Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz TFSi #26069 üzenetére

    Ez még a sima CC, 3 éve használom. Szárazon melegben jó, azért a +40 foknál érzed, hogy tempós kanyarban nyúlik picit de nem vészes és tényleg csak forszírozott tempónál. Vízen nagyon király, atom stabil. M1/M7 bevezetőn esőben elkaptam egy nagy vízátfolyást akkor sem úszott meg vagy fel a kocsi (pedig nagyon berezeltem, hogy elszállok).
    Voltam vele vezetési tréningen, vizes fékútban meg a műgyantán mindenkit leiskoláztam vele (a többiek nyári gumin voltak). A vizes szlalompályán meg a 30 lóval erősebb friss szerelésű Conti SC5-ös autóval másodpercre azonos köröket mentem (szárazon persze jól elvert :D).
    Igazából még az instruktor is kiröhögött mikor meglátta, hogy egy egész napos tréningre a 4 évszakossal jöttem de a végén azt mondta hogy ha kopásban is tudja egy "rendes" nyári gumi szintjét akkor még ő is bevállalná.

    mod:

    Nem csodafegyver de amire én használom mindenre elég, így 3 év használat után is maradok majd a CC-nél. Pedig a másik autón Conti PC5 van, télen meg TS850 (azonos méretben) tehát van azért összehasonlítási alapom. Jobb a téli télen és a nyári nyáron de kevés kompromisszumot követel ez a CC, ami még számomra bőven elfogadható.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák