-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wierra
senior tag
Látom, hogy az értő olvasás nem erősséged kispajtás. Ennek ellenére bárkit kioktatsz elsőre, gond nélkül. Szokásodhoz híven.
Azt lett volna jó, ha feladják időben. Nem pedig hitegetnek a feladással. Egy kib@szott hónapon keresztül. Majd levélben nagylelkűen felajánlják, hogy várjak vagy válasszak más terméket.
Eddig nemigen rinyáltam itt, még ha okom lett volna rá, akkor sem. Ezután sem fogok. Reagáltam egy felvetésre. Te meg jössz itt kivont karddal kioktatni. Mégis ki a f@szomnak képzeled te itt magad?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
anadroid
senior tag
válasz matt22 #24794 üzenetére
Ez nem teljesen igaz az Amazonra. 12-én éjjel rendeltem valamit, 13-án reggel levonták, 18-án feladták, hogy ma meg kell jönnie, ma módosították, hogy valamikor 19-e és 29-e között jön meg. Német Amazon, lengyel raktárból indították, most a cseheknél jár.
A múltkori rendelésemet viszont azután vonták le, hogy aláírtam az átvételt. Igaz, az a "valódi" Amazontól jött, az USA-ból (4 nap alatt).
[ Szerkesztve ]
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
bl4ze
veterán
Tegnap nyitott PayPal dispute-re kolléganő megkapta a pénzt, REFUND kérdés nélkül.
GB meg most még azt kamuzza, hogy ha lezárja a dispute-ot, akkor küldik.
HELP urak : OUKITEL U20 Plus, ezt a telefont EU raktárból ki árulja, aki el is küldi? Geekbuying csak HK, TinyDeal nem találtam csak CN-HK. Tudtok még valakit aki tarthatja EU raktárban ?
Köszi.....:. bl4ze .:.
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Kb. 10 dollárnyi pontom van még a Gearbestten. Úgy tudom dec 31- én lejár.
Át lehet valamire váltani, ami tovább vihető?
A segítséget előre is köszönöm szépen! -
AtiSnatch
aktív tag
válasz balazs1956 #24805 üzenetére
Rosszul tudod.
"We’ve made two small changes this time round:
Only GB Points earned before OCT 31 will reset; points earned after that will not be lost.
Deadline has been extended to MAR 31, 2016."Legalábbis 2015ben így volt.
C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13
-
mexel
veterán
válasz wierra #24802 üzenetére
Hagyd, úgysem értik az ilyen emberek. ( A környezetüknek lehet nagyon kellemetlen ha az életben is ilyen a stílusuk, de lehet hogy csak trollok vagyitt élik ki magukat mert máshol nem merik)
Tökéletesen érthető volt amit írtál, megnéztem a linket és már januárra tolták ki a várható szállítást. Régebben én is jártam így ( nem GB-vel) refund lett a vége másfél hónap után. -
sepsi0
őstag
Cipő
Ha valakinek ilyen ízlése lenne, mint nekem, akkor kuponnal 5800ft (22$) ez a cipő NLpost-al. Van barna, zőld és szürke színekben. Kupont a Gearbest-től szereztem valami 40%-os volt, talán selected items. Mérethelyes.
[link][ Szerkesztve ]
-
TheMiller
tag
A GB chrome kiegészítővel mi történt? Törölték a bővitmények közül és eltűnt a böngészőmből is...
Le lehet valahonnan tölteni?
The World is Yours
-
vandor01
őstag
válasz TheMiller #24809 üzenetére
meg parhet azt a GB-t is torlik...
gyerunk refundra fel amig be nem szantjak es bevetik sovalCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
13rainiaC
csendes tag
Nektek is folyamatosan ott virít a "New Message" felirat a "My Tickets" gomb fölött? Nem tudom ez normális-e, hónapok óta be van ragadva, akár van új üzenetem, akár nincs.
-
matt22
tag
Igen.
-
India
aktív tag
Sziasztok! December 1-en vásároltam egy telefont eu express kertem a szállítást honlapjuk szerint max 21 en itt kellene legyen nalam na most dpd nyomkövetest kaptam de semmi nem látható , ajándékba karácsonyra szántam de mar nem fogja megkapni ,szeretnek irni nekik , vagy pénz vagy valamit adjanak sajnos angolul nem tudok csak nemet es francia , tud nekem ebbe segiteni valaki ? Köszönöm elore is.
[ Szerkesztve ]
-
13rainiaC
csendes tag
válasz LantosBerry8 #24817 üzenetére
Velem ilyen még nem volt, de elég durva hibának hangzik, mert ott akár személyes adatok is lehetnek. Elég kiábrándító, hogy ilyen előfordulhat...
-
reka3684
újonc
válasz LantosBerry8 #24817 üzenetére
Mi ez a my tickets?segítenétek?totl kezdő vagyok.köszi
-
dugesz77
őstag
Szerintem még semmilyen refund-ra nem vagy jogosult (19. naptári nap-- 13. munkanap). 50. nap után érdemes őket ilyenekkel keresni. Azt ,hogy kiírták,hogy 21.-ére nálad lehet az becsült idő. Garanciát nem kaptál,hogy akkor ténylegesen is nálad lesz. Mindenesetre bátor húzás volt december 1. berendelni valamit karácsonyra..
[ Szerkesztve ]
-
ice9
tag
Megkaptam az első értelmes választ a Gearbest supporttól. Nov. 29. rendelés, EU expressel. Még nincs feladva. Processingbe van. Dec 18-20 közé lőtték legutóbb a szállítást, tegnap írtam nekik (ismét).
Thank you for your reply.We apologize for the inconvenience.
The items your ordered are hot sale and there have been significant supply issues with the manufacturer. We had originally submitted a large order to them, however, despite repeated assurances, they only provided an incomplete batch which is far below the replenishment level to meet consumer demand. We are as disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize unreservedly for this situation. May we ask you wait a few days more for it? Once we receive the stock from the vendor, we will ship your package out soon.
Eddig én is csak a copy-paste bullhitet kaptam, hogy várjak, vagy refund vagy vásároljam le, ez a levél viszont bizakodóvá tett, hogy valamikor talán küldik a terméket. Mondjuk CN raktárról továbbra is árulják, bár tudnám miért, ha a gyártó nem küld eleget és még a novemberi megrendelést se teljesítették. Mindegy, várok, igazából nem sürgős.
-
Tommmysun
senior tag
Első körben kicsit olvass vissza sok dologra fény fog derülni .
Dec.1-el karácsonyi ajándékot rendelni Kínából, ha finom akarok lenni azt mondom bátor dolog. Az a 21.-e véletlenül nem 21 munkanap inkább? Csak mert EU expressre 21-v. 25 munkanapot szoktak ígérni (aztán vagy bejön vagy nem).
Mivel a terméket feladták, korrekt módon amikor majd megkapod visszaküldöd és visszakapod a pénzed!
[ Szerkesztve ]
-
agroman
senior tag
szerintem eppen azert aruljak, mert a szallitotol igeretuk van.
az internetaruhazak legtobbje azert tud olcsobb lenni, mert nem kell raktaron tartaniuk az osszes altaluk arult termekbol nagyobb mennyiseget. hanem a rendelesi volumentol fuggoen berendelnek bizonyos darabszamot a szerzodott gyartotol, nagykerttol.------
-
asddsa
tag
válasz wierra #24802 üzenetére
Kezd elgurulni a gyogyszerem, EU expresszes projektor, kethonapja rendelve, $190 ert....
Gearbest Customer Support At12/19/2017 05:28:11
Dear Kovács,We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of 90 USD via PayPal.
Please confirm your shipping address again in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:2) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 90 USD to your original payment account.
Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
Best regards,
Juliana
Gearbest Customer Service
[ Szerkesztve ]
O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag
-
Tommmysun
senior tag
válasz asddsa #24828 üzenetére
PayPal-hoz kell vinni a dolgot és majd ők eldöntik mi jogos mi nem.... de függetlenül attól, hogy mennyire van igaza a GB-nek, vagy mennyire nincs, sosem értem, hogy egy ~200$-os terméknél miért nem fér bele az 1-2$-os biztosítás ... nem sokkal egyszerűbb lenne a helyzet?
-
-
TheMiller
tag
válasz asddsa #24828 üzenetére
Ez csak egy egyszerű bepróbálkozás részükről. Amíg a csomag meg nem érkezik és át nem vetted, nem a te tulajdonod, kár erőltetni bármely oldalról is.
Írd meg nekik, hogy paypal-on kéred vissza (refund) a 100%-ot, vagy ott fogsz dispute-t nyitni. Persze normális hangnemben és stílusban. Nálam mindig működik, max másnap itt a pénz.
The World is Yours
-
asddsa
tag
válasz Tommmysun #24829 üzenetére
A fene se gondolta, hogy még biztit is kell kötni egy DPD mellé...
Nem fillérb@szás a részemről, de sok embernek (nekem is) elég (volt eddig) a DPD neve, hogy ne kössön ilyesmit.@TheMiller: igen, most ez lesz.
[ Szerkesztve ]
O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag
-
matt22
tag
Ismét futottam egy kört April-el (ő a személyes chatbot ügynököm a GB-nél) és rákérdeztem hogy áll a 2 hete EU raktárban állítólagosan folyamatosan készleten lévő de valamiért feladásig azóta nem jutó rendelésem. A válasz:
Time taken to conduct quality control as well as carefully packaging.
LOL. -
anadroid
senior tag
válasz asddsa #24832 üzenetére
A DPD néhány száz euróig állja az elvesztés okozta kárt a feladónak. Szóval több bőrt akarnak egy rókáról.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Tommmysun
senior tag
Fene tudja milyen szerződése van a GB-nek a csomagküldővel, nem biztosított csomagok esetén. Szóval annyira szerintem nem meredek azért a válaszuk (persze én sem örülnék neki), mivel a jelek szerint ugyanúgy ahogy a vevő sem felelős, az eladó sem, mivel rajta kívül álló okokból nincs meg a csomag a szállítmányozó cég meg mondjuk mossa kezeit, mert azt mondja, hogy bocsi ez ilyen olcsó posta volt, nincs térítés! Persze ilyenkor lehet mondani, hogy az eladó gondoskodjon arról, hogy normális szerződése legyen a csomagküldővel ilyen esetekre, de akkor meg nem ennyiért kapnánk a terméket, szóval ez a "mindenki nyalja a fagyit, csak senki nem akar érte fizetni" esete.
De igen, alapvetően ahogy TheMiller is írja, ez egyfajta bepróbálkozás csak a GB részéről, hogy kisebb bukóval jöjjön ki az üzletből (ami valljuk be egy nagyon kicsit azért érthető, hiszen a vevő a lehető legkevesebb járulékos költséggel kért valamit, a szállító ennek "megfelelően" olcsó, hanyag szállítást vállalt, aminek meg is lett a következménye és a végén meg az eladónál van a veszteség), de a PayPal meg szinte biztos, hogy a vevőt fogja védeni.
asddsa Tők mindegy ki a szállító, hanyag munkások mindenhol vannak, de még csak hanyagság sem kell, elég egy váratlan baleset, ahol megsemmisül pl. a csomag. Meg pl. DPD-nél is vannak olcsóbb és drágább csomagküldő szolgáltatások, és nyilván az árral egyenes arányban figyelnek a csomagok kezelése ők is.
Szerk.:
anadroid ezt biztosra tudod, hogy a GB-nek ilyen szerződése van a DPD-vel?
Plusz, amit eddig én sem vettem számításba .... tudjuk, hogy a DPD hagyta el a csomagot? Csak mert EU Express szállításról van szó, ami csak Angliától DPD, előtte fene tudja milyen Csing-csung Post-on megy át. És ha jól értem az előzményt, akkor a DPD csak infót kapott, hogy majd ki kell vinnie egy csomagot!
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz anadroid #24835 üzenetére
Ezt már megbeszéltük, hogy ez itt nem működik, mert alacsony értéket tüntetnek fel a számlán a küldéskor, így nem tudnak a dpd-től valós kártérítést kérni. A másik dolog meg az, hogy sok esetben el sem jut a dpd-ig a csomag (amíg el nem indul a tracking Angliából, addig nem a dpd-nél van), és az a nagyobbik része az útnak - ott végképp lehetetlen a dolog.
Cserében vásárláskor az arcunkba tolják, hogy kössünk biztosítást, hogy elvesztéskor ne legyen probléma, és az ember eldönti, hogy akar-e kockáztatni, így biztosan nem lehet eltéveszteni.
-
asddsa
tag
válasz Tommmysun #24836 üzenetére
Azt mondjuk nem tartom fairnek, hogy nagyjából $2 biztosítást nem építenek bele eleve az árba, vagy a shipping díjba...
Most őszintén... 2 dolcsi Neked jelent biztosítékot? Mert nekem csak lehúzásnak tűnik. (nincs mögötte kötvény)
Meg érted, mondják azt, hogy túlvállalták magukat. De itt van 3000 pont, majd vásárold le, és az áru is megjön tutira.
Az összes kisértékű EU Expressz cuccom megjött, de ez a három
több mint $500... Az 1Z kezdetű, mondjuk EUTHXYH, de arról is jólenne egy böffentés, hogy leszkenneltük a vonatrarakás előtt...Ami angliában (vagy hol) dekkol egy Vivibright GP100 (okt 16), ami még el sem indult egy Zhiyun Smooth Q 3-axis Stabilization Gimbal (nov 15.), a vonatos meg egy EUNI ES808 (dec 3.)...
Ja és ne ígérjenek 15 - 25 munkanapot szállításnak.
[ Szerkesztve ]
O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag
-
Tommmysun
senior tag
válasz asddsa #24838 üzenetére
Ha bele lenne építve, azért a 2$-ért is sokan máshol vennék a terméket ... de a lehetőség adott.
Miért ne jelenthetne biztosítékot? Távoli példa de arányokat felállítani talán mégis jó. Egy 5 napos autóra kötött assistant szolgáltatás külföldi utazásra ~2.000 Ft vagy baleset biztosítás 2 főre ~1.600 Ft és a lehetséges felmerülő költségek, amit térítenek adott esetben több százezer forint, szóval egy ~50.000-es csomag esetén 500-1.500-as biztosítási díj szerintem abszolút helyén van.
-
mrrr74
aktív tag
válasz asddsa #24838 üzenetére
A Zhiyun nekem is dekkol valahol, én 25-én rendeltem. Kötöttem rá biztosítást is, 2 roidmi 3-t is beraktam mellé, hogy EU express legyen, így volt 103$, ebből 3$ a biztosítás. 3% felár megéri szerintem. Amúgy Kínából már biztosan elindult, csak még nem ért Angliába. Onnan meg már gondolom hamarabb hazaér.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Digitalis
senior tag
válasz viktorhu #24837 üzenetére
Két viszonylag nagyobb értékű (100$_up) eu_express csomagom november elejéről, illetve közepéről még mindig nem ért révbe. your parcel is on its way, your parcel is on its way... Tudom balfax vagyok, én vagyok a hibás, sok okostojás is megmondta, hogy augusztusban kellett volna karira rendelni. Szerintem meg elsüllyedt a szállító hajó, vagy lezuhant a repülőgép.
szerk: Sőt fogtechnikus is vagyok, mert nem kötöttem kínai überbrutálbaltanindzsakard extra biztosítást sem rájuk.
[ Szerkesztve ]
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
vandor01
őstag
válasz Digitalis #24846 üzenetére
udv a klubban inditasi datum: Nov16 Nov24
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
viktorhu
veterán
válasz Digitalis #24846 üzenetére
Ha megvan a feladás óta a két hónap, akkor lehet reklamálni, senki nem mondta, hogy hibás lennél bármiért. Az sem feltétlenül hiba, hogy úgy döntöttél, hogy vállalod a biztosítás nélküli küldés kockázatát - én ilyen összegnél rá szoktam tenni a pár dollárt, olcsóbb termékeknél meg nem, ezt tényleg mindenki maga dönti el.
-
vegyszer
addikt
Sziasztok!
A gearbest kollégák nem mindig azt csinálják, amit kéne.
Vettem bő egy hete egy Xiaomi 4k kamerát. Írtam nekik, hogy hoppá, rossz kupon ment rá, refundot szeretnék, de ment a nagy hallgatás. Elmúlt a másik kupon, mire jött reakció, hogy akkor mi legyen? Mondtam, hogy akkor jöjjön. De nem lett egy hét alatt se feladva, mondom, hogy akkor vissza az egész, mert én inkább egy Dash Cam az, amit szeretnék.
Erre a tegnap előtt megvettem kétszer 1$-os koponya mintás feles poharak árát küldi vissza a gearbestes jómunkásember. De hogy mé', azt szerintem ő maga sem tudta..."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen