Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsi0407

    félisten

    Beszéltem a Gearbesttel, lenne néhány ajánlásuk a rendelésre vonatkozóan.
    Ha megoldható lenne, valakit meg kellene kérni, hogy akár topiknyitónak írják ki.
    A javaslat a következő:

    Ha rendelésetek 45 napon belül sem érkezik meg, akkor jelezni kell hpsafl kollégának privát üzenetben, Ő továbbítja a Gearbest felé és kivizsgálják az ügyet. Ha a csomag 60 nap után sem érkezik meg, akkor újraküldik, vagy visszafizetik.
    Ha egy Paypal case-t nyitunk, akkor a továbbiakban a Paypal döntése alapján fognak eljárni. Tehát, ha a Paypal úgy látja, hogy nem tudnak a javunkra ítélni, akkor a Gearbest sem fog.
    További két ajánlás:
    1. Ha a rendelésed 20$-os érték fölött van, akkor erősen javasolt a csomagbiztosítás vásárlása a rendelés mellé. Ez azért fontos, mert így gyorsabban tudják újraküldeni, vagy visszafizetni a csomagot, ha valami probléma van.
    2. A szállítási módot érdemes a rendelés mértékéhez igazítani és mindenképpen javasolt követési szám vásárlása, így könnyebben tudjátok nyomonkövetni a rendelést.

    Lehet ezek közül párral már tisztában vagyunk, de azért érdemes betartani ezeket a szabályokat, és könnyebb lesz együttműködni velük esetleges probléma esetén. Ha ez sem válik be, akkor lehet problémázni. :)
    Egyébként velem nagyon kedvesen bántak és végül is újraküldik nekem a telefont. Minden a megfelelő kommunikáció és kedvesség kérdése.

    https://utdetailing.hu/

Új hozzászólás Aktív témák