-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SpaceKombajn #46363 üzenetére
A nyomatekos motor miatt nem nagyon fogod erezni a nehezebb kereket, a komfort viszont fog romlani erezhetoen.
#nincsbennetarcsi
-
nandow
aktív tag
válasz SpaceKombajn #46368 üzenetére
Én a legkönnyebb 17-es felnit választanám. 17-es méretben a 8,2 kg (ha valóban annyi) már jónak számít. A gumid ugye peresebb lesz, de nem feltétlen lesz rosszabb a komfort az összességében kisebb rugózatlan tömeg miatt.
-
Asbee
veterán
válasz SpaceKombajn #46368 üzenetére
Nekem Jettan a téli 205/55 r16, nyári 225/45 r17. Komfortban szinte semmi különbség nincsen, rossz úton egy nagyon picikét "pattogóssabb" de bárki ült benne ezzel is-azzal is, mindenki azt mondta lényegében nem érezni különbséget csak ha nagyon figyel rá az ember. Cserébe stabilabb, tempóssabb kanyarban, körforgalomban pl sokkal stabilabb. Lomha 1,6 benzin , alacsony fordulaton érezni picikét lassabban indul meg, de ez sem vészes. Nyugodtan vállald be, nem fogod megbánni.
Téli Enzo G, nyári MAM rs3[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SpaceKombajn #46368 üzenetére
Ojve, tenyleg. Azt az adott auton lehetne csak osszehasonlitani. Ha nem lesz nehezebb nem romlik a komfort, egyedul a nyomvajuk vezetik meg jobban a szelesebb gumit.
Am az a 17-es 8.2 kg-os ertek az jo! Nekem is Enkei van ami 9.5 kg de az csak 16”-os.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SpaceKombajn #46374 üzenetére
Bubira én is néztem nagyobb méretet (van egy a lapított küllős 17"-os felni ami nagyon tetszik) de a matricán csak a 16" van szóval bukó az összes többi méret nálam. Így is penge élen táncolok mert most nagyon rámentek a kinti kocsikra.
Ez a folytonos névcsere, most esik le hogy ki is vagy valójában. Mindegy, nekem örökre az eredeti nicked marad meg, sajnálom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz SpaceKombajn #46363 üzenetére
Elég jól kiveséztétek a témát.
Szvsz: 1"-t is megérezni, de az annyira még nem fáj. 2" már igen (komfort).
Téli 16-os acélról 18" alura váltva érezni némi dinamikacsökkenést leginkább induláskor, autópályán már nem tűnik fel.
Elhúzni csak minimálisan fogja a nyomvájú - egy Mondeoról beszélünk, komoly futómű van alatta és önsúlya is van.Gumiból pedig Michelin - bár ez nem volt kérdés. Jó a Conti is, de a Primacynál hangosabb (Volvo V60 tapasztalat).
-
Qru
MODERÁTOR
-
Real_Necro
veterán
válasz SpaceKombajn #46380 üzenetére
2011es kombi fl-em van, 2.0 dízel. 2,4-re fújva szépen kopott a két széle, azóta 2,7-2,8on vannak a 16osok évek óta.
Téli nekem is conti, előtte firestone volt (katasztrófa), de nyárra a hankook tökéletes volt. 4 szezont kibírt évi 20k km mellett, dinamikusan használva.
Kerestem sokáig 17es gyári alut, de már elvetettem a dolgot, marad a 16 és kényelmes a családnak is.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
veterán
válasz SpaceKombajn #46382 üzenetére
Csak idő és emelő kérdése lett volna. 8" széles, ET55.
Van-e olyan jó P4 mint a PC5? Nem tudom, nem használtam PC5-öt. PC6 volt rajta egy hétig, de más méretben, az hangosabb volt. Mindkettő jól (elegendő mértékig) tapad.
-
SpaceKombajn
tag
válasz SpaceKombajn #54013 üzenetére
A neve ultracontact de mégse kopik annyira (persze a conti oldalán levő leírás szerint) mint a premiumcontact 5, érdekes (megtévesztő) elnevezés.
spacetime
-
rbalint88
addikt
válasz SpaceKombajn #54013 üzenetére
Sztem nagyon leegyszerusitve ez egy kicsit ecocontact iranyba eltolt premiumcontact a kisebb meretekre.
Ugye kis meretekben nincs sportcontact, a premiumcontact viszont tapadosra van megcsinalva, ezert kopik. Szerintem ez az ultracontact lesz az, amilyennek a premiumcontactot pozicionaljak a marketinganyagokban -
Qru
MODERÁTOR
válasz SpaceKombajn #54023 üzenetére
Mert abban a meretben ia 3 kategorias lett a palettajuk. A PC a sportos, az UC a turagumi es az EC meg az eco gumi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SpaceKombajn #54025 üzenetére
Igen.
SC az mar inkabb az extra sportos kategoria.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SpaceKombajn
tag
válasz SpaceKombajn #54025 üzenetére
Van már primacy 4 és 4+ is (mindenből vannak újak, haha)
Azt találtam, hogy a 4+-nál a nedves fékút lett jobbá téve, akkor a simánál nem sikerült túl jóra, ha ezzel javították?
spacetime
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SpaceKombajn #54051 üzenetére
Roviden? Igen.
Hosszabnan: Fejleszt a konkurencia is, nekik is kell. A tesztek sulyozottan szamoljak a nedves fekutat, igy ha sokat akar javulni arra kell ragyurni.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen