek is az elantra helyett egy hybrid toyotat szeretnek kisirni, az en felhasznalasomhkz az idealis (meg a villany, de a cegnel nincs tolto, a garazsban meg mas all) -
veterán
válasz 2ozzmexy #40581 üzenetére
Felemeltem a kocsit egyesével az emelési pontokon, az összes kereket nagyon alaposan megmozgattam az oldalainál fogva, illetve felül alul is, de sehol sincs kotyogás vagy bármi más oda nem illő hang. Szóval a csapágyak szerintem rendben vannak.
Még a futóművet megnézetem azért, de ha az is rendben van akkor konstatálom hogy ez a gumi ilyen. Az a baj hogy nehéz megállapítani hogy pontosan milyen hang. Zúg búg a tököm tudja mihez tudnám hasonlítani. Na mindegy.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
8
senior tag
válasz 2ozzmexy #40588 üzenetére
ha a télivel nincsen hang akkor gumi
kivéve ha a téli szett is hangos már... aki hangosodásig tartja az egyik szettet, a másik szett is eséllyel lehet hasonló állapotú
[ Szerkesztve ]
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
veterán
válasz 2ozzmexy #40588 üzenetére
Igen az lesz, jövő héten után már 3 hét szabin vagyok és akkor végére járok ennek az ügynek mindenképpen, mert nagyon zavaró. A gumi külső fele hibátlan, de nyilván ha a belső felével van valami ami a fék felé néz, azt ugye csak akkor tudom megnézni ha felemelik a kocsit.
A kocsit 2017 novemberében vettem újonnan, a gumi meg ha jól emlékszem 2017 közepe vagy egy kicsit hamarabbi. Szóval nem egy 10 éves 30 000km-es gumiról van szó.
Continental lesz a következő ha vennem kell.iPhone 13 Pro Max
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 2ozzmexy #40623 üzenetére
Budget vonalon maradva használtat néznék, onnantól kezdve meg a kínálat diktál. Vagy ha úgyis off-road, meg lehetne vágatni a mostanit, amíg van rajta anyag. Ha már írtad a traktorokat, lehet nézni mezőgazdasági gumit is rá, ha 16" felni van rajta, abból is van sok, és jól viselkedik terepen, csak gyorsabban kopik (7.5x16 amire gondolok, igazából a 6x16 a leggyakoribb szerintem, de az nagyon keskeny oda).
Le kell burkolni az alját tábla lemezzel (mint a kartervédő, csak hátrébb is), aztán kész )
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 2ozzmexy #40629 üzenetére
[link] na akkor egy ilyen tökéletes, gyakorlatilag váltóméret
[link] mégegy pár, kész a szett.Jó = önerőből helyváltoztatásra képes Vicces néha, de gyakorlatilag agrár vonalon szerintem aminek van használati értéke, annál max a költségek nagyobbak, de akkor is hajtva van sokszor. Idő meg akad, mikor nem 24 órát kell dolgozni, úgy lehet ilyeneket javítgatni. Egyik település traktorát is "javította" fater valamikor - első hajtás ki lett iktatva, azóta úgy használják, mert a feladatokat ellátja, az alkatrész meg drága, viszont gyenge konstrukció is legalább és megint elromlana.
[ Szerkesztve ]
-
8
senior tag
válasz 2ozzmexy #40720 üzenetére
Ezért írtam, hogy "szakszerű", beleértve a anyagminőséget, a javítási technológiát stb
Sajnos még a normálisabb gumisok sem szokták megvárni pl az előírt kötési időt50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #40783 üzenetére
En nem kuldelek el, ez egy biztonsagi jatekos allaspont, de nem tevedhetetlen, lasd utobbi idoben a michelin sincs a topban a teszteken. Megis nagyobb bizalmam lenne egy primacy3-4-ben, mint egy akar tesztgyoztes maxxisban. Nekem eddig tobbnyire pozitiv tapasztalataim voltak a hankook-kal, de ez amit Bazsee71 irt es amit tegnap lattam a szalonban, elbizonytalanit a markat illetoen. En pl klebert nem nagyon vennek, mert azzal szivtam meg nagyon (krisalp hp es hp2), de nem fogom azt mondani senkinek, hogy ne vegyen meg egy top3-as tesztes gumit, ami a krisalp hp3-rol elmondhato volt, amikor kijott. Contival se jok a tapasztalataim, de nem irom le a markat ettol meg. Ecocontact alapjan nem mondanek velemenyt a tobbi gumijukrol, a szalszakadt sportcontact meg nem mervado (hasznalt autoval kapott gumi). Az audira megvettem a polaris 5-ot, de azert, mert tudtam, hogy terv szerint keveset fog menni (kabrio), viszont ha nem lesz mas auto, amihez nyulni lehet, akkor ne a tel kozepen kelljen majd vergodni azon, hogy csak nyari van hozza. De azert a cegesre inkabb a tesztgyoztes bridgestone lm005-ot kertem, be is valt. Aztan lehet az idei sutes mar szar lesz abbol is. Yokohama w905 is egyik evben tesztgyoztes, kovetkezoben sereghajto... szoval aktualis teszt alapjan kell venni top gumit es el kell engedni a markahuseget kb... a premium markaknal is besikeredik egy-ket szarabb minta es keverek, ugyhogy nem biztos, hogy jo taktika vakon megvenni mindig az egyik A brand gumijat megszokasbol.
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #40793 üzenetére
Bridegstone miért tiltólistás nálad?
RE002 az eddigi legjobb nyári gumim volt, sajnálom, hogy kivezették. ha lehetne még kapni frisset és a keveréket se rontják el, kb még a babakocsira is csak azt raknék.
következőnek, ha lesz olyan autó és gumiszükség együttállás, akkor lehet végre megpróbálkozom egy Michelin-nel, csak fájdalmasan drágább egy középkategóriáshoz képest... az Audira még akár meg is vettem volna tavaly, de kabrió, emiatt: 1.: nem megy évi 10k-t se és 2.: azt se csapatós üzemben. ellenben a hankook 99k volt, viszont a ps4 és a primacy 4 is 150k körül... -
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #40822 üzenetére
Ilyen tucson van az anyacegnel 5db es nalunk 1db. 19”-lal, telen-nyaron. Nem volt problema meg egyikkel sem, pedig szumma fel millio km belejuk szaladt mar Es naponta jarjak a Repuloteri utat, ami egy elszabott patchwork...
Aki 16” lemezt akar rakni a tucsonjara, annak valojaban nem volt ra penze. Optikat es kenyelmet, fenntartasi koltseget is figyelembe veve a 18” az optimalis ra, de a 19” se jelentett gondot senkinek.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #40822 üzenetére
Ne már.
Nekem a kis Suzuki-n is 17-es van gyárilag, sose cserélném 16-osra, pedig az is gyári méret.
Bőven elég ballonos ez a 215/55 R17 is, szerintem 225/50 R18-al még jobban is nézne ki, az se peresebb, mint az Alfa-k gyári 17-es abroncsai például.A lentebbi kérdésre pedig 3 évesen semmi baja a gyári felninek télen se, lehet azért mert nem volt tél, és nem sérült, így ha véletlenül lenne is egy kis latyak és / vagy hó, akkor utána lemosva sokáig gyári állapotban tarthatóak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Yettel topik
- AI jelzést kapnak az új Ryzenek
- Villanyszerelés
- Politika
- Mobil flották
- E-roller topik
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- GTA V
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs