- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #47396 üzenetére
Kapható már egyáltalán Európában?
szerk.: Úgy tűnik, igen.
Amúgy nem tudok róla, hogy itt a topikban bárkinek is lenne.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #47400 üzenetére
Nem rotation fajta, inside (más gyártóknál outside) van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #47402 üzenetére
A Quatrac 5 nem az.
-
tboldi
nagyúr
válasz FireFox1996 #47449 üzenetére
A 3 éves CC+-okkal nincs semmi különös, de nyilván elég nyáriasak alapból.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #47507 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #47509 üzenetére
Visszakerestem az akkori hsz-ekre, pont akkor lett fűrészfogas, amikor a gyári nyomáson használtam.
Most 1,5-2 évvel később úgy látszik, +0,1 barral nem jön elő. 🤷♂️ -
tboldi
nagyúr
Mondjuk az, hogy X beszállító-e vagy sem, nem jelent semmit, ugyanaz utángyártottként lehet rosszabb minőségű, mert nem mennek át olyan szigorú minőségellenőrzésen, mint az Y autómárkának szállított darabok. Kiváló példa erre a Purflux LS350-es olajszűrő, rákeresve nem egy panaszt találni a neten, hogy szétesik a biztonsági szelepnél, ellenben Honda 15400-RBA-F01-ként már kb. 0 reklamációt lehet látni. Ugyanaz, de mégsem.
De simán előfordulhat olyan is, hogy az utángyártott jobb, mint a gyári. Nálam Zimmermann fékbetétek voltak a Jazzen, amik egy befogó nyereg miatt megégtek, aztán gyári (Jurid vagy Pagid) került bele, de rohadtul nyúltak, nem haraptak. Meg lehetett velük állni, de én nem ezt az érzést szoktam meg, úgyhogy vettem egy szett sárga EBC-t tárcsákkal, ez viszont már a ló túloldala, azóta a fejem és a szélvédő többször közelebbi kapcsolatba került. -
tboldi
nagyúr
válasz tasiadam #47911 üzenetére
Zsatubon láttam egyet, amire MQ350-es váltót akasztottak, az 350-370-et bír elvileg.
Illetve egy stock hardvereshez pont azt írták, hogy remap után 300 Nm és 116 póni.rbalint88: Nálunk meg csak manuális jöhet szóba. De amúgy nincs még eldöntve abszolút semmi, apum most a Citroën C2-esekre van rábukva, anyum meg azt mondja, neki mindegy, ránk bíz mindent, csak jó legyen.
Mondjuk egy 1.6 VTS szintén érdekes lenne. 🤔tomcsi23:
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Azt hiszem, ez egy másik.
Viszont megnéztem ugyanezen csatorna videóját az 1.4 PDTDI-ről is, az már sok mindent elárul, hogy 18 perc helyett csak 10 perc az egész.
Összességében vállalhatónak tűnik, de majd beleolvasok az itteni VAG topikba is.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az A2-esben lévő 1.4-es szopóbenzin annyira nem győzött meg, még a TC is megemlíti a rossz motorok videósorozatában. Pedig városozni talán jobb lenne, mint a dízel.
Kéne még egy Jazz, csak kár, hogy az épkézláb darabok többe kerülnek, mint amennyi rendelkezésre áll.Na, de elég lesz már az off-ból, úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz stefanitsr #47948 üzenetére
Nálam most nagyon bekattant ez az A2, és anyumnak is tetszik, csak apum vonzódik még mindig a Suzukikhoz, miután sikeresen lebeszéltem a Citroën C2-ről. Végül is azok sem lennének rosszak, 17 éve nyúzunk egy M13A WagonR-t, hibátlanul teszi a dolgát, de az Audi mégiscsak különlegesebb, és ritkábban jön szembe még egy. Van egy kiszemelt 1.4 PDTDI, indulnék is érte, ha az osztrákok utalták már volna az adóvisszatérítést (talán a héten, már ideje lenne).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #48031 üzenetére
Yep. De nekem ez a 215 paci is furcsa, elhangzott az adásban, hogy gyárilag is jóval többet tud a K14C, mint papíron, és nekem ezen a ponton ugrott be az ATC. Ők rendszerint 30-40 lóval többet mérnek minden Suzukin, a szarul kalibrált padjukkal becsapják a jónépet. Valószínűnek tartom, hogy itt is ez történt.
Az a 215 jó lesz mondjuk 165-nek. Ráadásul nem is ment jobb időt, mint az 1.6 szopóbenzin.Ugye te is leméretted a Korbelnél az S-Cross-t, emlékeim szerint pont azt tudta, ami a gyári specifikációban is szerepel. De javíts ki, ha tévednék.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #48521 üzenetére
Ja, pont ezeken a leggyengébb.
Én nagyon jól elvagyok a CC+-okkal, de nem is közlekedek ilyen körülmények között. Nem tudom, mennyire emlékszel, raktam be ide képeket, hogy Mosonmagyaróváron hogyan szórnak tele mindent, emiatt nincs is soha semmi jég, csak sós víz.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Saccco #48583 üzenetére
Nincs is ilyen széles a kerékjárat.
Igazából a 185/55R15 is szürkezóna erre a konkrét autóra, de ezt még ki tudom magyarázni, mert szereltek GD Jazz-t ekkorával gyárilag*, nagyobbat nem szívesen raknék rá. Pedig a 195/45R16-ot még bevállalnám.
* Az ES-t és ES Sportot, de igazából nem különböznek műszakilag az én LS-mtől, ugyanaz minden cikkszám a futóműben és a fékben az EPC szerint.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz robertka #48606 üzenetére
Legyen ez, valakinek be kell töltenie a kísérleti nyúl szerepét, mert szükség van a tapasztalatokra.
……………………………Kár, hogy 185/55R15-ben nincs, viszont a 16-os váltóméretében, 195/45R16-ban igen. De az meg nem kompatibilis a műszaki vizsgával/rendőrrel/biztosítóval.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
185/65R14-ben nincs sima Quatrac, csak 5-ös. Vehető az is, ha anyum leendő autójára kellene?
Lancia Musa egyébként a kiszemelt, ha valakit érdekelne, mire kell ilyen kretén méret.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Yep, én meg egy kulcstartót.
-
tboldi
nagyúr
válasz GumisPeter #49423 üzenetére
Ááhh, visszatértünk a fakerékhez, megbízhatóbb technikának bizonyult.
-
tboldi
nagyúr
válasz SPeti1984 #49648 üzenetére
Épp most cseréltük át apummal a WagonR-en a kerekeket nyáriról télire, erőlködés nélkül leszedte a régebbi 320-as Parkside gép a 120-ra húzott csavarokat. De 200 körüli csavart is tekertem már ki vele sikeresen (ennél nagyobbra még nem használtam).
Nem lehet, hogy szénkefét kellene cserélni?
.....................................Muszáj volt előrehozni a kerékcserét, a jobb hátsó elkezdett ereszteni a héten, naponta 1 bart legalább elengedett, de csak az az egy. Leszerelés után körbeforgattuk, a gumin abszolút semmi sérülés, viszont a szelep meg van repedezve körben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen