Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
-
Parson
addikt
Kiegészítésként: Még általam ki nem próbált, de talán jól működő irányvonal az adattranszferre nagy összeállitásnál:
1. Pro/E -> Autodesk Inventor : gépészeti rendszer -> gépészeti rendszer
2. Autodesk Inventor -> 3ds max : Autodesk szoftver -> Autodesk szoftverEz közvetett eljárás ugyan, de talán a legtutibb. Csak jól kell megválasztani a szoftver-verziókat, de minél újabb a közvetitő és a célszoftver, annál biztosabb eredményhez juthatunk.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Szepy2884
tag
Szerintem nem fog gondot okozni Azért majd ha eléggé kitapasztaltad, vagy csak amolyan első benyomásként írj már pár sort hogy mennyi az eltérés a kettő között. Engem érdekelne, persze csak ha van kedved
A mérnök az egy olyan lusta fajta, aki mindíg azon agyal, hogy miként lehetne kevesebb erővel hatékonyabban működni.
-
Parson
addikt
Nos, közben ez a probléma meg is oldódott - egyszerűen a dinamikus kényszer megadásánál vissza kell kattintani egyet az 'assembly kényszer' ablakába és utána ctrl lenyomása mellett kiválasztani a többi görbeszakaszt.
Viszont a következő kérdés, hogy vajon milyen módon (milyen motorral) lehet egy ilyen pályagörbén végignyomni egy alkatrészt.
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
#06658560
törölt tag
-
Atlantis
veterán
Nincs magyar ebből és nem is lesz. Nekem SP2 van és nem is ajánlgatta, hogy frissíteni, pedig az Update működik, mert néha tölt le ezt-azt. Nekem nincs bajom a stabilitásával, driverekkel sem különösebben, de egyéb szoftverekkel azért lehet szívni. (esetemben pl.: nincs iTunes és SE PC Suite támogatás, ezért vagyok kénytelen egy Vistát is használni).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
kraftxld
nagyúr
Nem létezik belőle magyar. Az x64-es xp egy herélt x64-es szerver 2003, azért van csak SP2 hozzá, meg szintén ezért vannak kompatibilitási gondok néhány desktop progival. Én mindenképp a 64bites vistát ajánlanám vagy ha kísérletező kedvű vagy akkor win7-et.
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
Atlantis
veterán
-
Aske
aktív tag
Ja szal az van, hogy amit a videón is látsz, a pofák összevissza mozognak véletlenszerűen most éppen kettő jól egy ellentétesen. Betettem őket a hornyukba és tangent kényszerrel a spiráltárcsához kapcsoltam őket (analóg módon mindháromnál) ami ugyancsak látható hogy megfelelően forog de az összhatás még nem tökéletes.
http://www.indavideo.hu/video/Cushman_esztergatokmany
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
GML
őstag
naszóval. a lényeg, hogy mozgás analízist tudjak csinálni (mi merre, hogyan mozog, nincs-e ütközés a meglévő gépészettel, stb). letöltöttem egy proe modellt az auma honlapjáról, majd átalakítottam úgy, hogy a hajtókar, ami mindent mozgat tudjon forogni:
ezzel megvolnánk. utána beletettem egy összeállításba, amiben szintén vannak mechanizmusok, amit a hajtóművem mozgatna. de amit beleteszem a fő összeállításba, nem hajlandó a kar megmozdulni...
szóval ez van. remélem érthetőbb.. bár igaz, hogy tagnap este fáradt voltam, ma meg még nem ébredtem fel.Lenne még egy kérdés, hogyan tudom elérni azt, hogy kirajzoljon nekem egy útvonalat a proe, hogy az adott mozgó test egy adott síkon keresztülmenve milyen utat jár be?
-
GML
őstag
Ajjajjaj... (Quimby után szabadon). Mindent lerögzítettem statikusan, amit kellett. a többit meg mechanizmusnak. de azt pl már nem értem, hogy miért van az, hogy vannak olyan asm-ek, amik mechanizmust tartalmaznak és több összeállítási szinten keresztül is csak statikus kényszerekkel vannak behelyezve a modellbe, mégis működnek?
A motorok definiálásánál is bajok vannak. valahogy nem megy. próbálkozok, de nem akar menni. tudsz adni egy how to-t? -
Atlantis
veterán
Mindig működik a statikus kényszerekel való bekötés is, feltéve, hogy a referenciákat jól választod meg. Ezzel még nekem nem volt gondom, ha "befeszült" az összeállítás, az mindig a béna referenciáim miatt volt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Che Éva
csendes tag
Igen, igen. Pont ilyet szeretnék. Csak a technikája valamiért nem jön össze. Valamiért nem fogadja el a profilt. A csavarvonal mentén söpröm a kivágást. A keresztmetszetet vázolom. A vázoláshoz megrajzolom a tengelyt és a henger alsó élét felhasználom. Elkészítem a zárt alakzatot...És nem fogadja el... Mi lehet a baj? Gondolom én vagyok az egyetlen aki nem tudja. Kérlek írd le mire kell figyelni a vázlat helyzete, mérete vagy akármi kapcsán...
[ Szerkesztve ]
Che
-
Che Éva
csendes tag
A Pro/E Wildfire 3.0 verzióval dolgozom. És örülök, hogy ilyen tanácsokat adtál, mert én is ilyesmivel próbálkoztam. Mivel Schools Edition verzió ezért nincs hozzá kézikönyvem. Sajnos angolul nem tudok tanulni és elég ritka a magyar nyelvű szakirodalom. Amit találtam abból jutottam el ezidáig, de küzdök tovább!
Che
-
Che Éva
csendes tag
[link] Egy kezdeti próbálkozás M6-os hernyócsavar v1.2 Lesz még egy-két verziószám mire tökéletessé válik. Nem látszik jól de a felső részén nem jó a menet kifutása. Ha először letöröm a csavart akkor lépcsősen találkozik a menettel, ha utólag akarom letörni egyenlőre nem engedi. Hiába harc az élet...
Che
-
Che Éva
csendes tag
Köszönöm türelmedet egy kezdő botladozásaival szemben. Egyszer majd leírom, hogy a program ismerete miért ilyen nagyon fontos nekem. Készítettem egy másik hernyócsavart. itt már jobb a menetkifutás... Később majd javítok rajta. [link]
Az új problémám az összeállítási rajz. Egy ütközőt rajzoltam és a rugó beszerelése egyenlőre .Che
-
Che Éva
csendes tag
megnéztem a videókat amit belinkeltél. Nagyon hasznosak. Egy sokkal szebb rugót tudtam rajzolni így. Pont erről lenne egy kérdésem. Ezen segédlet szerint dolgoztam."Taking Control of Helical Shapes - WF4 11/08" Sajnálom, de nem tudok rájönni, hogy a GRAFIKON beszúrása után megrajzolt szimmetrikus görbe, hogyan érte el, hogy a rugó két vége kialakuljon. Nem találom a kapcsolatot. Az is igaz, hogy mivel csak egy gyenge segédletem van, magáról a GRAFIKON eszközről is most hallottam először. Ha van egy kis időd okosíts ki légyszíves. Köszönöm!
Che
-
Szepy2884
tag
Ez egy nagyon hasznos link, csak kár hogy nem lehet benne vissza tekerni
Maci,
Oktatást nem biztosít a cég??? Amúgy nekem van egy magyar nyelvű kb. 4-5 megás oktató anyagom .pdf-ben, de az NX3-hoz. Ha érdekel, keress meg privátban és átküldöm.
[ Szerkesztve ]
A mérnök az egy olyan lusta fajta, aki mindíg azon agyal, hogy miként lehetne kevesebb erővel hatékonyabban működni.
-
Che Éva
csendes tag
Éppen ehhez a dologhoz szeretnék kapcsolódni...
Az általad kritizált megoldást használtam egy rugós alátét rajzolásához, mert így tudtam megoldani, hogy ne teljes 360°-ot írjon le a sepert keresztmetszet. Valóban egy alátét miatt aránytalanul nagy munkának látszik. Kérdezem a "Csavarvonalmentén söprés" alkalmazásakor is befolyásolhatom a fordulat szögét? mert ha igen, az nagyon leegyszerűsítené a rajzot.Che
-
GML
őstag
na. pont, ez nem jött össze. igaz, csak WF3-mal próbálkoztam, azon belül melyik opció? azt írta nekem ki, hogy nem jó a kiválasztásom... illetve a másik az, hogy hogyan tudok létrehozni egy olyan 3d-s felületet, hogy tudok pár pontot a "kerületén", majd összekötöm egy spline-nal és ezt szeretném kitölteni...??
-
Parson
addikt
No visszatérve egy picit erre a 'rugós' témára... Helical Sweep feature helyett egyre jobban kezd tetszeni ez a gráfokkal történő vezérlés... igaz több a feature a fában, de sebaj, sokkal tágabbak a lehetőségek. Ime egy érdekes video, ami talán elég meggyőző és nektek is érdekes.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Aske
aktív tag
A palack kész, köszönöm a választ, és erre való tekintettel hasracsapásszerűen belövöm a töltési magasságot. Szerszámmal meg majd később foglalkozom mert addig még sok dolgom van.
Egy shot a pillanatnyi állapotról.
http://kepfeltoltes.hu/091024/render01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-
-
Sraff
tag
Parson: "de szerintem is ott van a kutya elásva, hogy a flexibilis opcióval konkrétan az alkatrészt tudod flexibilissé tenni, tehát az alkatrésznek a belső méreteit és nem a beszerelési méreteit"
Belegondolva ebbe, így kell, hogy legyen. Akkor viszont a videoban azért tudják megcsinálni, mert egy összeállításba szerel be egy összeállítást, és így az alösszeállítást teszi flexibilissé, azaz a két pánt szöge már belső méret. Jól gondolom?
Mindenesetre ma már hagyom, túl fáradt vagyok hozzá. Holnap majd beszámolok az eredményről.
Atlantis, Parson köszönöm a segítséget!
-
Atlantis
veterán
Jó dolog a flexibilitás, de ha sokat használ belőle az ember, lassítja a munkát, emellé rajzkörnyezetben még nem sikerült rendesen lekezelni ezt a feature-t, előfordulnak anomáliák. Talán majd a WF5...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Akkor úgy látszik nem értettem a kérdésedet.
Egyébként ugyanabba az összeállításba is be lehet építeni egyazon flexibilis rugómodellt több méretben.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ez a parancs mire is jó? Sose használtam még...ha tippelnem kéne, ezzel lehet a modellek régi verzióit eltakarítani.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Én erre a kezdetektől fogva a sPurge nevű programot használom. Megbízható, mindig működik és más felesleges fájlok takarítására is jó.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem, az a beállított kiterjesztésű fájlokat törli.
Sraff: egye fene.
Szerk: Illetve mégsem, mert visszajött a mail valamilyen indokkal. EXE file-t tudsz fogadni? Mintha amiatt hörögne, hogy EXE-t a gmail nem ereszt be.[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Vannak persze, de FireGL ritka, mint a fehér holló, a többi CAD-kártya meg még annál is ritkább.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- SSD kibeszélő
- Autós kamerák
- Sorozatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest