Új hozzászólás Aktív témák

  • TaaT

    veterán

    válasz csgeri80 #9678 üzenetére

    "Amikor tavaly a Goodyear fejlesztőközpontjában jártam, a nagyfőnök személyesen mesélte el, mennyire fontos nekik, hogy a gumijaik úgy a gumicímkén, mint az újságok, klubok tesztjein jót mutassanak. Világos, hogy a szivárványszínű energiacímke három paraméteréhez képest jóval többet vizsgál például az ADAC, mégis zavartan böngészem most az első teszttáblázatot, amelyben a címke és a klub mérése egymás mellett szerepel. Nehéz felfedezni bármilyen összefüggést a kettő között, mintha nem is ugyanazt a gumit vizsgálták volna.

    Van itt például egy A-A-s gumi (Bridgestone Ecopia EP001S), melynek elvileg parádésan kellene teljesítenie, hiszen a fogyasztásra és a vizes tapadásra vonatkozó két A betűnél egyelőre nincs jobb, viszont az ADAC-nál a középmezőnyben végzett. Egy B-B-s (Kumho KH27 Ecowing ES01) éppen csak megfelelt, az utolsó előtti helyen. Az E-A-s Continental PremiumContact 5 győzelmét még meg lehet magyarázni a különböző kritériumok súlyozásával, de hogy lehet az, hogy egy A-ra értékelt vizes tapadású gumit (Michelin Energy Saver+) pont a vizes aszfalton nyújtott gyenge teljesítménye miatt kritizál az ADAC, és sokkal jobbnak mérték a C-s Semperit Speed Life-ot?" [link]

    Én nem vagyok gumigyártó, nem tudom miért csinálnának ilyet.

    Viszont valamikor volt a tévében hogy a bűnözőket nem a büntetés súlyossága riasztja el a bűntett végrehajtásától hanem a lebukás veszélye, mert ha nincs esély a lebukásra akkor senkit sem érdekel a büntetés mértéke...

    Give them hell Ukraine!

Új hozzászólás Aktív témák