-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #2974 üzenetére
Akkor a Oneworldexpress a Magyar Postának passzolja majd le. Az lenne a legjobb, mert az asszony sokszor nincs otthon és akkor így át tudná venni a postán.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #2976 üzenetére
Aha, nekem RS-el kezdődik és GB-vel végződik. Egyelőre még a státusza ennyi:
2015-10-30 13:03
OWE UK Hub, Received, Received
2015-10-28 00:00
Data Received, Parcel Data ReceivedTehát elvileg már úton van, legalábbis azt írja, hogy in transit.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #2978 üzenetére
Szerintem nem lesz gond. Mióta beszéltem a csajjal, azóta pozitív vagyok velük kapcsolatban. Persze lehet csak jó a marketingérzéke.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz A texasi #2981 üzenetére
Valami akkor nagyon nincs rendben:
2015.11.04. 12:09 Kiszállítva Magyarország Nyírtelek
2015.11.04. 7:23 GLS jármuben, kiszállítás alatt Magyarország Nyírtelek
2015.11.04. 6:15 Érkezés a depóba Magyarország Nyírtelek
2015.11.03. 17:46 Érkezés a depóba Magyarország Alsónémedi
2015.11.02. 9:39 Beérkezés a HUB-ba NémetországEz Nyíregyháza kellene legyen, nem nyírtelek.
A Oneworldexpress szerint jó a címzés![ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #2982 üzenetére
Ok, nincs zűr
Felhívtam a GLS-t. Két csomag is fut egy szám alatt.
Az enyém most Németországból tart Alsónémedi felé.
Levert a víz.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz A texasi #2993 üzenetére
Tökéletesen igazad volt.
Csak az volt a para, hogy egy TN alatt két csomag is van regisztrálva, míg az egyiket kiszallitottak tőlem 20km-re. Kicsit beszartam.
De utána a GPS felvilagositott, hogy ők sem értik hogy miért, de két csomag van egy szám alatt.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #3001 üzenetére
Na, Időközben kiderült, hogy a szomszéd átvette a csomagot. Gondolom a lakcimkartyaja máshova szól, ezért is volt kavarodás a gls nyomkövetésben.
Szóval a lényeg. Múlt hét pénteken feladták, ma megérkezett. Komoly időt futott. Respect a gearbestnek. Kisebb szocsata után megoldottak a problémám.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
Na, jobb bolt lett? Ha már a netes vélemények alapján tájékozódunk?
Én azt gondolom, hogy megfelelő kommunikációval bármit el lehet velük intézni, ahogy több embertől is olvashattad itt.
Aki pedig annyira tud angolul, hogy nem bír értelmes kérdéseket és válaszokat írni a supportnak, csak annyihoz ért, hogy "add to cart", vagy "buy it now", az meg is érdemli, hogy átvágják.
Nekem is úgy indult, hogy a felét akarta visszafizetni. Aztán szépen levezettem neki, hogy a boltban sem egy fél terméket kap teljes áron, akkor megértette, hogy nem az a vevő vagyok, aki annyiban fogja hagyni.
Mindezt annak ellenére, hogy a Paypal nem az én oldalamon ítélt a claim-nél, még is kártérítettek.
Játszd el ugyanezt légyszi egy Ebay-es eladóval. Kíváncsi vagyok a claim után szóbaállna-e veled.
Valóban arra való ez a topik, hogy megosszuk a negatív és a pozitív tapasztalatainkat egymással, szóval légyszíves oszd meg a Tiédet, hogy mit buktál be, miben nem segítettek, de ne állandóan ezekkel a rating oldalakkal gyere.
Persze lehet mondani, hogy azért van sok pozitív, mert a Gearbest trükközik, de ilyen erővel azt is mondhatjuk, hogy azért van sok negatív, mert a többi webshop akarja lejáratni a Gearbestet. Kinek hiszel?
Én inkább hiszek itt a topikban a többieknek és itt azt látom, hogy az esetek 95%-ában vagy így, vagy úgy, de mindenkinek megoldódott a problémája.
Szóval szerintem hagyjuk ezt dolgot annyiban és a saját, valós tapasztalatainkat osszuk meg a többiekkel, mert a felesleges fényezésnek és köpködésnek semmi értelme itt.
Most mondhatod Outlanderre, vagy rám, hogy fizetett emberek vagyunk, de honnan tudjuk, hogy téged nem a Banggood küldött?
Mindkettőnek ugyanannyi a valóságalapja.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz WestBam #3080 üzenetére
Én rendeltem korábban 2 18650 akkut, egy hozzá való usb-s töltőt és egy Convoy C8-at ingyenpostával, pár hét alatt ideért.
Rendeltem a telefonokhoz is flip case-t, szintén ingyenpostával, az is nagyon hamar megérkezett.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz wentworth #3093 üzenetére
HA már jóváírták a bankszámládon is, akkor nem veszítheted el. Szerintem érdemes ott nyitni egy dispute-ot, aztán ha nem kapod meg a további 30%+posta árát, akkor átvinni Claimbe. Túlságosan engedékeny voltál velük és ugrottak a lehetőségre.
Én nem hagytam magam, addig győzködtem őket, míg újra nem küldték. Nekik még mindig olcsóbb újraküldeni, mint visszafizetni.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Akkor a szabálynak ezt a részét miért ugrod át?
Ha a csomag 60 nap után sem érkezik meg, akkor újraküldik, vagy visszafizetik.
Ha jól értem, akkor szept 21 és nov 22 között meg is van a 60 nap...Magyarul már kaptál a Gearbesttől választ és nem elsőkörben Hpsafl-t kerested meg, ezek után pedig hibáztatod, hogy nem segít a már elindított ügyeddel kapcsolatban.
Ha már egyszer elindítottad, akkor mit tudjon csinálni? Indítsa el mégegyszer?Ráadásul még azt is kockáztatod, hogy kitegyenek a prohardverről.
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Olvasd el légyszíves, hogy mit írtam még egyszer.
Kaptál már egy ígéretet a support-tól, ami szerint 22-én jelentkezz. Most innentől kezdve miben segítsen? Ugyanazt mondanák el neki is.
Ez nem a mi szabályunk, hanem a Gearbest szabálya. Megkértek, hogy írjam ki ide is.
Nem, nem dolgozom a Gearbestnek, csak amikor az elveszett telefonommal kapcsolatos dolgokat tisztáztuk, amit 60 nap után újra is küldtek, akkor megkértek, hogy jelezzem ezt itt a fórumon.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
De miért pattintottak le?
60 nap után tudják biztonsággal kijelenteni, hogy eltűnt a csomagod. Kértek időt Tőled? Kértek. Akkor nem értem mi a problémád. Vársz még 14 napot és kiderül.
Meg milyen valótlan dolgokat írok be? Kicsit azért jobb lenne, ha átgondolnád a dolgokat, mielőtt leírod. Leírtam a 60 napot? Le. Annyit mondtak? Annyit. Akkor mi a valótlan?[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Van egy ügyed, amire van ígéreted, hogy 22-én újraküldik. Akkor mi a fenében tudna még neked segíteni?
Ha először hozzá fordultál volna 45 nap után úgy, hogy még nem nyitottál ticketet, akkor értelemszerűen jogos lenne a felháborodásod. Így nem az.
Én nem nem akarom megérteni, amit írsz, hanem Te nem próbálod meg megérteni, amit mondunk.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Jó, utoljára válaszolok, mert még mindig úgy látszik, hogy nem értetted meg a dolgot.
Többet nem próbálom meg.
60 nap akkor fog lejárni, tehát hivatalosan akkor lesz "eltűntnek nyilvánítva a csomagod".
Ennyi a lényeg. Akkor lehet újraküldést, refundot, vagy bármit kérni.
Az van leírva az oldalon? Az. Akkor?
Befejeztem.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Muszáj még egyszer írnom.
Kiemelted a lényeget, amivel saját magad ellen beszélsz.
A TE ügyed már el van indítva, neki innentől kezdve nincs mit tennie.
Te magad írtad, így most magad ellen beszélsz.
Vegyél pár órát szövegértésből, aztán gondold át a korábbi hozzászólásokat.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
A Te esetedben felesleges.
Ha valaki még nem nyitott ticketet és letelt a 45 nap, akkor nem felesleges. Ennyi a lényeg. A szabályt pedig ez alapján kell akkor pontosítani.
Ha egyszer már elindítjuk a folyamatot, akkor Ő sem tud sokkal többet segíteni már. Nem Ő ott az ügyvezető igazgató.
Max annak tud segíteni, aki még nem nyitott ticketet/nem járatos a témában, vagy nem beszél angolul sehogy.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Nem felejtettem el beleírni semmit, de úgy látszik a gyengébbek kedvéért érdemes lesz módosítani.
De csakis a te kedvedért, itt az eredeti:thank you Tibor
Actually, for your order, if you pm hpsafl your problem after 45 days goods dispatched; we will check and follow it. And if you still didn't receive it after 60 days, we will arrange resending or refund then.
If you open paypal case, we shall deal with the case based on paypal result you know.
Tibor, i have some suggestion, would you please kindly check and share it on behalf of your experience?
1. If your order is over $20, you are strongly advised to add shipping insurance to your order. By doing this you will get a refund or the goods resent quickly if your order has been lost on the way or is dead on arrival.
2.Please choose the shipping option you think is appropriate for your order. And recommend you buy a tracking number, so that you can check the progress of your order online after it has been dispatched.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Azért aki életében nem először vásáról Kínából, tisztában van vele, hogy a max 25-30 nap csak nagyon hozzávetőleges, ahogy Ebayen és máshol is van.
Egyébként teljes mértékben igazat adok abban, hogy ha nem tudják tartani, akkor nem kellene odaírni.
Itt pontsabban leírják a várható időket.
De még ugye ez sem szentírás.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz coyotex #3166 üzenetére
Igen, itt mindenképpen igazad van, mert a pre-order szeptember 30-án végetért. Tehát már több, mint 1 hónapja élesben árulják a készüléket. Biztos, hogy októberben elkapkodták az összeset, de erről az lett volna a minimum, hogy értesítenek Téged.
Ticketet nyitottál az ügyben? Érdemes lenne megkérdezni, hogy mi a helyzet és megmondani nekik, hogyha egy héten belül nem látod mozogni a trackingen, akkor kéred vissza a pénzed. Én biztos, hogy ezt tenném.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz coyotex #3168 üzenetére
Hát a követési szám nem minden.
Pimmi
Nekem volt már Ebay-ről is 50-60 napos szállítási időm. Ezt tényleg nem lehet kontrollálni. Igazából maximum a szállítmányozó cég logisztikai osztályát érdemes hibáztatni. Ha nekik úgy olcsóbb elküldeni a terméket, hogy kétszer megkerüli a földet, akkor kétszer meg fogja kerülni. (persze ez csak egy szélsőséges példa)
De valóban gyakran előfordul, hogy hetekig áll a kínai postán a termék, mert egyszerűen csak akkor adják fel, ha megéri feladniuk. Gondolom amikor tele a repülő/hajó/teherautó.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
válasz kmisi99 #3234 üzenetére
Itthon sem gariznak le semmit, ami felhasználói hibábol lett elrontva. Megcsinaltatni pénzért meg nem velük kellene.
Gondolom van valami szervizport rajta. Csak radugjak a kábelt és látják hogy törölted a particiokat. Én a helyedben szetneznek a Ph-n, hátha van valaki, aki fél tud flashelni rá egy firmware-t[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Peugeot, Citroën topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs