-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Dluinet #5979 üzenetére
Szűk 1 hónapja vettem, 11,8k volt darabja, Vredestein T-Trac, azóta is csak jót tudok mondani róla. Kanyarban nagyon stabil, közvetlen a kormányreakció, fékútban egyszer sem csúsztam meg vele (ABS nélkül), ma pl. szakadó esőben kellett egy nagyot fékeznem, már vártam, hogy mikor indul meg az autó, de csak nem blokkoltak a kerekek, ugyanígy szárazon, nagyon jól tapad. Halk is, volt már régebben Megane-unk, aztán Ford, Goodyear, Michelin, Conti, Bridgestone, haveromnak szintén Megane-on Barum van, másik haveromnak Astra-n Pirelli, másiknak Audi-n Hankook, de bátran mondom, hogy ez a leghalkabb gumi, amivel találkoztam. A második a Pirelli az Astra-n, de amikor felkerült az enyémre ez, egyszerűen el sem hittem, hogy ilyen halk is lehet egy gumi. Nyilván erre lehet bármit írni, hogy relatív, ezt az tudja, akinek ilyen gumija van, 175/70 R13 elég szar méret, sokat gondolkoztam a nyárin és a télin is, végül mindkettőből Vredestein-t választottam, de nem bántam meg, 100%-ban meg vagyok elégedve, és nem most először vezetek autót...
-
Dany007
veterán
válasz Dluinet #6274 üzenetére
Azt nem tudom hogy csinálta... nekem magyarázta, hogy a sütés meg a száradás utána meg mittomén mi 2-3 óra... Vulkanizáló gépbe teszik (?) f...om tudja.
Én amúgy azt hittem, hogy adnak neki valami kis spéci ragasztót aztán visszaragasztják és kész...
De azért így jobb, jobban örülök neki...Amúgy össz-vissza 6k lesz mind a 4 kerék centrírozásával együtt.
@giigz:
De ez piszok lassan volt... 40-nel? Szerintem kettévágta volna az egész jobb első kereket futóművestől
Már figyelgettem egy ideje, hogy ott vigyázni kell, mert spécin éles a kő széles... Majd lehet lefotózóm délután ha megyek a gyerekért...Ja a f...om nem a parkolással van a gond, hanem a hülye centizgetéssel, hogy kb nullára álljak a padkától... meg a hülye Yaris is bekavart.
Egyébként a ház előtt már azt szoktam csinálni ha tolatok, hogy fogom a visszapillantót és lehajtom fullon, hogy tolatás közben lássam milyen messze van a padka a keréktől. Elektromos így nem nagy dolog.. és így biztos nem megyek rá...
Ha már parkolás, engem most nagyon zavar a Mondeoban a két hátsó fejtámla. Valami rohadtul letakarja a hátsó kilátást. Kb, mintha egy csőben látnék hátra és kész. Persze ott van a két tükör, de az se fed le mindent.@PRDZsolesz:
Hát remélem annyira nem lesz vészes mert hajtott kerék... De tényleg egy ilyen kb 1x1x2cm-es háromszögnyi terület, ami kb max 1cm mély. És így kihajlott. Tehát pótolni nem kellett semmit se. Szövetet nem károsította... Azért bízom benne.
Bő 1,5 év múlva tervezem az új nyári gumik vételét...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz Dluinet #35016 üzenetére
Súlyozás: Ezért érdemes az ADAC-ot nézni, és ott pontosan megadták, hogy mire mennyi pontot, te meg azt nézed, hogy melyik fontosabb neked, és vagy átírod a súlyozást, vagy meghagyod a gyárit. És újra értékeled a teszt eredményét.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dluinet #35113 üzenetére
Leginkább részrehajlóak, nézd meg a tesztelési körlményt: +25 fokon tesztelnek max ahol az átmeneti Conti még jó, ha megnéznénk ugyanezt +30 fokon a nyárias CC+/A005 sokkal jobban elhúzna tőle. Meg eleve a pontozásos rendszerrel könnyű csalni, a pontos értékekek (méter, decibel, stb) pontosabb képet ad(na).
#nincsbennetarcsi
-
gg72
veterán
válasz Dluinet #35154 üzenetére
Érdekes, mert az "óriási" gördülési ellenállás ellenére az utolsó fogyasztásom a CC-vel 6.3L volt, a Nexen-nel pedig 6.1L... Az időjárási körülmények hasonlóak voltak, a megtett útaszakaszok is (szinte mindig ugyanarra járok), mindkettő tele tankolástól tele tankolásig mérve.
A CC hóban nálam majdnemhogy katasztrófa volt a legutolsó télen (3. tele volt a guminak), pedig nem hegyekbe akartam felmenni vele, csak a kicsit emelkedős utcánkban (a Nexentől is csak annyit várok el, hogy itt ne kelljen megizzadnom télen): -
AMD Power
titán
válasz Dluinet #35768 üzenetére
Én hiszek neked/nektek. Ti jobban benne vagytok a temaban. Kulsore "semmit" nem latni a gumin. Ha azt mondanak,hogy 1 honapja gyartottak azt is el hinnem rola.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Saccco
nagyúr
válasz Dluinet #36450 üzenetére
Szerintük hangosabb volt.
Elképzelhető, hogy abban a méretben nem annyira halk, mint a kisebbekben.[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
-
kenguru99
aktív tag
válasz Dluinet #36991 üzenetére
"Nehogy azt higgye valaki, hogy olyan gyors, mint a benzinkutakon a magasnyomású levegő"
Nem hinném, hogy ezt ilyen versenyként kellene felfogni.
Sokkal precízebben lehet otthoni körülmények között beállítani a helyes guminyomást mint a benzinkúton. A legjobb hideg állapotban, reggel vagy este. Így biztosan nem torzítja az értékeket a napsütés vagy a kerék forgása miatti felmelegedés.@rbalint88:
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Dluinet #37369 üzenetére
Szerintem sincsen jelentősége, mivel ha a tengelyek között szimetrikus súlyelosztást feltételezünk (muhaha), akkor is 400kg/kerék, tehát bőven jó a 76X-től fölfelé mindegyik gumi (mivel az 1600kg gondolom önsúly és nem legnagyobb megengedett össztömeg).
Tényleg semmi jelentősége nincsen, nekem 99H van a Vitarán, ami eléggé overhead szerintem... bár már az is XL gumi..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Dluinet #37372 üzenetére
"Az autóhoz előírt minimum terhelési indexszel rendelkező gumit kell használni, nem az autó tömegét osztani néggyel."
Akkor még egyszer olvasd el kérlek az első mondatot és értelmezd:
"... mivel ha a tengelyek között szimetrikus súlyelosztást feltételezünk (muhaha), akkor is 400kg/kerék..." ez a minimum amit el kell bírnia, feltéve hogy szimetrikus, de nem az, hiszen a motor súlya miatt már nem középre esik a súlypont, tehát az első vagy a hátsó tengelyen ez lényegesen nagyobb lesz. A gyártói előírás a követendő értelemszerűleg (már ha van, de láttam már olyat hogy semmi nyoma sincsen ennek az adatnak), arra próbáltam rávilágítani hogy az ő esete nem vetekszik egy F150-es Ford pickup, vagy egy Ranger tömegével, mivel ezek úgy vannak tervezve hogy a platóra rárakhatsz még egy tonnát, amit szintén el kell bírnia 2,9bar-os keréknyomás mellett, na azokra már erősített oldalfalú gumit ír elő a gyártó, vagy C-set. De Doki16 nem ilyen autóval jár, az 1600kg pedig egy eléggé átlagosnak mondható öntömeg, nem kiugróan nagy a fentebb említett pickup-ok több mint 2tonnás öntömegéhez képest.
Én innen szedtem az adatokat: [link]"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
veterán
válasz Dluinet #39082 üzenetére
Megtévesztő ez a magnézium felni téma, VW-nél biztosan.
A saját fotón szereplő - elvileg prémium kategóriás - VW felni AlSi1MgMn ötvözete 0,6-1,2% magnéziumot tartalmaz, kb. 95-98% alumínium.*Amit linkeltél kommerszebb VW felni, az AlSi7Mg ötvözet, 0,4-0,7% tömegszázalék magnéziummal.
*És nem volt könnyebb a szokásosnál.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Dluinet #39902 üzenetére
Nekem a graci van helyben, itt az osszehasonlito oldalak 100 euro korul hozzak.
(A legolcsobb reifenpro a gumiplaza.hu akivel mar megjartam)(#39903) 2ozzmexy
Plusz félve kérdezem meg, hogy szerinted mennyire vigyázott rá az, akik nyakig sárosan tette el az előző szezon után!?
Ez mondjuk jogos...[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Dluinet #39965 üzenetére
Igazából én nem a csendet emelném ki, inkább azt hogy a Conti érezhetően "rontja" a harmadvonal minőségét, mintha a zászlóshajót és a másodvonalat szeretné előtérbe hozni a vásárlók előtt...
A Nexxen jobb ár/érték arányban, mint a Barum, noha az is modern gépeken készül a misi harmadvonalával ellentétben...Magánvélemény, de nem tudom magamban tartani: Akinek gumiválasztáskor a zaj meg a fogyasztás a fő szempont, az járjon inkább busszal...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
veterán
válasz Dluinet #40667 üzenetére
Nem is a Kínai gyártással van gondom, hanem hogy a minősége nem az igazi. Kínában is tudnak csinálni nagyon jó dolgokat, persze az árát is megkérik.
focvis
Igen persze, garanciális a csere. Gondolom a gyári minőségű alkatrész lenne vagy 60-70k, plusz a beszerelés 10-15k. Szóval ha nekem kellene fizetni, elég húzós lenne.alpenwetter
Persze értem, csak azért azt gondolja az ember hogyha nem annyira jó minőségű, akkor is többet el kellene mennie, de hát nem.iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Kupon kunyeráló
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest