-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Vagy azért csinálják, hogy mindenki menjen alvázat mosni az Xtreme Wash-hoz?
Mert mi is így tettünk. -
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #37357 üzenetére
Csak benyomtam a kuplungot.
Amúgy motorfékkel gurultam, de a bal kezemmel a kormányt tekerve, a jobbal meg a telefont tartva nem tudok visszagangolni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #37359 üzenetére
Még jó, hogy a feljelentés megtételéhez hiányzik pár adat.
(#37360) Dare2Live: Don't know, kérdezd a közútkezelőt, a VÜF-öt vagy a bogármestert.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #37554 üzenetére
Lejárt a szerk. idő...
Mondjuk nálam pont fordítva volt, de jól példázza, hogy igenis számít a rugózatlan tömeg.
Én is nagyobb méretre váltottam a Jazzen, habár csak kisebb mértékben, 14-ről 15-ösre (175/65R14 -> 185/55R15), de a kisebb kerekek 10 kg-ok voltak egyenként, az újak meg csak 8,3. A kisebb oldalfal ellenére a komfort egyáltalán nem lett rosszabb, és gyorsulásban is érezhetően pozitív változást hozott. Most már közel olyan, mint acélfelnikkel.iceQ! esetében viszont kicsi az esély, hogy csökkenjen a tömeg, ahhoz túl nagy a lépték, szerintem borítékolható, hogy kényelmetlenebb lesz. Kivéve, ha OZ Ultraleggerát vesz, vagy valami hasonlót. Bár a gumi oldalfala akkor is alacsonyabb lesz, ami nagyobb kanyarstabilitást jelent ugyan, de komfort szempontjából megint csak nem előnyös.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #37559 üzenetére
Én azt írtam, hogy nem lett rosszabb, nem azt, hogy komfortosabb. Van egy kicsi jelentésbeli különbség.
Mondjuk a Jazz-nek amúgy is butácska a futóműve (elöl McPherson, hátul csatolt lengőkar), plusz nálam még H&R progresszív rugók is vannak alatta, amik nyilván keményebbek valamivel, mint a gyáriak. Nekem így nem tűnt fel bárminemű negatív változás, kb. ugyanolyan, mint volt a kisebb kerekekkel és nagyobb oldalfalú gumikkal, de másfajta autón nem kizárt, sőt, valószínű, hogy sokkal érezhetőbb lenne a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Itt jég nincs, csak vizes-sós-nyálkás út. Normálisan, nyugisan közlekedve szépen el lehet lavírozni a CC+-okkal, nem érzem semmivel sem rosszabbnak, mint a Hankook W452-ket.
Múlt héten éreztem egyszer egy kanyarban, hogy 4 kerékkel csúszok picit a fehér aszfalton, de nem volt vész, rövid ideig tartott. És a tempóm is kicsit nagyobb volt, késésben voltam.2006-os Honda Jazz 1.4 i-DSI, CC+, lassan 2 évesek, 185/55R15, ABS-en kívül semmi biztonsági elektronika
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #37729 üzenetére
Ja, most nézem, van 195/50-ben is.
De mindegy, akkor is szívóznak velem műszakin, ha gyári méret van az autón.
szerk.: Tényleg! Meg kéne rendelnem az eggyel magasabb felszereltséghez tartozó matricát, amin a 185/55R15 szerepel, nem a 175/65R14, oszt' akkó' senki nem szólhat be.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #37878 üzenetére
Jelen! De papírom nincs, mert el sem kezdték a vizsgát, már a legeslegelején belekötöttek.
175/65R14 helyett 185/55R15 van az autón, mindkettő gyári méret, csak ez a felszereltségi szint a kisebbel jött ki, így a B-oszlopon lévő matricán is csak az szerepel. Viszont a típusengedélyben (és a kezelési útmuatóban) le van írva a nagyobb, meg további 3 is, amikkel használható az autó, de senki nem volt hajlandó utánanézni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
(#38175) SzlobiG:
Engem cseszegettek érte műszakin.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #38349 üzenetére
Warum?
Az egész kerék átmérője változatlan maradna (nagyságrendileg), csak az arányok változnának, több felni lenne és kevesebb gumioldalfal.
szerk.: Bár Jazz alatt hülyén néz ki, de itt is elfér a 3 collal nagyobb felni (14 helyett 17).
Ezért a hátsó lámpáért és spoilerért járna a fkorbács.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Előtte nekem is az volt, de nem éreztem különösebb komfortromlást a váltáskor.
Mondjuk ezek a Momo Reds felnik jó nehezek voltak, a mostani OZ-k a nagyobb méretük ellenére 1,7 kilóval könnyebbek. Valamelyest ez is számíthat abban, hogy nem érzem rosszabbnak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mosonmagyaróváron nincs gond, főleg, hogy ismerem az összes úthibát és csatornafedőt.
Győrben viszont mindig elsírom magam a Szent István király vagy a Szent Imre úton, utóbbi tisztára, mint egy patchwork takaró. De itt a 175/65-tel is mindig folytak patakokban a könnyeim.Egyszer itt sikerült belemennem a csatornafedő körüli gödörbe, akkor még nem volt kijavítva, illetve én is még a 14-es kerekeken gurultam. Félre kellett állnom megnézni, hogy sérült-e valami (szerencsére nem). Amióta megvannak a 15-ös felnik, nem jártam erre, inkább kerülök.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz newmoonlight #38400 üzenetére
Utánfutóra jó lesz még.
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #38449 üzenetére
Nem tudom, milyen fajta ragasztót használnak, de sebbenzinnel megpróbálhatod, nekem eddig bevált.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Wuthering Waves
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Horgász topik
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen