-
GAMEPOD.hu
A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kexksz
addikt
válasz Phantomhive #552 üzenetére
Afaik nincsenek, max ilyen fun dolgok.
-
KisTücsök
addikt
Amúgy valaki elárulná, hogy miért nem lesznek mountok? Olyasmit hallottam, hogy volt valami szavazás, hogy teleport vs mountok és sajna nem a mountok nyertek. Ennyire feleslegesnek érzik a gw játékosok?
Szerintem nem sok nagyobb élmény van annál, amikor megkapod az első hátasodat, aztán meg az első repülő hátast, és elhiheted, hogy nincs olyan helye a játéknak, ahová nem bírnál eljutni.
Marha szép játék lesz, tele csodálatos helyekkel, én azért ezt nem szalasztottam volna el.
Persze van a hátasoknak hátulütője is (pl ha sokan egy helyre betömörülnek a hátasaikon, és nem lehet odaférni valamihez, stb), de több előnye van szerintem.
Nálam biztos nagyot dobott volna a játékélményen. Ezt már így előre nagyon sajnálom.
-
qad
senior tag
válasz KisTücsök #558 üzenetére
Jó ha van, de jobb ha nincs. Talán jobb is ha minél később teszik be vagy nem is teszik be.
Wow-ban már helikopterrel is lehet repülni és euróért is vehetsz már mountot pedig a játék havidíjas. Runes of magic játékban nagyon szépek a hátasok, amit eleve úgy terveztek, hogy eredeti pénzért árulják őket, de ott legalább nem havidíjas a játék.
Ha lehetséges, és meg tudják úgy oldani hog ne legyen benne hátas, és ne menjen a játék róvására, akkor üdvözlendő részemről. -
#57919488
törölt tag
válasz KisTücsök #558 üzenetére
Hát azért sokkal nagyobb élmények vannak mint mountokon körbenézni pár helyet, az egész élő megalkotott világ a jó amit nem lóhátról kell nézni a távolból hanem benne kell lenni mikor folyamatosan változik minden
Repülő hátas tudtommal nem is volt tervezve, a másikra meg majd visszatérnek elméletileg. Tuti bevezetik majd hiszen ez nagyon nagy +lóvé ami nem csak a játék eladásából származik. amit a WoW-ban is láttam, hogy mennyien képesek detto ugyan azt a mountot megvenni valós pénzért ami másnak is megvan csak annyi különbséggel, hogy más a textura rajta (az egész mozgásuk megegyezik).
-
Phantomhive
aktív tag
alapvetően egyet tudok érteni azzal, hogy ez a világ nem arra lett megtervezve, hogy repkedjenek a fák között, hanem halandó földi ember távlatából legyen csodálva, de..
én bízok benne, hogy a GW2 tervezői zsenik és a mountok és a hozzájuk tartozó programozás már régen kész van és ha kell, akkor egy patch keretében be tudják gyógyítani a játékba,mert..a véleményem az, hogy a mostani MMO társadalom nagyrésze a WoW-ból indult.
kvázi az emberek 90(? - lehet túlzok)%-nak a wow az alapvető mmo rpg, amibe ami benne van, az minimum legyen benne a többi mmo-ban és azért lehet jobb egy másik mmo, mert méég több van benne. a wow jelenleg olyan piacvezető az mmo terén, mint az apple a mobiltelefonok, tabletek és számítógépek designolása terén vagy mint anno a fender és a gibson a gitárok designolása terén.a fent említett patchelős dolgot azért hoztam be, mert fenntartom, hogy a GW2 megpróbál egy tök új tortát sütni és nem a wow-ból kihasítani magának egy szeletet, de ha nem óvatosak és nem tudnak adni mountokat a sírdogáló játékosoknak rövid időn belül, akkor öngólt rúgnak, mint sok más mmo a hiányosságaikkal(swtor, war és tsai).
de ez csak a rövid elmefuttatásom, remélem minden jól fog klappolni a GW2-ben és -vel, mert 5 éve várok rá, mióta láttam az eye of the north dobozban a promo papírt
[...] and on the sixth day God created Manchester
-
fubenalvo
csendes tag
A mount kérdésről anno Gyu is írt egy pár sort:
"...Aki csak napi 5 percet játszik ugyanúgy kihozhatja belőle a maximumot, mint aki 12 órát – a közlekedési rendszere a lehető legjobb, amit eddig láttam – 20-as szinten sem hiányzott a mount, az AH pedig – egy szóval a “legjobb”, amit ilyen játékokban tapasztaltam.”3 béta hétvégével és két stress teszttel a hátam mögött ugyanezt tudom elmondani, pedig L2-ben egyszerűen el se tudtam képzelni a játékot egy értelmes stryder nélkül, az örök álom pedig mindig is egy saját wyvern volt.
A lényeg, hogy a térképen eszméletlen mennyiségű waypoint van. Ennek használatával még a hátasoknál is gyorsabban lehet mozogni. Persze, ha a térkép egyik sarkából a másikba akarunk ugrani, akkor érdemes igénybe venni egy közelebbi asura kaput, mert ezzel sokat lehet spórolni. (Emellett természetesen az ostrom alatt álló helyekre nem lehet ugrani waypointtal. Ameddig ott folyik az event, az le van tiltva. )
Nem tudom hányan próbáltátok már a játékot, de tényleg egy pillanatig nem hiányzott semmiféle hátas jószág. Akinek pedig a gyűjtögetés hiányzik, az gyűjthet miniket és a későbbiekben esélyes, hogy bekerül az első részből már ismert zaishen menagerie szerű hely is.
[ Szerkesztve ]
Játékaim + Játékok amikbe belekontárkodtam: http://fubenalvo.wordpress.com
-
fubenalvo
csendes tag
A hivatalos álláspont pedig:
Will there be mounts?
Other than map travel and asura gates, there will be no other methods of long distance travel such as mounts, ships, etc in Guild Wars 2 upon initial release.
Azaz, nem lehetetlen, hogy későbbi patch vagy kiegészítő keretében bekerüljön.
Játékaim + Játékok amikbe belekontárkodtam: http://fubenalvo.wordpress.com
-
qad
senior tag
+1, ha jól megcsinálják akkor kutyának sem fog hiányozni a hátas. Csináljanak inkább helyettük nagyméretű non-combat peteket amivel lehet villogni, vagy társként működik.
-
KisTücsök
addikt
Nem titok, az egyetlen mmo amivel komolyabban játszottam az a wow, lehet ez miatt is nyafogok most. Ha anno a közelébe nem mentem volna, lehet eszembe sem jutna, hogy mountokat is rakhatnának bele, de nem így volt.
Az oké, hogy az utazást így is megtudták oldani, sőt gyorsabb meg praktikusabb is, de szerintem a mountoknak nem csak az a feladata, hogy A pontból hamarabb eljussunk B-re. Ha egy mmo-val (vagy szimplán csak rpg-vel) játszol, akkor megpróbálsz minél többet foglalkozni a karaktereddel, minél többet "megadni neki" (szándékosan nem azt mondtam, hogy azonosulni vele), ehhez szerintem elengedhetetlen kellék egy hátas. Na de itt abba is hagyom a nyáladzást, tudnám még ezt oldalakon keresztül írni.
A lényeg, hogy én - annak fényében, hogy nem játszottam még a játékkal - örülnék, ha majd raknának bele mountokat. Persze (és ez is jogos, néhány mmo-ban nagyon elszálltak ezekkel) csak ha normálisan megtudják oldani.
De talán az is lehet, hogy majd ha már játszottam a játékkal, nekem sem fognak hiányozni a mountok, hiszen annyira eltér ez a játék a többi MMO-tól, az egész játékmechanizmus teljesen más. Ki tudja...
Más:
Egyébként majd ehhez is lesznek olyan kiegészítők, mint a GW1-hez? Erről még nem hallottam semmit.
-
kexksz
addikt
A mount nem csak közlekedésre van. Van egy "varázsa", ha megveszed, ha minél jobb van neked. Pl. ha van egy Porsche-d, akkor megnézik az emberek az utcán, azt sugallja, hogy ennek az embernek másból is jó cucca van, hogy elért valamit az életben. Ingame mounttal kb ugyanez van szerintem.
-
fubenalvo
csendes tag
válasz KisTücsök #567 üzenetére
Olyan kiegészítők lesznek mint az EotN volt a Guild Wars-hoz. Különállóan az alapjáték nélkül futtatható kiegészítők nem lesznek. Ezzel sok felesleges munkától kímélik meg magukat a fejlesztők (pl minden egyes részhez önálló tutorial területet gyártani) és koncentrálhatnak a fontosabb tartalmakra. Részletesebben itt olvashatsz erről.
Játékaim + Játékok amikbe belekontárkodtam: http://fubenalvo.wordpress.com
-
#57919488
törölt tag
Számomra ez mást jelent a valós életben és mást egy játékban. Az akinek pl. 190/190 mount van meg úgy, hogy a 90%-a rettentően sokáig tart mire mindet begyűjti annak nincs valós élete és azt se tudja, hogy milyen hónapban vagyunk. Lehet csak azért vagyok ezen a véleményen mert nincs sok időm ilyesmire és inkább maga a játék érdekel. Számomra a ló az mount, egy tárgy ami a-b közlekedésre alkalmas, ettől nem leszek jobb PvP-ben és nem vagyok híve a csillámpóni farmnak. A jókat farm nélkül kiszedni nem lehet (a mostani mmo-kban). Csak más nézetek, ennyi
-
Phantomhive
aktív tag
válasz #57919488 #571 üzenetére
Ez egy olyan dolog, hogy baromi sok stílusú játékos van és mindegyik tábort ki kell elégítenie egy mmorpg-nek, ha nem rétegjátékot akarnak csinálni.
Tehát jó pve content kell, jó raidek, jó pvp lehetőségek(kapásból 3 stílus), gyűjtögethető dolgok(mount), jó szakmák, jó kereskedelem, grindelhető mobok ritka itemekért, dinamikus napi questek(és egyebek). sorolhatnám a végtelenségig. nyilván a csoportok között baromi sok az átfedés, de ezek egyfajta attitűdök és ezeket mind-mind garantálni kell.
szerintem a mountokért nagy sírdogálás lesz. nem azért, mert nem lehet a-ból b-be eljutni anélkül, hanem mert gyűjtögetni szeretik őket az emberek, csodálgatni őket.
állni vele a városban és egyfajta "státusz szimbólumként" birtokolni(sok ilyen igényű ember van). stb..stb..
egy óriásira duzzadó dolog ez és ebből kivenni a mountokat szerintem botorság, mivel sok egyéb mmo-ban(de maradjuk a wownál, mert tökéletes példa mindenre) ennek kultusza van -már-.drukkolok, hogy jól legyen abszolválva ez a kérdés a jövőben.
[ Szerkesztve ]
[...] and on the sixth day God created Manchester
-
#57919488
törölt tag
válasz Phantomhive #573 üzenetére
Ha most ellőtték volna ezt a lehetőség akkor nem lenne olyan nagy durranás mint kb. fél év múlva egy patch-ben. Ha lesz olyasmi ami miatt érdemes visszanézni akkor azért a mountokat annak tartom
-
Phantomhive
aktív tag
válasz #57919488 #574 üzenetére
azt hiszem ezzel nem értek egyet.
ha szavazásként kiraknánk pl. egy futó mmorpg rajongói oldalára, hogy miért jönnél vissza inkább játszani, ha már nem játszol a következő kérdéseket:a) új content patch miatt(új területek, quest, raid, pvp, stb...)
b) új járművek, petek, stb..akkor szerintem az a) torony magasan győzne.
a petek és mountok szerintem mindig is másodlagosak maradnak.[...] and on the sixth day God created Manchester
-
#57919488
törölt tag
válasz Phantomhive #575 üzenetére
Mondjuk igen, mmo-knál vannak elsődleges és másodlagos dolgok . Az új tartalom nyilván a legfontosabb de attól függetlenül is kell a változatosság amire viszont teljesen jók a mount-ok bevezetése.
-
KisTücsök
addikt
Ááá, nem bírok várni. Elképesztő milyen gyönyörű helyszínek vannak benne. És milyen változatos mind.
-
fubenalvo
csendes tag
Szavazás ma estig arról, hogy milyen pólók készüljenek: link
Játékaim + Játékok amikbe belekontárkodtam: http://fubenalvo.wordpress.com
-
KisTücsök
addikt
Jut eszembe. Olyan lehetőség ugye lesz, hogy kihívhatok másokat duelezni?
Meg még egyet nem vágok annak ellenére, hogy vagy 5-6 béta tesztet elolvastam még anno. Lehet olvastam is, de már nem emlékszem. Itt kik vannak kik ellen? Vagyis van frakciókra osztva, mint a WoW-ban? Alli meg horda ugye. Itt?
-
Asbee
veterán
Kezd beindulni a topic , nekem meg kezd egyre jobban megjönni a kedvem a játékhoz. Legutóbbi bétán már nem nagyon játszottam, de most jó lenne minél hamarabb egy.
-
KisTücsök
addikt
Értem. Tehát akkor például egy emberrel simán átmehetek a charrok területére mindenféle következmény nélkül? A másik fővárosaiba is?
Mondjuk azért annak is lett volna egy feelingje, hogy nem mehetsz át csak úgy, mert az őrök is rád támadhatnak.
Instákról amúgy tudtok valamit? Elnézést a sok kérdésért, de gyakorlatilag csak a pvp rendszert vágom eddig úgy ahogy.
szerk: Amúgy két hét múlva lesz béta, nem?
[ Szerkesztve ]
-
Thaddeuss
tag
1v1-et egyelőre majd úgy lehet csinálni, hogy csináltok egy x vs x számú strukturált pvp "szobát" és felmentek ketten. Később belerakják azt mondták.
-
KisTücsök
addikt
-
qad
senior tag
Kíváncsi leszek hogy oldják meg a pvp részeket és hány ilyen harcterület lesz.
-
kexksz
addikt
Itt nincs külön PvE meg PvP karakter, a kariddal tudsz váltogatni PvP és PvE zóna között - ha átlépsz a PvPbe, automatikusan megkapod a max szintet és az összes skillt.
"úgyis a pve lesz a lényeg"
Én PvE orientált player vagyok MMOkban, de azt kell hogy mondjam, hogy itt PvPre fogok rámenni. sPvP-t eSportra tervezik, PvE endgame kontent meg ahogy néztem elég szegényes. (Nincsenek raidek...)
-
qad
senior tag
Hmm azt hittem 100-as lesz instant a pvp-s kari és az úgy is marad, ha meg pve-ni akarok akkor átlogolok bármelyik 3 másik karakteremre. Hogyan jelzik a world pvp-s határokat?
-
Thaddeuss
tag
-
Lmh
őstag
Nem jelzik. Loading képernyő választja el. "átfutni" nem lehet.
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor