Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcsi23

    veterán

    válasz Kornel #5517 üzenetére

    Ezt mindenki maga, ill. a kocsija fényében tapasztalja meg. Nyilván erősen függ, ki-hogy használja, ill. mekkora terhelésen van a hátsó szegmenst.
    Itt pl. 2,3-2,3 van megadva általános használatra, de eléggé mászott ki a segge, mivel még a normálnál is kevesebb hátul a plusz súly (többnyire én, + max a zasszony, meg némi csomag hátul). Aztán kitapasztaltam, hogy az a legjobb, ha az első 2,4 a hátsó meg 2,2-t kap, így nem dobja ki a seggit forszírozott kanyarban sem, inkább tolja az orrát, vagy sodródik 4kerékkel, de a hátsót már szinte lehetetlen megindítani. A gumik is normálisan kopnak, fékezés is rendben, sikerült megtalálni az optimális(hoz közeli) beállítást. Egyszer a gumis megszokásból felnyomta 2,3-ra mindkettőt, én meg nem figyeltem rá, aztán az egyik nullás felhajtónál váratlanul megindult a segge, ESP fogta meg. Na azóta jobban figyelek rá, ha téli-nyári csere van. ;]

    ...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

Új hozzászólás Aktív témák