Új hozzászólás Aktív témák

  • matykooo

    aktív tag

    A probléma egyszerűen->vaterán vásároltam, kifizettem, az eladó megrendelte a futárt, a futár átvette a csomagot, a csomag pedig nem jutott el hozzám, tehát ellopták magyarul mondva...

    Kicsit bővebben:

    Vaterán megnyertem egy aukciót (Samsung Galaxy S) nagyon korrekt árban 40ezer volt a minimál ár, garanciásan teljes tartozékokkal (az aukció előtt ültem, és imádkoztam, hogy ne licitáljon rám senki és nyerjem meg ennyiért, mive tökéletes volt a telefon ennyiért).
    Miután sikerült megnyernem a telefont, felvettem a kapcsolatot az eladóval (teljesen jó értékelései voltak vaterán) megbeszéltünk mindent részletet, és mivel hamar kellett volna a telefon, kértem, hogy a futáros megoldással intézzük el. Ez volt a legnagyobb hiba amit elkövettem, mivel jobb lett volna a Magya Postát igénybe venni, mert az tuti elhozta volna a csomagot.
    Nos bedobozolták a telefont és a tartozékokat, megrendelete az eladó a futárt akik vissza is jelezték a dolgot, értement a futár a készülékért, átadta a számlát, átvételi elismervényt adott aláírva cserébe, azt ígérte 1-2 nap és nálam lesz.
    Másnapra nem érkezett meg, telefonon rákérdeztem megnyugtattak, hogy holnap érkezik. Eljött a következő nap, délelőtt semmi nem érkezett hozzám (általában a postás és a futár is mindig délelőtt jön, 1x volt, hogy délután érkezett valamim is, pedig már több 100 csomagot kaptam), így felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy érdeklődjek mi a helyzet, a hölgy kedvesen mondja, hogy a gépe szerint a futárnál van a csomagom és ma kapom meg, elkértem a futár telefonszámát, majd felhívtam és meglepődve tapasztaltam, hogy a futár szerint nála semmilyen csomag nincs a nevemre és címemre, valamilyen gubanc van. Ő is utána érdeklődött elmondása szerint Budapesti raktárban van a csomag... ok, hívtam az ügyfélszolgálatot újra, hogy most akkor ki szivat kit? A hölgy kb azt sem tudta mi van, vagy Budapesten van, vagy Debrecenben van a raktárba??? Mivan?? Ilyen hogy fordulhat elő? Legyek türelemmel, megvan a csomag csak elakadt az egyik depóban, hétfőn fogom megkapni (már ekkor tudtam, hogy itt nagyon nagy gáz lesz). Természetesen következő hét hétfőn sem kaptam semmit, folyamatos telefonálás utána nagynehezen az egyik diszpécser kinyögte, hogy nincs meg a csomagom de legyek türelemmel még 1 napot előkerítik!! :) Közben a telefon eladóját is hívták, és megnyugtatták, hogy a csomag megvan és kézbesítve lesz, szóval mikor őt is hívtam meglepődve tapasztalta, hogy még nem kaptam meg, illetve hogy ilyen probléma áll fenn.
    Elérkezett egy újabb nap, amikoris hívtak, hogy nagyon sajnálják, de elveszett a csomagom... egyszerűen nem értettem, meg, hogy hogy a francba lehet egy csomagot elhagyni, és mondtam, hogy akkor magyarul ellopták? A hölgy annyit mondott, hogy ő erre nem mondhat semmit, de tudtam, hogy ez van... Nagyszerű...

    Tovább hívtam őket, és próbáltam nem diszpécserrel beszélni (akárcsak az előtte lévő 2-3 nap) és, hogy kapcsoljanak valamilyen vezető beosztású emberkét... na most ők általában állandóan házon kívűl vannak, vagy éjjel nappal megállás nélkül "tárgyalnak"... a diszpécserek pedig pontos felvilágosítást nem adhatnak, hogy hol, mikor, ki és hogyan nyúlta le a csomagomat... holott ugye pontosan tudják, hogy honnan tűnt el, és akkor éppen ki volt a futár/raktáros... Szóval előrelépés nem történt a részükről.

    Ezért ma megtettem ellenük egy rendőrségi feljelentést, viszont ezzel az a baj, hogy 2012.04.15től a 20ezer forintos értékhatárt, felemlték 50ezer forintra, így nem számít bűncselekménynek a dolog, szal adtam a szarnak egy pofont... IMEI számot leadtam illetve minden adatot amit csak lehetett (átvételi elsmervény, számla a futár cégtől stb).

    Arra kérnélek benneteket, hogy akinek esetleg ilyen problémája van az említett céggel az jelentkezzen, 1-2 embert már találtam, de nekik lezárult az ügyük.

    Vagy esetleges megoldásra javaslatokat.

    Aki pedig futáron töri a fejét, és esetleg rajtuk gondolkodik, felejtse el, inkább válassza a jól bevált DPD, GLS családot vagy a jó öreg Magyar Postát.

    ''a walesi srác aki legenda lett''

  • stalkerz

    csendes tag

    válasz matykooo #1 üzenetére

    Én még "csak" 3 napja várok rájuk, de nem semmi amit művelnek.
    Pontosan úgy jártam ahogy te is, a Vaterán vettem egy tv-t.
    Az eladó már 3 napja feladta a GTR-nél, törékeny csomagként értékbiztosítva.
    Annyi fáradságot nem vettek maguknak hogy legalább egy e-mailt vagy telefont kaptam volna tőlük, hogy mikor várható a kézbesítés.
    Csütörtökön már fel volt adva, ma szombat van. Tegnap este érdeklődtem hogy mikor várható, azt mondták raktárban van már. és majd csak hétfőn hozzák ki. Először bele is nyugodtam aztán utána gondolkodtam csak hogy eleve én fizetek 3700 Ft.-ot a szállításért, ráadásul úgy hirdetik magukat hogy az este 19h-ig leadott csomagokat másnap már kézbesítik.Szóval bepipultam és mikor ismét felhívtam őket egy másik ügyfélszolis hölgy vette fel, és ő már azt mondta hogy szombaton mindenképpen megkapom. Ma (szombaton) egész nap vártam eddig még semmi nem jött, sem telefon, sem e-mail és persze a tv sem. :(( :W "Hála" nekik (GTR), egész hétvégén tv nélkül leszek. Felhívni senkit nem lehet, nincs ügyfélszolgálat csak üzenetrögzítő.
    Szóval így jártam (eddig). Arra gondolni sem merek hogy most épen hol van a tv-m, melyik raktárban vagy autóban áll immár 3 napja, vagy egyáltalán megvan-e még :((
    Én renhgetegszer rendeltem a neten, de eddig még egy-két napon belül megjött minden gond nélkül (igaz nem a GTR hozta). Ja. és persze az volt a minimum hogy bárkitől is rendeltem, szinte az nap már jött egy e-mail hogy mikor várhatom a kézbesítést. A GTR-nél ez nem divat, erre sem veszik a fáradságot hogy legalább egy e-mailt küldenek hogy elnézést ezért vagy azért késik a kézbesítés.
    Képzelem mi mehet egy ilyen cégnél ha ennyire slendrián a hozzáállásuk, nagy ívben tesznek az ügyfelekre. :(( Én is mindenkit óva intenék attól hogy bármit is rájuk bízzon, inkább tényleg a posta vagy bármelyik másik "tényleges" futárcég.

  • RangerFox

    veterán

    Én pedig meg vagyok elégedve! A lírától rendeltem egy könyvet és másnap délután ki is szállították igényesen csomagolva. :C

  • jeni

    félisten

    Üdv

    Akkor én is beállok az elégedetlenek sorába,igaz ez a második feladásom.
    Az első meg is érkezett de a második nem. Ami 06.19- óta csavarog a magyar tájakon vagy valamelyik GTR alkalmazott lenyúlta!.

    Sajnos akinek eladtam a csomagot amit ki is fizetett és azt rendesen becsomagolva fel is adtam a futáros cégnek,számlával igazolva.

    Na ilyenkor mi van?

    Mi a jogszabály? A vevő hétfő estéig (VII.03-ig) adott haladékot ha nem érkezik meg akkor vissza kéri a vétel árat és nekem kell valamilyen módon kárigényt benyújtanom a céggel szemben. Ez igaz-e? Holott nem én vagyok a hibás,és nem az én felelősségem a csomag eltűnése!

  • jeni

    félisten

    válasz jeni #4 üzenetére

    Üdv
    már a GTRlogistics.hu sem érhető el!
    sajnos eltüntették a csomagot.

    [ Szerkesztve ]

  • freeko

    újonc

    [L:/dl/upc/2014-06/30/502815_iadz7pmctwmwxdic_img_0010.jpg](IMG:/dl/upc/2014-06/30/502815_iadz7pmctwmwxdic_img_0010.thumb.jpg)(/IMG)[/L]A GTR-ből átvedlett DPD-vel se szállíttasson senki!
    Egyszerűen egy rohadt rablóbanda.
    Küldtem velük húsvétkor egy kamerás helikoptert. Húsvét reggel 7-kor felháborodottan hív a vevő, hogy tönkretettem a gyerek húsvétját, mert hol van a helikopterről a kamera?
    Én elkezdtem neki magyarázni hogy hol van a helikopteren alul, hogy szinte alíg látszik a kamera, hát nézze csak meg jobban biztos ott van az...erre küldött képeket, és én is ledöbbentem. Valaki szándékosan elcsipkedte a drótjait, és lekapta róla a kamerát.
    Persze azonnal írtam a DPD-nek, hogy ez nagyon nem oké, valaki lerabolja a csomagokat.
    Ma kaptam meg a választ, aminek az a lényege hogy én vagyok a hülye mint feladó, mert nylonba csomagoltam, és lehetővé tettem a kedves szállító pajtásnak hogy kibontsa, és lerabolhassa a csomagomat.
    Tehát nem a rablócég a hibás, hanem az ügyfél.
    Hát volt már olyan hogy ráléptek a postán a csomagomra, akkor sem térítették meg csak a szállítást.
    De azért ez mindennek a teteje, hogy lerabolja a csomagot egy cég, aki elvileg ebből él, hogy szállít...

    [ Szerkesztve ]

  • caprine

    aktív tag

    válasz freeko #6 üzenetére

    Nekem volt 1-2 fuvarom a GTR-el. Ha jól emlékszem a szobakerékpárt ők hozták el nekem, hát n tudjátok meg milyen műanyag elemek eltörtek. Jó hogy 36 kiló, de akkor is!

    Alapvető szabály, hogy semmit se csomagolunk úgy be, hogy látszodjon mi van benne. Ha a postás kérdezi mi akkor sem kell a tényleges adatot megadni "á csak valami elromlott alkatrész" nem fognak vele onnantól kezdve foglalkozni. Egy srác tucatszám rendelt kínából LED izzokat, lehetett volna csomagban is tucatjával, de ő 2-3 darabot rendelt csak egyszerre 1 csomagban. Postás meghozta neki a csomagot, mindig az hozta, megkérdezte tőle mi van benne, ő meg elmondta, hogy izzó. Onnantól kezdve minden 3-4. csomagja eltünt. A postás így egészitette ki a minimálbérét.

    Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)

  • matykooo

    aktív tag

    válasz mizu #8 üzenetére

    GTR vaterafutár szolgáltatásánál 10 ezer forintig volt az értékbiztosítás (kisbetűkkel elrejtve a jó büdös francba), szóval hiába adtál fel 100 ezres akármit ha eltűnt kaptál 10 ezret, mint ahogyan anno én is.
    Igazából azóta mióta ez az eset történt csak Postát és GLS-t "használok" mindkettő tökéletesen üzemel.

    Postánál ha nem nem levelet adok fel, akkor MPL vaterafutár ami ugyanolyan mint egy szimpla MPL üzleti csomag csak ez 790 ft (150 ezerig biztosítva), nekem ez iszonyatosan bevált.

    Vagy ha futározni kell akkor GLS, igaz nagyobb csomagoknál kicsit drága de pontos és megbízható.

    Egyébként a lopások is valószínűleg fizetéskiegészítés miatt voltak, vagy nem fizetések miatt.

    No mind1 :)

    ''a walesi srác aki legenda lett''

Új hozzászólás Aktív témák