-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dreamshake
csendes tag
Sziasztok, nem tudom jó helyen járok-e?
Adott egy MSI RX570 gaming X kártya. Az egyik HDMI port rossz. (minimális mozgatásra mindig elmegy a kép, illetve azt a csatit használva gyakran mozgatás nélkül is elsötétül néhány mp-re)
Van még 19hó garim, mik a tapasztalok, ilyen jellegű hibánál.. javítani szokták; vagy cserélni?Mert ha cserélik, akkor bevállalom, hogy több hétig gép nélkül legyek. Ha javítják, akkor nem biztos
-
Dreamshake
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Egy hibás VGA-t (egyik HDMI port nem müködött, + blackscreent dobott) visszaküldtem a kiskernek, a kisker elismerte a hibát.. továbbküldte a nagykernek, akik viszont hibátlannak találták a terméket. A kisker felajánlott egy használt! ugyanolyan csere darabot, mondván ők majd lemeccselik a nagykerrel a többit. Elfogadtam.
3hónap után az "új" kártya is elkezdte a blackscreen-ezést, bár lényegesen ritkábban mint az előző. Viszont az előző esetből kiindulva nem tudom mit tegyek, van e bármi lehetőségem a nagykerrel szemben???. egyszer már nem ismerték el ugyanezt a hibát, (pedig a kisker igen) és 2,5 hónapig utazgatott a kártyám. Még egyszer nem szeretnék várni közel 3 hónapot, és főleg nem fogadnék el használt kártyát.
(MSI GamingX RX570 4gb)Köszi a válaszokat
-
Dreamshake
csendes tag
Értem. Viszont akkor miért a nagyker vizsgálata döntötte el a helyzetet, mikor a kisker azonnal jelezte, hogy ők tapasztalják a hibát? Mikor a kisker tulajának telefonon felvetettem, hogy nem igazán tetszik, hogy használt kártyát kapok, az volt a reakció, hogy semmi gond.. megvárhatom amíg a nagykerrel leharcolják.. de az hónapokba is kerülhet... és köszönhetően a magyar törvénykezésnek, hogy "törekedni kell a leggyorsabb megoldásra", de konkrét határidő nincs megadva... egyszerúen megijedtem, hogy eltart marha sokáig.
-
Dreamshake
csendes tag
válasz LuckyL #21042 üzenetére
Természetesen van hozzá jótállási jegyem, de papír arról, hogy miért kaptam ezt a kártyát, az nincs.
A teljes levelezés megvolt emailben az ügyvezetővel.. de csak volt.. (köszönhetően egy ransomware-nek.. de ez egy másik mese..)Superhun: sorry, az első VGA az kb 2 éves volt.
Amit kaptam, arról annyit tudok, hogy egy frissen kiallitott garancialevélen 2020.08-ig tart a jótállás. -
Dreamshake
csendes tag
válasz Superhun #21045 üzenetére
Utánamentem a dolognak, hogy 100%ig pontos infóim legyenek, és kiderült sok fontos dolog, amik már az idő homályába vesztek
(Nem volt egyszerű, mert ahogy írtam, a teljes levelezés elveszett a saját hülyeségem, és egy ransomware következtében... de hála az állandó screenshotolás-mániámnak mobilon, néhány morzsából össze tudtam rakni újra a képet)Na szóval:
-Az eredeti kártya 2017.05.04-ei vásárlás a RecordNetworks Kft-nél.
-Hozzám használtan került 2018. 10. hó elején.
-Garanciáztatni 2019.04 első hetében küldtem el, azaz 1év 11hónaposan. A Record Networkshöz.
-A RecordN azonnal továbbküldte a Computer Emporiumhoz, akik 2019.04.10-én jelezték hogy észlelik a hibát, és továbbküldik javításra az MSI-nek.
-Az MSI visszaküldte a kártyát javítatlanul az Emporiumhoz, az Emporium pedig a RecordNetworks-höz 2019.05.26-án.
-Ekkor állítólag 1 hónapos harc kezdődött a 2 magyar fél között, és én 2019.07 első hetében kaptam a használt kártya csere ajánlatot a RecordN-től.
-A használt kártyát elfogadtam, és 07.15 vagy 07.16-án kaptam kézhez.
-Garancia levelét 2019.07.11-én állították ki, és 2020.08.09-igy szól. Tehát 8hónap van belőle hátra.Nem tudom, hogy ez mennyire volt így fontos.. számít-e bármit a jelen helyzetben, de ez volt az események lefolyása, ezért összeszedtem.