-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hooper
őstag
Sziasztok.
A következő kérdéssel fordulok hozzátok.
Rendeltem egy termeket házhozszállítással. A termek árán felül a szállítást en fizettem. Ezzel nincs is gond.
A termék azonban gyári hibás volt (sérült), külsejében esztétikailag es beljsejeben technikailag is.
A forgalmazó a gyártóval egyetemben elismerte a hibát es a termék árának vissza térítését ajanalottál fel mivel utolso darab volt es a következő szállítmányra fel evet kell várni. Helyettesítő termek úgymond nem jatszik mivel tobb mint 3szoros áron kínálták (50ezer kontra 185ezer).Ezek után a vissza szállítást is nekem kell fizetnem azt mondtak.
Pár ezer forint de akkor sem tartom korrektnek.
Szerintetek?
-
Hooper
őstag
-
Hooper
őstag
válasz Attix82 #11464 üzenetére
tehát akkor jogszabályok értelmében a kiszállítást és a vissza szállítást is a forgalmazónak (Mo-i) kell fizetnie hibás termék esetén, főleg ha helyette csere terméket se tud küldeni, csak a vételár vissza térítése az egyetlen amit fel tud ajánlani?
köszönöm a válaszod!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs